menu icon newsbox tv
    5 טעויות גדולות שעלו ביוקר - ניוזבוקס
     

    5 טעויות גדולות שעלו ביוקר

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    כולנו עושים טעויות בחיים. אבל השאלה היא עד כמה הטעויות האלו חמורות ומה ההשפעה שלהם על החיים שלנו. הנה רשימה של כמה אנשים שעשו טעויות שכנראה הם מתחרטים עליהם מאוד.

    רונלד ויין מוכר את מניות אפל

    Screen-Shot-2016-02-15-at-15.11.55

    רונלד ויין היה אחד מהמייסדים של אפל, אבל הוא החליט למכור את 10% שלו מהמניות עבור מחיר עלוב של 800 דולר בשנת 1976. אמנם באותו זמן זה היה נראה הגיוני, אבל היום החברה שווה מאות מיליארדים וזה אומר שאם הוא היה משאיר את המניות שלו הן היו שוות מאות מיליוני דולרים והוא לא היה צריך להזיז את היד בשביל להרוויח אותם. בתמונה למעלה מופיע האיש ליד הבית שלו בשנת 2010. לא בית מרשים במיוחד, הא?

    חברות הוצאה לאור סירבו להוציא את הארי פוטר

    harrypotterbooks-1

    הארי פוטר הוא אחד הספרים המרוויחים ביותר בכל הזמנים ועל כך כתבנו בכתבה על 5 הספרים הנמכרים ביותר. ג'יי קיי רולינג פנתה ל-12 חברות הוצאה לאור עד שחברה אחת הסכימה לפרסם את הספר שלה. בזמן ש-12 החברות האלו מתחרטות על כך עד היום, החברה שכן הסכימה שוחה בכסף.

    וויל סמית' דוחה סרטים טובים

    the-pursuit-of-happyness-movie-clip-screenshot-happiness_large

    גם על כך כתבנו בכתבה נרחבת על 7 שחקנים שדחו תפקידים אגדיים. לוויל סמית' הוצע התפקיד של ניאו בסרט מטריקס והוא סירב על מנת להשתתף בסרט "פרוע על המערב" שהפך לכישלון גדול בעוד שהמטריקס הצליח בענק. עם זאת, וויל סמית' משחק אותה שזה לא מפריע לו והוא טען שאם הוא היה משחק את ניאו הוא כנראה היה הורס את התפקיד לגמרי ושהמשחק של קיאנו ריבס היה מעולה. יש משהו בדבריו…

    חברת התקליטים דקה מסרבת להחתים את הביטלס

    These-guys-are-cool-the-beatles-14195281-900-642

    כנראה שיש עוד לא מעט חברות תקליטים שפספסו זמרים גדולים או להקות טובות. אבל חברת דקה שהחליטה לפסוח על הביטלס בטענה שהם קצת משעממים ושלהקות שמתבססות על גיטרה כבר יוצאות מהאופנה כנראה פספסה יותר מהשאר. הביטלס לא התייאשו והתקדמו הלאה. חברת פרלופון הסכימה להצעה (גם לא בלב שלם) והשאר היסטוריה.

    M&M מפסידים עסקת חלומות

    בשנת 1981 הציע סטיבן ספילברג לחברת מארס להשתמש במותג שלהם M&M בתור פרסומת סמויה (מיקום מוצר בתוך הסרט) בסרט חדש שהוא עתיד להוציא. החברה סירבה ושפילברג עבר למתחרים, Reese’s Pieces, שהסכימו לעסקה. הסרט המדובר היה הסרט E.T ובו השתמשו בסוכריות הקטנות בכמה מהסצנות. הסרט נחל הצלחה גדולה וגם השיווק של המוצר מכיוון שהרווח של החברה מהסוכריות הקטנות עלה ב-65%. הקטע מתוך הסרט שבו משתמשים בסוכריות מוטמע מעל פסקה זו.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “5 טעויות גדולות שעלו ביוקר”

    השאר תגובה

    שיתופים