menu icon newsbox tv
    10 עובדות מעניינות על משחקי הכס - ניוזבוקס
     

    10 עובדות מעניינות על משחקי הכס

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    סדרת הטלוויזיה של רשת HBO, משחקי הכס, היא אחת מהסדרות המצליחות ביותר בשנים האחרונות בכל רחבי העולם. הסדרה זוכה להיכנס להרבה אנשים לשיח היום-יומי גם כשעונה נגמרת וממתינים לעונה הבאה. הסדרה היא גם בעלת תקציב רב והיא מושקעת בצורה יוצאת דופן ביחס לסדרות אחרות וכך גם הכתיבה והתרחישים בה שמצליחים להפתיע את הצופים פעם אחר פעם. לכבוד סיום העונה החמישית החלטנו להכין לכם רשימה של 10 עובדות מעניינות על הסדרה "משחקי הכס".

    1. פיטר הוא 'הנבחר'

    במסע החיפושים הראשון אחר צוות השחקנים שישתתפו בסדרה, נבחר השחקן פיטר דינקלג' לגלם את דמותו של טיריון ללא אודישן כלל והוא היחיד שזומן מראש לקבל את התפקיד.

    2. ליה הידי ופיטר דינקלג' היו חברים עוד לפני הסדרה

    השחקנים שמגלמים את סרסיי וטיריון לאניסטר הכירו זמן רב לפני השתתפותם בסדרה. למעשה, פיטר היה זה שהמליץ על לנה לתפקיד סרסיי שאותו גם קיבלה.

    3. רוב השחקנים לא קראו את הספרים

    רוב השחקנים בסדרה לא קראו את הספר וחלקם אפילו לא מתכננים לקרוא את הספר מאחר שהם חושבים שאם הם ידעו את גורל הדמויות זה ישפיע על המשחק שלהם ועל הדרך בה הדמות שלהם תתנהג במצבים מסויימים.

    4. הכס

    כס המלכות שזכה לכינוי 'כס 1000 החרבות' נבנה על ידי גבין ג'ונס ולקח לו חודשיים לבנות אותו על גבי מסגרת מעץ וחרבות מותכות.

    5. שפת הדותראקי

    השפה שבה מדברים אנשי השבט של חאל דרוגו הומצאה עבוד הסדרה והספרים על ידי הלשונאי דיוויד פטרסון ולמעשה צוות השחקנים היה צריך ללמוד את השפה ולא סתם לדבר ג'יבריש לא קשור.

    6. אם הדרקונים לא לבד

    בשנת 2012 נקראו 146 ילדות שנולדו בארצות הברית בשם "חאליסי", שמה של האישה שמתחנת עם החאל או השולט בשפה הדותראקים.

    7. חומת הקרח

    בפועל, גובה החומה הגדולה הוא כ-5 וחצי מטר ובעזרת גרפיקה ממוחשבת גורמים לה להיראות כל כך גבוהה.

    8. שיערות הראש אומרות הכל

    כבר התרגלנו לכך שלכל דמות יש צבע שיער בהתאם למשפחה שבה היא גדלה, בין אם מדובר בצבע הבלונדיני הבהיר של חאליסי ובין אם מדובר בצבע החום-אדמדם של משפחת סטארק. בפועל, לשחקנית שמגלמת את סאנסה סטארק יש שיער בלונדיני במציאות ולשחקנית שמגלמת את חאליסי יש שיער שחור-חום.

    9. מה יקרה אם ג'ורג' ר. ר. מרטין ימות?

    על השאלה הזאת ענה מרטין הנכבד בראיון וטען שהוא כבר סיפר את הסוף ליוצרי הסדרה במקרה והוא "יפגע על ידי משאית" כפי שמעריצים רבים מאחלים לו לאחר שהרג את דמויותיהם האהובות.

    10. הכל היה מושלם

    כשהציג הבמאי טים ואן פאטן את צוות השחקנים שהוא היה אחראי על בחירתם לחברי צוות ההפקה וליוצרים, לאף אחד מהנוכחים לא הייתה מילה אחת להעיר וכולם פשוט מחאו כפיים בהתרגשות.

     

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “10 עובדות מעניינות על משחקי הכס”

    השאר תגובה