menu icon newsbox tv
    8 טיפים יעילים לדיאטה נכונה ולהתמדה בדיאטה - ניוזבוקס
     

    8 טיפים יעילים לדיאטה נכונה ולהתמדה בדיאטה

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    המלחמה היום-יומית בדיאטה קיימת אצל הרבה אנשים. דיאטה זה לא דבר קל, אתם צריכים לוותר על הרבה הנאות, צריכים להתמיד והפיתויים הרבים שמתקילים אתכם באמצע הדרך לא תורמים לעניין. אנשים תמיד מחפשים פתרונות קסם, כל מיני אבקות מוזרות או דיאטות משונות אבל הם לא מבינים שלפעמים ההתמדה היא מה שתעזור לכם לשמור על היציבות גם לאחר שהגעתם למשקל הרצוי.

    הרבה אנשים גם חושבים שאם הם יעשו ריצה של שעתיים 5 פעמים ביום זה יעזור להם, אבל חשוב להבין שהחלק העיקרי בדיאטה הוא לאו דווקא הכושר אלא מה שאתם מכניסים לפה והמשמעת העצמית שלכם. לפניכם כמה טיפים שיעזרו לכם לנהל נכון את הדיאטה שלכם והייתי רוצה לכתוב שתעזור לכם גם לדבוק בה, אבל זה כבר תלוי רק בכם.

    1.  תכננו את הדיאטה

    אנשים יכולים לקום בבוקר ולהגיד 'נראה לי שאני אתחיל דיאטה היום' ויצפו שילך להם טוב ושתוך שבוע הם ירזו 5000 קילוגרם אבל ברגע שהחשיבה היא מהרגע להרגע גורלם כבר נקבע. חשוב מאוד לתכנן דיאטה, להכין לעצמכם תפריטים מראש ולקבוע זמנים לפעילות גופנית. מי שלא יתכנן עלול למצוא את עצמו חורג יותר מדי מהגבולות של הדיאטה עד שהוא יחזור למסלול שבו הוא הלך לפני.

    2. הכינו את האוכל שלכם מראש

    זה לא אותו דבר כמו הסעיף הקודם, גם אם תיכננתם מא תאכלו – חשוב שתכינו את האוכל עצמו מראש. אתם עלולים למצוא את עצמכם עם תיאבון עצום באחת מהארוחות ואז לגלות שלמרות שתיכננתם לאכול חזה עוף עם סלט – הסלט בעצם לא מוכן ואז אולי תוותרו עליו 'רק הפעם'. אז לא, תכינו את האוכל שלכם מראש, אם אתם יודעים שאתם הולכים לאכול סלט היום אז תכינו את הסלט מבעוד מועד, כנ"ל לגבי שאר המאכלים, תארזו לעצמכם קופסאות חד פעמיות עם האוכל המתוכנן. כמובן תעשו זאת בהיגיון ואל תכינו סלט שבועיים מראש, כי זה פשוט דבילי.

    3. אל תכניסו אוכל משמין בבית

    הדבר הכי הגיוני שבעולם. אם אין אוכל משמין בבית – אתם לא תאכלו אוכל משמין בבית. זה מאוד פשוט, לפעמים אתם יכולים לעבור בבית ולראות חבילה של עוגיות או איזה חטיף טעים ואז להגיד 'אני אקח לי רק עוגיה או שתיים' ואז העוגיה או שתיים הופכות ל-5 ולבסוף אתם מוצאים את עצמכם אוכלים חבילה וחצי.

    4. תכננו מראש מה אתם אוכלים בחוץ

    כפי שכבר הספקתם להבין, אנשים רעבים לא חושבים בהיגיון. אם אתם הולכים לאכול בחוץ במסעדה או בכל מקום אחר, חשוב מאוד שתבדקו באינטרנט מראש מה התפריט של אותו מקום ולקבוע לעצמכם מראש מה תאכלו על סמך מה בריא ומה לא וכמובן לדבוק בזה. במקום להגיע למסעדה, להסתכל בתפריט ולהגיד למלצר "אני אקח הכל", פשוט תבחרו לאכול את האוכל הבריא בתפריט עוד לפני שיצאתם מהבית וזה בדיוק מה שתבקשו מהמלצר מבלי להציץ בכלל בתפריט, כך לא תתפתו כי אתם כבר יודעים מה אתם רוצים לקחת.

    5. תשתו הרבה מים

    מים יעזרו לכם לשמור על תחושת תיאבון במיוחד בין ארוחה לארוחה. מומלץ לשתות לפחות 8 כוסות ביום לנשים או 10 כוסות לגברים. ושאנחנו אומרים מים אנחנו מתכוונים למים, לא דיאט קולה וגם לא וודקה רדבול, מים זה מים.

    6. אל תתרגשו משינויים על המשקל

    הגוף שלנו לא צפוי כמו שאנחנו מצפים ממנו להיות ועל כן תכינו את עצמכם לימים שבהם תעלו על המשקל לאחר דיאטה רצינית והתמדה ואם בשבועיים הראשונים ראיתם שכבר רזיתם קילו או שניים אל תתאכזבו אם בשבוע הרביעי נשארתם על אותו דבר או אפילו עליתם. הרבה אנשים נוטים להתאכזב ולהפסיק בדיאטה לאט לאט בגלל שהמשקל מאכזב אותם. הם יכולים להגיד לעצמם "כל ההשקעה הזאת ולא רזיתי אפילו קילוגרם אחד? מה זה שווה?". אך מה לעשות – אנשים נכשלים בהרבה דברים בחיים ודיאטה היא לא שונה, האנשים שמצליחים בדיאטה הם דווקא אותם אנשים שגם אחרי הכישלונות, קמים על הרגליים וממשיכים להתמיד. תתמידו גם אתם בדיאטה כפי שתכננתם אותה ובסופו של דבר התוצאות הטובות יגיעו.

    7. אל תחשבו על זה כדיאטה אלא על אורח חיים

    לפעמים שאנחנו מכניסים לעצמנו את המילה 'דיאטה' אנחנו רואים את זה כמשהו שברגע שנגיע ליעדים שלנו אז אפשר להפסיק את זה ולחזור לחיים הנורמלים שהיו לנו לפני זה עם צ'יפסים ובורקסים. פשוט תחשבו על זה כעל אורח חיים שאתם מתחילים לפעול על פיו מהיום והלאה. מה גם שהמחשבה של "אני בדיאטה אז אסור לי לעשות כך וכך" רק מקשה על העניין, אנשים רוצים מה שאסור להם כך שצורת החשיבה שלכם על הדברים משפיעה על איך אתם פועלים.

    8. אכלו אוכל בריא

    אל תתייחסו רק לערך הקלורי של מה שאתם אוכלים, אלא תתייחסו לאיכות של מה שאתם אוכלים. להגיד שכל מה שאכלתם היום זה רק בורקס אחד ענקי זה לא דבר שאתם אמורים להתגאות בו. גם אם אכלתם אמנם כמות קלורית של בורקס אחד, הפסדתם כל כך הרבה ויטמינים ודברים אחרים שחשובים לגוף שלכם. מצאו אוכל בריא יותר שניתן לאכול בכמויות גדולות יותר מאשר אוכל פחות בריא שיגביל אתכם כמותית.

    9. תשחררו מדי פעם

    לא יקרה כלום אם באיזה אירוע אחד או חג אתם תתפרעו ותאכלו קצת יותר מהנדרש. לא יקרה כלום אם זה יקרה אפילו יומיים בשבוע אחד, אך אל תגזימו עם זה יותר מדי. תבינו שמדובר במשהו שאתם יכולים להרשות לעצמכם בכמות מסוימת רק בשביל לא להרגיש חנוקים מהדיאטה, אבל לפעמים אם תיקחו את זה קצת יותר מדי רחוק אתם עלולים להפסיק את הדיאטה לגמרי ולהגיד "אבל אמרו שמותר לשחרר מדי פעם".

    10. פעילות גופנית

    כמו שכבר אמרנו, החלק החשוב ביותר בדיאטה הוא מה שאתם אוכלים ולכן אנחנו נקדיש רק סעיף אחד לפעילות הגופנית. פעילות גופנית חשובה גם היא לשריפת קלוריות מהירה יותר במהלך הדיאטה, קבעו לה זמנים ותתמידו בהם. מומלץ מאוד לעשות את הפעילות הגופנית בבוקר לאחר שאתם קמים ולא אכלתם כלום כל הלילה (בהנחה שאתם לא אוכלים מתוך שינה) כך שהגוף שלכם נמצא במצב הכי טוב לשריפת קלוריות וגם כפי שלמדנו בטיפים לבוקר טוב, זה מועיל בדרכים אחרות.

    זה הכל להיום, כל מה שנותר לנו הוא לאחל לכם בהצלחה.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “8 טיפים יעילים לדיאטה נכונה ולהתמדה בדיאטה”

    השאר תגובה

    שיתופים