menu icon newsbox tv
    8 דברים שלא ידעתם על שחקני משחקי הכס - ניוזבוקס
     

    8 דברים שלא ידעתם על שחקני משחקי הכס

    פורסם לפני 7 שנים עם התגיות ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    7 פרקים של משחקי הכס הצליחו לעבור בלי שהכנו יותר מדי כתבות על הסדרה. הכתבה האחרונה הייתה סתם תזכורת לאלו שאיבדנו בסדרה והכתבה שלפניה הראתה תמונות של השחקנים במשחקי הכס כשהיו צעירים אבל האמת היא שלא הוספנו כל כך עובדות או דברים מעניינים לידע שלכם. הפעם ננסה לשנות את זה אז הנה כמה דברים שלא ידעתם על השחקנים במשחקי הכס.

    ברון וסרסיי היו זוג

    10-game-of-thrones-cast-secrets-you-never-knew-1

    השחקנים שמגלמים את ברון (גרום פלין) וסרסיי (לנה הידי) היו זוג לפני שלוהקו לסדרה. האמת היא שהם מכחישים את זה אבל יש יותר מדי עדים אחרים שטוענים אחרת. מה שכן, היחסים האלו כנראה לא הסתיימו טוב והאנשים בהפקה טוענים שהם צריכים להרחיק את השניים אחד מהשני כי הם לא מסתדרים.

    שאי הייתה שחקנית פורנו

    10-game-of-thrones-cast-secrets-you-never-knew-2

    לפני שהיא השתתפה במשחקי הכס הייתה השחקנית סיבל קקילי שחקנית פורנו שהשתתפה בסרטי פורנו גרמנים. כמובן, היא נטשה את הדרך הזאת כשהחלה לשחק במשחקי הכס בין היתר בשביל לעשות אותו דבר על מסך הטלוויזיה.

    מלך הלילה הרג את ההורים של באטמן

    10-game-of-thrones-cast-secrets-you-never-knew-3

    או ליתר דיוק, השחקן שמגלם את מלך הלילה (The Night’s King) גילם גם את ג'ו צ'יל בסרטי באטמן של כריסטופר נולאן (הדמות שהרגה את ההורים של באטמן). השחקן הבריטי ריצ'ארד ברייק שיחק בעוד כמה תפקידים נחמדים אבל אין ספק שהתפקיד של מלך הלילה הוא התפקיד הפופולרי ביותר שלו למרות שאף אחד לא יכול לזהות אותו.

    גם ג'ופרי השתתף בבאטמן

    original_09

    זוכרים את הילד הקטן שזכה לראות את באטמן בסרט "באטמן מתחיל"? ובכן, זה ג'ק גליסון, השחקן שמגלם את המלך ג'ופרי במשחקי הכס. אנחנו חושבים שאם באטמן היה הורג אותו שם אולי היה נמנע מאיתנו זמן יקר של סבל, אבל נו טוב.

    אמון טרגריין באמת עיוור

    10-game-of-thrones-cast-secrets-you-never-knew-4

    אם התרשמתם עד כמה פיטר ווהן, השחקן שמגלם את אמון טרגריין, משחק טוב עיוור – אולי תופתעו לגלות שהוא באמת עיוור למחצה.

    הודור הוא דיג'יי

    10-game-of-thrones-cast-secrets-you-never-knew-6

    השחקן שמגלם את הודור, כריסטיאן ניירן, הוא לא רק שחקן, אלא הוא גם דיג'יי מבוקש באזור מגוריו. אין ספק שלאחר השתתפותו בסדרה הוא הפך למבוקש עוד יותר, בטח עם הלהיט הגדול שלו – Hold The Door.

    לסאנסה סטארק באמת יש זאב בלהות

    10-game-of-thrones-cast-secrets-you-never-knew-8

    למעשה, הכלב שמגלם את זאב הבלהות של סאנסה הוא כלבה האמיתי של סופי טרנר. מסתבר שעל סט הצילומים היא ראתה את הכלב, התאהבה בו וביקשה לאמץ אותו.

    ההר הוא האדם המרשים ביותר על הסט

    1afbd51cccbe15c076e8e1b9b5acd0e0_crop_north

    אם נעזוב לרגע את העובדה שהשחקן שגילם את ההר בעונה הראשונה היה שחקן אחר לחלוטין, נוכל להגיד לכם כמה דברים מעניינים על השחקן שמגלם אותו היום, ששמו הוא הפתור ביורנסון. קודם כל, גובהו הוא 2 מטר והוא שוקל 180 קילוגרם מה שהופך אותו לשחקן (שהיא לא ניצב) הגדול ביותר על הסט. דבר שני, בשביל לתחזק את כל הגודל הזה הוא צורך 10 אלף קלוריות ביום. דבר שלישי, החרב שאותה הוא מניף בסדרה היא בגודל של אדם ממוצע, ואת זה אנחנו יכולים להבין. ודבר רביעי, הדמות האהובה עליו בסדרה זו סרסיי, את זה אנחנו לא יכולים להבין.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    2 thoughts on “8 דברים שלא ידעתם על שחקני משחקי הכס”

    השאר תגובה

    שיתופים