menu icon newsbox tv
    8 סיבות שבגללן אתם לא מורידים במשקל - ניוזבוקס
     

    8 סיבות שבגללן אתם לא מורידים במשקל

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    התחלת דיאטה חדשה ואתה יודע שלא תרזה בתוך לילה אחד אך למרות שכבר עברו כמה שבועות אתה לא מרגיש בשום שינוי, אולי יש לכך סיבה נוספת מלבד מה שאתם אוכלים? החלטנו לרשום פה כמה סיבות שיכולות לגרום לכך, חלקן אפילו מפתיעות.

    המחשבות שלכם משפיעות על התיאבון

    מחקר באוניברסיטת ייל מצא שאנשים שמסתכלים על הארוחה שלהם ואומרים 'ואו, זה לא ישביע אותי' או שהם פשוט לא חושבים שהאוכל הזה מספיק מזין נוטים לאכול יותר למרות התפריט שנקבע להם. המחקר ממליץ להרגיל את עצמכם לחשוב שהאוכל שהגשתם לעצמכם הוא מספיק, הוא טוב והוא כל מה שאתם צריכים בשביל להיות בריאים יותר.

    אתם יושבים יותר מדי

    רבים מאיתנו עובדים במהלך רוב שעות היום כשאנחנו בישיבה. אין ספק שזה אחד הדברים שהכי מקשים על הדיאטה עצמה כי אל תשכחו שהדיאטה היא לא רק מה שאתם אוכלים אלא גם הכושר שאתם עושים. הגוף זקוק לפעילות בכדי שחילוף החומרים יתקדם יותר מהר ולכן אתם צריכים לנצל כל אפשרות שיש לכם בשביל לזוז קצת.

    אתם ישנים קצת מדי

    במקרים אחרים, אתם עושים הכל כמו שצריך אבל ההתקדמות איטית מדי, אם זה קורה לכם כדאי מאוד שתבדקו את הרגלי השינה שלכם. מחקרים הראו שנשים שאישנו 4 שעות או פחות בלילה צרכו 300 קלוריות יותר ביום שלמחרת מאשר נשים שישנו 7-9 שעות. כמובן שלשינה טובה יש יתרונות רבים אחרים ולכן מומלץ לקרוא טיפים לשינה טובה יותר.

    אתם אוכלים יותר מדי מהר

    את זה רבים מכם יודעים אבל זה הרגל שבדורות האחרונים נוהגים לעשות יותר ויותר. אנשים אוכלים היום כאילו מישהו הולך לקחת להם את האוכל מהצלחת בכל רגע – כדאי להרגיע, תאכלו לאט ותיהנו מהאוכל בעיקר בגלל שלתחושת השובע לוקח זמן להגיע מהרגע שבו הכנסתם את האוכל לפה, ויכול להיות שהיא תגיע עוד לפני שסיימתם לאכול, וזה עדיף מאשר לסיים לאכול, להרגיש עדיין רעב ולא להיות מודעים לכך שתחושת השובע תגיד עוד 2-3 דקות.

    אתם מדלגים על ארוחות

    מחקרים הראו שנאשים שמדלגים על ארוחות ובעיקר על ארוחת בוקר נוטים להשמין יותר. מי שמדלג על ארוחות נוטה לנשנש יותר בין הזמנים של הארוחות וגם מתקשה יותר להרגיש את תחושת השובע. בנוסף לזה, כשאנשים אוכלים ארוחות מסודרות המוח מתרגל לכך ולפעמים זה עוזר לו לשלוח הודעה לגוף "חבר'ה, הגיע הזמן לפנות מקום לאוכל חדש" וכך חילוף החומרים יותר מסודר.

    אתם שותים יותר מדי קלוריות

    תסתכלו על התמונה טוב טוב, רואים כמה סוכר יש במשקאות האלו? הגיע הזמן שתבינו שבשתייה שאתם שותים יש גם לא מעט קלוריות ולא רק לאוכל. אנחנו ממליצים לשתות בעיקר מים בזמן דיאטה, והרבה מים. שתייה מרובה של מים עוזרת לתחושת השובע מבלי לדאוג לקלוריות.

    אתם לא עושים מספיק כושר

    למרות שכבר הזכרנו את הישיבה המרובה, חשוב מאוד להדגיש שדיאטה זה לא רק מה אתם מכניסים לפה, אלא זה גם איך אתם שורפים את הקלוריות. פעילות של 30-40 דקות ביום בעדיפות על ריצה, אופניים, שחיה ואפילו הליכה מומלצת מאוד. אם אתם עצלנים מדי, תזכרו שאפילו הליכה של 15 דקות עדיפה על כלום, לא חבל?

    אתם לא אוכלים ירקות

    אם אתם לא אוכלים ירקות, איזו מין דיאטה אתם עושים? דיאטות שונות ימליצו על כמויות שונות, בדרך כלל מדובר על 5-7 ירקות ביום או שליש בכל ארוחה, אבל בסופו של דבר כדאי מאוד שתרכיבו לעצמכם דיאטה מסודרת כדי שהגוף שלכם יקבל את כל מה שהוא צריך.

    עזרנו לכם? אנחנו שמחים, רוצים שנעזור עוד? קראו את הטיפים לדיאטה שכתבנו עבורכם.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים