menu icon newsbox tv
    10 גיבורי על שקיימים במציאות - ניוזבוקס
     

    10 גיבורי על שקיימים במציאות

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    פרסמנו לכם כתבה על אנשים עם כוחות על אמיתיים חלק א' \ חלק ב' , אבל לא צריך להיות עם כוחות על כדי להיות גיבור על אלא פשוט צריך מספיק מוטיבציה, השראה ואומץ כדי להחליט להקדיש את החיים שלכם למטרה טובה, תשאלו אפילו את באטמן. קראו על 10 גיבורים שעשו זאת בגדול (ויש להם גם תלבושות מגניבות).

    זטמן

    הבחור הזה רצה לעזור לשכונה שלו ולעשות סיורים כדי להגן על התושבים מפני גנבים ופושעים. הוא יכול לעשות את זה בדרך הרגילה ולהקים "משמר שכונה" אבל הוא העדיף לעשות את זה בדרך מגניבה יותר. הוא מסתובב עם חליפה ממוגנת ומחזיק אקדח טיזר עוצמתי על כל מקרה שיצטרך. למרות שהוא מעולם לא ירה באקדח, הוא עדיין מוכן לכל תרחיש שלא יבוא.

    אגרוף הארגמן

    לא צריך להיות באמת חזק באגרופים כדי להיות גיבור של מישהו. הבחור הזה, לאחר שנים בהם הוא סבל מהתמכרות לסמים ואלכוהול החליט להפסיק עם השטויות ולחיות חיים נורמלים. כמעט נורמלים. ביום הוא עובד בתור איש מחשבים ובלילה הוא מסתובב ברחובות ונותן לעניים אוכל, שתייה ובגדים מכספו האישי.

    גיבור על

    הנה בחור שהחליט לוותר על המקוריות ולא הקדיש יותר מדי מחשבה. הוא לקח את הצבעים האידיאלים לגיבור על מסוגו ונתן לעצמו את השם "גיבור על" (Super Hero). הוא מסתובב בפלורידה עם המכונית שלו ועוזר לנהגים במצוקה. הוא מלמד צעירים על בטיחות בנהיגה וגם אוסף כסף לארגונים שונים למען חסרי בית.

    ארנב הצללים

    ארנב הצללים החל את דרכו כלוחם בפשע באוהיו בשנת 2005 אבל התפרסם בעיקר לאחר שסרטונים שלו עלו לרשת ב-2009. החל משנת 2012 הבחור בחליפה הזאת לא נראה יותר ברחובות. כנראה יצא לפנסיה של גיבורי על או משהו.

    הלהב הבוהקת

    בשנת 2007 אדם מסתורי עזר לרשויות לתפוס פושעים ברחובות סאות' שילדס שבאנגליה. כשחבורת פושעים חמושים כמעט הוציאו להורג שני בלשים שהם תפסו, הגיח "הלהב הבוהקת" וכרת את ידו של אחד הפושעים. הפושעים המבולבלים לא הבינו מה קורה וברחו מהזירה ולאחר מכן שלושה מהם נתפסו. אחד הבלשים תיאר אותו כאדם לבן בשנות ה-40 לחייו, עם שפם וחרב ארוכה. הוא נעלם אל תוך הלילה ומעולם לא חזר. (ובגלל זה התמונה למעלה היא לא שלו באמת).

    מר אקסטרים

    מר אקסטרים הוא גיבור על אמריקאי שנלחם בפשע בסן דייגו שבקליפורניה. הוא גם המנהיג והמייסד של ארגון "ליגת הצדק של אקסטרים" שבו חברים כמה וכמה גיבורי על. שימו לב שעל המדים שהוא לובש יש תמונה של קיטי ג'נובזה שאת סיפורה אתם יכולים לקרוא בכתבה הזאת.

    DC Guardian

    גיבור העל הזה גדל בשכונה של אנשים יוצאי צבא ובכך נטמעה בתוכו הרגשת השייכות האדירה וההקרבה למען המדינה. הוא מסתובב ברחובות וושינגטון ומחלק לעוברים ולשבים ספרונים קטנים ובהם חוקת ארצות הברית בקצרה על מנת שלא יקחו את החופש שלהם כמובן מאליו.

    קפטן אוסטרליה

    במשך שנתיים קפטן אוסטרליה שמר על רחובות העיר בריזביין שבאוסטרליה. בשנת 2011 הוא הפסיק את פעילותו במפתיע וגם הפסיק את העדכונים ברשתות החברתיות וביוטיוב. אף אחד לא יודע מי הוא ומה עלה בגורלו.

    גיבורת הבוהיניה

    בחורה עם מסכה בהונג קונג קיבלה כותרות רבות בתקשורת בכל רחבי המדינה לאחר שנתפסה מסתובבת ברחובות עם מסכה וחליפה כשהיא מחלקת כסף ומזון לעניים. האישה שקוראת לעצמה "גיבורת הבוהיניה" על שם הפרח הרשמי של הונג קונג טענה שהיא קיבלה את ההשראה מסרט משנת 1965. באופן משעשע למדיי, גם סיפורה של גיבורת הבוהיניה הפך לסרט.

    תנטוס

    השם תנטוס לקוח מהמיתולוגיה היוונית והוא התגלמותו של המוות עצמו. אדם בן 65 בשם "תנטוס" מקנדה החליט לעזור לאנשים החיים ברחוב לאחר ששוטר אחד אמר לו ש"הדבר היחיד שהומלסים יכולים לצפות לו זה המוות" והוא חשב לעצמו "הגיע הזמן שהמוות יקום ויתחיל לדאוג לאנשים האלו". כבוד.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים