menu icon newsbox tv
    8 אנשים עם כוחות על אמיתיים חלק ב' - ניוזבוקס
     

    8 אנשים עם כוחות על אמיתיים חלק ב'

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    אנחנו ממשיכים את הכתבה על אנשים אמיתיים שיש להם כוחות על, אבל נזכיר שאין שום סיבה שתצפו לראות פה אנשים מעופפים או כאלו שיכולים להשתגר ממקום למקום, אז קחו את זה בקלות.

    ורוניקה סידר – ראייה טלסקופית

    באוקטובר 1972, אוניברסיטת שטוטגרט מגרמניה טענה שיש להם תלמידה שיש לה ראיה פי 20 יותר טובה משל אדם ממוצע. לטענתם, ולאחר בדיקות (כביכול), היא יכולה לראות דברים שעין אנושית לא יכולה לראות ממרחקים עצומים. השאלה האמיתית היא למה היא לא בחרה להיות צלפת?

    נטשה דמקינה – ראיית אקס ריי

    אם הבחורה קודמת לא מספיקה לכם, אז ברוסיה יש הבחורה ששמה הוא נטשה דמקינה ולטענת רבים יכולה לראות דרך דברים ובכך לזהות בעיות בריאותיות אצל אנשים כאילו יש לה ראיית X-Ray. לא פלא שהיא בחרה לעסוק ברפואה.

    דין קרנזס – סיבולת אינסופית

    לאיש הזה בהחלט יש כוחות על. ספורטאים בכל התחומים תמיד צריכים לעצור אחרי זמן מה של מאמץ ולנוח, אבל האיש הזה לא. הוא 'סובל' מבעיה רפואית נדירה שמונעת מהשרירים שלו להתעייף. הוא יכול לרוץ במשך ימים ולילות מבלי להיחלש או להתעייף. לא מאמינים? אז נספר לכם שהוא רץ 560 קילומטר במשך 80 שעות ו-44 דקות ללא שינה או מנוחה ואפילו סיים 50 מירוצי מרתון ב-50 מדינות שונות ב-50 ימים רצופים!

    איסאו מאצ'י

    שמענו בסרטים על סמוראים מיומנים שיכולים לתפוס זבוב עם צ'ופסטיקס אבל על הבחור הזה עדיין לא שמענו. מסתבר שיש לו יכולות מדהימות ומהירות עם החרב שלו ואם נזרוק לעברו גרגיר אורז הוא יוכל לחתוך אותו לחצי בהינד אפעף.

    בן אנדרווד – איכון באמצעות הד

    ילד הפלא הזה אובחן בסרטן בגיל שנתיים ואיבד את ראייתו בגיל שלוש. הוא לימד את עצמו להשתמש באיכון באמצעות הד בגיל 5, זה אומר שהוא יכול באמצעות הד "לראות" את הסביבה וחפצים שבה על ידי שימוש בקול שהוא משמיע בלשון. בעזרת זה הוא יכל לרוץ, לשחק, לרכב על אופניים ועל רולרבליידס ועוד מגוון דברים שאנשים עיוורים אחרים לא יכולים. עם זאת, הוא נפטר בשנת 2009 מאותו סרטן בו הוא חלה בילדותו.

    גארי טרנר – איש מתיח

    בגלל שבעור שלו אין כמות מספקת של קלוגן, האיש הזה יכול למתוח את העור שול בצורות שאף אחד אחר לא יכול. זה לא שימושי, אבל לפחות הוא מספק הנאה להרבה אנשים.

    לו טאו לין – איש המגנט

    לא מדובר פה בדיוק על 'מגנטו' מסרטי אקסמן, כי הוא לא יכול לשלוט על מגנטים, אבל הוא בהחלט יכול להדביק לעצמו מגנטים לגוף. זה אמיתי והוכח מחקרית על ידי אוניברסיטה יפנית שפשוט יש בו משהו שונה מאיתנו.

    טים קרידלנד – איש ללא כאב

    האיש הזה מראה לעולם שיש אנשים שלא יכולים לחוש כאב. הוא דוחף לעצמו מחטים וחפצים נוספים לעור ואפילו לא מראה סימנים שזה מזיז לו. לא רק זה, הוא גם לא מתיז דם כתוצאה מכך ויש המספרים שהוא מתרפא בצורה מהירה יותר משאר האנשים.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    2 thoughts on “8 אנשים עם כוחות על אמיתיים חלק ב'”

    1. בושה..
      א. רוב האנשים מהכתבה ידועים מהסדרה "העל אנושיים של סטן לי".
      ב. "מגנטון" מאקס מן??? באמת??

    השאר תגובה

    שיתופים