menu icon newsbox tv
    עוד 3 מקרים אמיתיים שכאילו נלקחו מסרטי אימה - ניוזבוקס
     

    עוד 3 מקרים אמיתיים שכאילו נלקחו מסרטי אימה

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    אנחנו ממשיכים את הכתבות על סיפורים אמיתיים שנראה כאילו נלקחו מסרטי אימה. כל הכתבות שכתבנו ושנכתוב עליהם פה הם מקרים אמיתיים שקרו וצירפנו מקורות.

    הילדים מהיער

    כשאומרים לי לדמיין ילדים מטיילים ביער אני מדמיין ילדים קטנים עם סלסילות מקפצים ושרים שירים שמחים. בשנת 1993, חבורה של ילדים מוירג'יניה חוותה את אותה חוויה, עד שהילד הקטן שבחבורה, בן ה-8 פנה פניה לא נכונה. בכותרות העיתונים שלמחרת צוטט הילד בכותרת גדולה "איכס! ראיתי את היד!" והתברר שהילד הקטן ראה מחזה שילד בגילו לא צריך לראות וזוהי יד מבצבצת מתוך ארון מתים פתוח ומפויח. מאותו היום, המוח התמים של הילדים לא נותר כשהיה והם החלו לחלום סיוטים בלילה ופחד מאותו היער.

    מה שהילדים האלו ראו זהו בית קברות פרטי מוזנח שאף אחד לא ידע על קיומו, ומי שכן ידע על קיומו היו אלו הקבורים בו במשך זמן רב. זה יכל להימשך כך במשך שנים רבות מבלי שאף אחד ידע עד שאדם אחד לא ידוע הגיע למקום והחליט לחפור שם. נראה שהוא חפר הרבה זמן ויצר בורות ענקיים באדמה, ובנוסף לחשיפה הגדולה לטראומה לילדים הוא גם יצר סכנה לעוברים במקום שעלולים ליפול ולהיפצע. עד היום אף אחד לא יודע מי הוא האדם ההוא ומה הייתה מטרת בהוצאת וחשיפת הקברים. מקור

    חתונה מפתיעה

    בדצמבר 2010, ימים בודדים לפני חג המולד חגגו הזוג רוגריו דמסנה בן ה-29 ורנטה קואלו בת ה-25 את יום החתונה שלהם. 200 אורחים הגיעו למקום כדי לשמח את החתן והכלה ובשעה 2:30 בלילה, כשכולם באו לעזוב, החתן הכין לכולם הפתעה שהם לא ישכחו. הוא ניגש לאביו, חיבק אותו, אמר לו "אבא, אני אוהב אותך, אני מאושר" ואז ניגש לכלה, החזיק אותה בידיו, נישק אותה ואז שלף אקדח וירה לה בראש לעיני כל האורחים.

    הכלה צנחה אל רחבת הריקודים, ואז החתן הסתובב לכיוון האורחים ההמומים, רבים מהם חברים טובים שלו, וירה צרור יריות לעבר ראשו של השושבין והרג אותו. הקהל ההמום עוד היה בהלם אך החתן העדיף למנוע מהם את הפחד המיותר וירה לעצמו כדור בראש כדי לגמור עם זה. הוא מת מאוחר יותר בבית החולים.

    רבים מאלו שהכירו אותו היו בשוק, הם החשיבו אותו כבחור טוב ושמח ואפילו ביום החתונה הוא שמר על פני פוקר ולאף אחד לא היה מושג מה הולך לקרות. מהצד של הכלה זה לא היה נראה אותו דבר, חלק טענו שהוא היה בעל מזג חם לעתים והיו לו התפרצויות עצבים. אלו שחיפשו למצוא היגיון בכל מה שקרה טענו שהוא כבר היה חצי משוגע ושהוא האמין שאשתו בוגדת בו עם השושבין שלו. מקור

    ערב עם חברים

    בנובמבר 2014 קאריס יאם ומת'יו וויליאמס נפשגו בבר בלילה של שתייה עם חברים. מת'יו הציע לה לבוא אליו הביתה והיא ציפתה לאירוח נעים ושיחה מהנה עם החבר החדש אבל ביום שלמחרת שניהם כבר היו מתים.

    בעלת הבית שבו היה גר וויליאמס הייתה עסוקה בדירתה כשהיא שמעה שוויליאמס הביא בחורה לחדרו. זה היה בניגוד לנהלים מכיוון שמדובר בבית מחסה להומלסים. בעלת הביתה פילסה את דרכה לחדרו של וויליאמס וכשפתחה את הדלת הופתעה לגלות את וויליאמס רוכן על גופה של קאריס שנמצאת ללא רוח בשלולית של דם. מה שבעלת הבית לא ידעה הוא שלמרות שהוא הרג את קאריס בדקירות סכין, בזמן שהוא נתפס על חם הוא היה באמצע ארוחה, והוא הספיק לאכול חתיכות מקאריס ואפילו אחת מהעיניים שלה.

    תוך זמן קצר הגיעו שוטרים לזירה ונחרדו למראה עיניהם, הם השתמשו בטיזר עוצמתי שהיה כנראה עוצמתי מידי בשביל וויליאמס וזה גרם למותו. מתברר שוויליאמס סבל בעבר מפרנויות ומהתמכרות לסמים, חברים שלו גם טענו שהוא היה די מסומם ביום שבו פגש את קאריס אבל מה בדיוק הוא לקח שגרם לו להפוך לקניבל, זה יישאר תעלומה. מקור | מקור נוסף

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “עוד 3 מקרים אמיתיים שכאילו נלקחו מסרטי אימה”

    השאר תגובה

    שיתופים