menu icon newsbox tv
    3 מקרים אמיתיים שכאילו נלקחו מסרטי אימה - ניוזבוקס
     

    3 מקרים אמיתיים שכאילו נלקחו מסרטי אימה

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    בסרטי אימה מציגים לנו סצנות יוצאות דופן, לא תמיד המוות שקורה בהן מתחיל בצורה נוראית של ירי או דקירה אלא לפעמים הדברים מתחילים בצורה חיובית ובן רגע משתנים. הסיפורים שאתם הולכים לקרוא עכשיו הם מקרים אמיתיים שנראה כאילו נלקחו מסרט אימה, סרט אימה עצוב מאוד.

    התינוק בנדנדה

    זה היה נראה כמו רגע מאושר בחיי אמא ובן. רומשיה סימס בת ה-24 ובנה הקטן ג'איר הלכו לפארק, שם עלה ג'איר על הנדנדה בעוד שאמו דוחפת ומנדנדת אותו. אבל ככל שהשעות חלפו כך התמונה החמודה הזאת נעלמה, האם נדנדה את הילד גם כשהגיע הלילה, והגיע הבוקר, והלילה שלאחר מכן ושוטרים שנקראו למקום הגיעו וראו את האם מנדנדת את הילד שנמצא ללא רוח חיים בנדנדה. מתברר שהאם נדנדה את הילד במשך 44 שעות.

    הילד הגיע חי לפארק ולאם לא הייתה שום כוונה להרוג אותו. האם בת ה-24 סבלה ממחלת נפש שמלווה אותה כבר שנים. זה קרה לה בעבר כשהיא תקפה את אמה וזה קרה לה פעם נוספת שהיא קפצה מתוך מונית נוסעת. זמן קצר לפני האירוע בית המשפט קבע משמורת משותפת של רומשיה ובעלה לשעבר, אבל זה לא הציל את הילד שמת מהתייבשות ומחשיפה לקור המקפיא של הלילה. מקור \ מקור נוסף

    מסיבת הפיג'מות

    כולם יודעים שמסיבות פיג'מות, במיוחד בגילאי 12-13 הם בעיקר חוויה של לישון ביחד, לשחק, לרכל ולעשות קרב כריות, אבל למורגן ואניסה היו תוכניות אחרות בשביל המסיבה הזאת. בלילה של ה-31 במאי 2014, הם הזמינו את חברתן פייטון בת ה-12 על מנת לרצוח אותה.

    כמו רבים, שתי הבנות קראו באתרי אינטרנט על דמות שנקראת סלנדרמן (שעליו כתבנו בכתבה על הסיפורים המפחידים ביותר, אבל בבקשה לקרוא ולא לרצוח אף אחד) והיא השפיעה על השתיים מאוד. שתי הבנות לא היו במצב נפשי מעולה, אחת הייתה הוזה ואחת סבלה מסכיזופרניה ולטענתן סלנדרמן תיכנן לפגוע בהן אלא אם כן יקריבו קורבן לכבודו. הן תיכננו את התוכנית להקרבת הקורבן במשך חודשים ומסיבת הפיג'מות הייתה הרגע בו הקרבת הקורבן תתבצע. הן תיכננו לרצוח את פייטון בשנתה ואז שינו את התוכנית לרצוח אותה בשירותים הציבוריים שבפארק ולבסוף החליטו לשחק מחבואים במקום מיוער שהיה בסביבה. כשהגיעו ליער הן היססו בהתחלה, אבל החליטו לבצע את הרצח בכל מקרה ודקרו את פייטון 19 פעמים והשאירו אותה למות ביער.

    למרבה המזל, פייטון הצליחה לזחול עד שהגיעה למדרכה, שם מצא אותה רוכב אופניים שהזעיק עזרה ופייטון שרדה. שתי הבנות נשפטו כבוגרות למרות היותן בנות 12. מקור \ מקור נוסף

    מתקפת השימפנזים

    עבור ג'יימס ולודנה, השימפנזה "מו" הייתה יותר כמו בן מאשר חיית מחמד. הזוג גידל את מו במשך יותר מ-30 שנה, לימד אותו להתלבש, להתקלח ואפילו להשתמש בבית השימוש. לאחר 30 שנה הקוף גדל והתחיל להיות יותר אגרסיבי כלפי הסובבים אותו, הוא תקף שוטר ואפילו תלש חלק מאצבע של בחורה אחת ברחוב בנשיכה. בצער רב נאלצו הזוג לשלוח אותו למקלט לבעלי חיים.

    למרות הכאב בלהשאיר אותו שם, הם לא שכחו אותו והיו באים לבקר אותו לעתים קרובות. ביום ההולדת שלו בשנת 2005 הוא הגיע לגיל 39 והזוג החליטו לערוך מסיבה לכבודו, הם הביאו לו עוגה וישבו לחגוג איתו בכלוב. תוך זמן קצר החגיגה הפכה מארוע משמח לסיוט כששני שימפנזים ששהו בכלוב ליד הצליחו לברוח ולהגיע למסיבה. השימפנזים כנראה לא היו בקיאים במה עושים במסיבות של בני אדם ולאחר שניות מותחות בהן השימפנזים מביטים על הזוג, הם הסתערו על לודנה ונשכו כמה מאצבעותיה. בעלה ג'יימס ניסה להגן עליה והם עברו לתקוף אותו בנשיכות ושריטות בפנים ובכל חלקי גופו. הם השחיתו את פניו, קרעו חלק נרחב מכף הרגל שלו, כרתו בנשיכה כמה אצבעות ועוד תיאורים קשים הרבה יותר שנחסוך מכם. ג'יימס נזקק ל-12 ניתוחים ונותר בתרדמת עד להחלמה. כל מה שקרה לזוג עדיין לא מונע בעדם לטעון ששימפנזים ברובם לא מזיקים ואהבתם כלפיהם לא פסקה. מקור \ מקור נוסף

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    2 thoughts on “3 מקרים אמיתיים שכאילו נלקחו מסרטי אימה”

    1. "כשהגיעו ליער הן היססו בהתחלה, אבל החליטו לבצע את הרצח בכל מקרה ודקרו את פייטון 19 פעמים והשאירו אותה למות ביער.

      למרבה המזל, פייטון הצליחה לזחול עד שהגיעה למדרכה, שם מצא אותה רוכב אופניים שהזעיק עזרה ופייטון שרדה. "

      אז היא מתה או לא?…

    השאר תגובה

    שיתופים