menu icon newsbox tv
    8 טיפים לבוקר טוב - ניוזבוקס
     

    8 טיפים לבוקר טוב

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    גם אנחנו מופתעים כשאנחנו רואים את אנשי הבוקר מקפצים מהמיטה במצב רוח עליז, מנגנים לעצמם מנגינה מעצבנת ומדברים איתנו כשאנחנו נראים כמו זומבים מוקדם בבוקר. אבל למעשה, כמה שיהיו מעצבנים האנשים האלה, הרווח כולו שלהם. לקום בבוקר ולהתחיל אותו כמו שצריך זה חשוב מאוד ויש לכך השפעה גדולה על היום שלנו. אם גם אתם מתקשים כמונו בתהליך הקימה בבוקר – יכול להיות שהטיפים האלה הם בשבילכם.

    1. הניחו את השעון המעורר מחוץ להישג יד

    בין אם אתם משתמשים בשעון מעורר רגיל או דרך הטלפון אתם תמיד צריכים להניח אותם מחוץ להישג ידכם מהמיטה. אתם צריכים להתנער מההרגל שכשהוא מצלצל אתם לוחצים במהירות על כפתור ההפסקה ואל תתרצו בתרוצים שונים כי כשאתם ישנים אתם לא בדיוק חושבים הכי צלול שאפשר וכל דקה של שינה מרגישה שווה – מה שלא. בנוסף, על פי מדענים, לחיצה על הכפתור שדוחה את הצלצול בעוד 5 או 10 דקות משפיעה לרעה על השינה ועל שאר היום וגורמת לכם להיות מעורפלים ופחות יעילים במהלכו.

    2. קודם כל שטפו פנים

    על פי היהדות הדבר הראשון שצריך לעשות מלבד להגיד 'מודה אני' זה לשטוף פנים וידיים וזה לא סתם. בהחלט מומלץ לשטוף פנים דבר ראשון על הבוקר במים קרים. למעשה המים הקרים על הפנים משפיעים על המוח ואומרים לו שהגיע הזמן להיכנס למצב 'יום' ולהתחיל להתעורר. אם לא תעשו את זה, סביר להניח שתהיו זומבים לקצת יותר זמן מהרגיל.

    3. מקלחת בבוקר, לא בלילה

    תמיד לימדו אותנו שתמיד לפני השינה מומלץ לעשות מקלחת טובה. אמנם זה לא רע, אבל אנחנו ממליצים יותר על מקלחת טובה דווקא בבוקר. בדומה לשטיפת פנים, מקלחת בבוקר מעוררת את הגוף להמשך היום וכמובן מנקה אתכם לקראת היום החדש. בנוסף לכך, מקלחת בבוקר גם עוזרת לחילוף חומרים טוב יותר על פי מחקרים, שגם ממליצים להשתמש במים קרים בדקות האחרונות של המקלחת.

    4. אכלו ארוחת בוקר

    כמו שבטח כבר שמעתם, ארוחת בוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום. ארוחת הבוקר נותנת לכם אנרגיה חיובית וחומרים חיוניים שיעזרו לכם בהמשך. הרבה אנשים מדלגים על הארוחה הזאת בגלל שהם ממהרים או רוצים לרדת במשקל אבל האמת היא שאנשים שמדלגים על ארוחת הבוקר יהיו רעבים יותר במשך היום ועלולים למצוא את עצמם אוכלים חטיפים שזמינים להם לאחר שכבר יצאו מהמטבח בבוקר. אגב, האוכל המומלץ לאכול בבוקר הוא ביצה.

    5. עשו כושר

    אם יש לכם את ההזדמנות לעשות קצת אימוני כושר בבוקר – נצלו את זה. אתם תרוויחו מזה ברעננות ליום וגם הגוף שלכם יהיה חזק ובריא יותר. מה גם שזה טוב למצב הרוח כשאתם יודעים שניצלתם את השעות המוקדמות של הבוקר למשהו חיובי ומשמעותי להמשך היום.

    6. האזינו למוסיקה

    האזנה למוסיקה טובה לכל דבר ובטח בשביל הבקרים. היא גם לא מבזבזת מזמנכם, אתם יכולים להאזין למוסיקה במהלך נסיעה, במקלחת או בזמן הריצה בחוץ. מוסיקה משפרת את מצב הרוח שלכם וגם משחררת חומרים מסויימים למוח שיהפכו את התגובות שלכם למצבים מסויימים למועילות יותר.

    7. נצלו את הרגעים מחוץ לבית

    לפני שאתם מתחילים את החלק המעצבן ביום שהוא ללכת לעבודה, בית ספר, צבא או כל דבר אחר, נצלו את הרגעים שאתם מחוץ לבית. הנופים היפים ואפילו התעמקות במה שמתרחש מסביבכם החל מאדם שהולך לעבודה או ציפור שאוכלת מהמדרכה יכולים להיות מאוד מעוררי מחשבה ומשפרי מצב רוח. בנוסף, השמש משחררת ויטמין D ומחקרים מראים שהאנרגיה שמתקבלת מהשמש מועילה מאוד להמשך היום.

    8. מצאו פעילות מסוימת

    אז נכון שנשמע כאילו העמסנו עליכם יותר מדי דברים לעשות בבוקר, אבל תחלקו לכם את זה כפי שנראה לכם. מומלץ לעשות איזו פעילות של 15-30 דקות בשעות הבוקר. זה יכול להיות כל דבר ואפילו תחביב, מס' דוגמאות יהיו כתיבת בלוג, קריאת חדשות ואפילו שיתוף מחשבותיכם ברשתות החברתיות. על פי מחקרים, יצירתיות מחשבתית נמצאת בשיאה בדקות הראשונות שלאחר הקימה.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “8 טיפים לבוקר טוב”

    השאר תגובה

    שיתופים