menu icon newsbox tv
    הדמויות במשחקי הכס שגולמו על ידי יותר משחקן אחד - ניוזבוקס
     

    הדמויות במשחקי הכס שגולמו על ידי יותר משחקן אחד

    פורסם לפני 6 שנים עם התגיות
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    אני זוכר כשהייתי קטן צפיתי בסדרת טלוויזיה שהייתה משודרת במשך למעלה מ-20 שנה (לא חשוב שמות) ואחד השחקנים הוחלף בשחקן אחר פשוט בגלל הסיבה שהוא נהיה זקן או פרש לטובת תפקיד אחר. זה גם קרה בסדרה חברים כשבפרק הראשון קרול גולמה על ידי שחקנית אחרת, למרות ששם המצב הוא שונה כי זה היה פרק פיילוט.

    בסדרה משחקי הכס זה המצב אחרת. החליפו כל כך הרבה דמויות בקצה מסחרר ולפעמים זה כבר היה מעצבן מאוד. אז הנה כמה מקרים במשחקי הכס בהם החליפו לנו את השחקן במישהו אחר.

    דאאריו נהריס

    במהלך עונה 3 נהריס גולם על די השחקן אד סקריין. חשבנו שהוא עזב אותנו בעונה 4 כדי להשתתף בסרט "The Transporter Refueled" (ואגב, ראינו אותו גם בדדפול) אבל הוא טוען שהסיבה לכך הייתה יותר מורכבת. בסופו של דבר בעונות 4-6 "הסתפקנו" במיכיל האוסמן.

    בריק

    בעונה הראשונה, דמותו של בריק הוצגה לקמצוץ של שניה במהלך סצנה אחת. אולי פספסתם את זה כי מצמצתם, אבל השחקן שגילם את בריק היה דיוויד מייקל סקוט. החל מעונה 3 הוא גולם על ידי ריצ'רד דורמר שלדעתי עשה עבודה מעולה.

    טומן בראתיאון

    כשמדובר על ליהוק ילדים המשימה יכולה להיות קשה יותר. השחקן הצעיר קאלום ורי (משמאל) גילם את טומן בעונות 1 ו-2 אך ברגע שהחל לקבל תפקיד משמעותי בעונה 4, הוא הוחלף בדין צ'ארלס צ'פמן שכולנו מכירים (מימין). הקטע המצחיק הוא שצ'פמן, הלא הוא טומן, גילם בעצמו תפקיד נוסף בסדרה – את מרטין לאניסטר שאותו ראינו בעונה 3. (מרטין לאניסטר הוא בן דוד של ג'יימי וסרסיי).

    מלך הלילה

    בעונות הראשונות גולם מלך הלילה על ידי ריצ'ארד ברייק. החל מעונה 6 הוא גולם על ידי השחקן ולדימיר פודריק, שאותו גם ראינו בחזיון עם ילדי היער בתור בן אנוש רגיל לגמרי לפני שהפך למה שהפך.

     

    דיקון טארלי

    פרדי סטרומה גילם את ריקון.. סליחה, את דיקון בעונה 6 אבל כתוצאה מליהוק לסדרה "Time After Time" של רשת ABC הוא הוחלף בשחקן טום הופר שעשה עבודה טובה מאוד.

    העורב בעל 3 העיניים

    סטרואן רוג'ר היה זה שגילם את העורב בעל 3 העיניים בסיומה של עונה 4, אך כשהסדרה חזרה בעונה 5 היה זה השחקן המוערך מקס פון סידוב שגילם את התפקיד.

    סליס בראתיאון

    כשראינו את אשתו של סטאניס בראתיאון לראשונה היא גולמה על ידי שרה מקיוור ולא שימשה שם תפקיד משמעותי מלבד לעמוד לימינו של סטאניס. בעונה 3 היא הוחלפה בטרה פיצג'רלד.

    מרסלה בראתיאון

    מרסלה גולמה בהתחלה על ידי השחקנית איימי ריצ'רדסון ב-2 העונות הראשונות. עד עונה 5 הדמות לא נראתה עוד על המסך, וכשזה קרה הייתה זו השחקנית נל טייגר פרי בתפקיד.

    ההר

    הדמות שהיה ברור שתיכנס לרשימה הזו היא דמות ההר (גרגור קלגאן). בעונה ראשונה הוא גולם על ידי קונאן סטיבן (משמאל), בעונה 2 על ידי על ידי איאן וויט (באמצע) והחל מעונה 4 על ידי השחקן העצום בגודלו – תור ביורנסון.

    בונוס

    מימין – לות'ר פריי שדקר את טליסה בחתונה האדומה גולם בהתחלה על ידי טום ברוק ואז הוחלף לדניאל טרות בעונה 6.

    משמאל – ריקארד קארסטארק גולם על ידי סטיבן בלאנט בעונה הראשונה אך כבר בעונה 2 הוחלף בג'ון סטול.

    בא לכם לקרוא עוד? הנה כמה דברים שלא ידעתם על שחקני משחקי הכס. או 10 דברים שלא ידעתם על הסדרה.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים