menu icon newsbox tv
    7 מפורסמים שהדרדרו מהפסגה לתחתית - ניוזבוקס
     

    7 מפורסמים שהדרדרו מהפסגה לתחתית

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    כולנו רוצים להיות עשירים ומפורסמים. הרעיון שבו אנשים מעריצים אותנו ומעריכים אותנו זה כבוד בפני עצמו, תוסיפו לזה את הכסף ואת העובדה שקורה הרבה פעמים שאנחנו מושפעים ממה שאנשים חושבים או אומרים עלינו אז עצם היותנו מפורסמים משתיק את כולם.

    אבל, יש לזה גם חיסרון, בגלל הפרסום הרב, אי אפשר להסתיר יותר מדי דברים מהציבור וכל עדשת מצלמה בוחנת אותנו ומחכה לרגעים שבו נעשה משהו טוב או יותר נכון, שנפשל לעיני המצלמות ואז יהיה סיפור עסיסי לכתוב. הרבה מפורסמים עומדים במבחנים האלו בהצלחה, אבל יש כאלו שלא ועליהם אנחנו נכתוב בכתבה הזאת.

    ילדה מתוקה שנכנסה לכלא

    לינדזי לוהן הייתה ילדה חמודה ששיחקה בלא מעט תפקידים הכוללים סרטים, סדרות ואפילו פרסומות עוד מאז שהייתה בת 9. עד שנת 2004 היה נראה שהיא חיה את החלום והיא התקדמה בקריירה שלה בצורה משמעותית כששיחקה ב"ילדות רעות", "שישי הפוך" ו-"וידוייה של נערה מתבגרת". אבל כנראה התהילה לא הספיקה לה והיא החלה לעשות שטויות. תוך זמן קצר היא הדרדרה לסמים, נשלחה למוסד גמילה. המקרים האלו חזרו על עצמם פעם אחר פעם עד שבשנת 2010 לשופטים נמאס והיא נכנסה לכלא, השחתררה, נכנס שוב, השתחררה ונכנסה שוב. עד הפעם הבאה…

    המופע של אמנדה

    גם אמנדה ביינס, הייתה ילדה חיננית שאפילו הייתה לו תוכנית משלה בניקולודיאון – "המופע של אמנדה" – כשהיא הייתה בת 15 בלבד. היא הייתה מצליחה ושיחקה בלא מעט סרטים אבל בשנת 2012 היא זכתה לתשומת הלב דווקא מהסיבות הלא נכונות – היא נתפסה נוהגת בשכרות ונמצאו סמים בביתה. המצב הדרדר עוד יותר במשך הזמן והיא מצאה את עצמה בבית חולים פסיכיאטרי ב-2013 ואז שוב ב-2014.

    בריטני המשוגעת

    בריטני ספירס הייתה אחת הכוכבות הגדולות ביותר בסוף שנות ה-90 ובתחילת ה-2000. היא נחלה הצלחה מסחררת במוסיקה, גברים רצו אותה ובנות רצו להיות כמוה. היה לה את המראה, את הקול וכמעט כל מה שאפשר לבקש. אז בגלל זה אנחנו לא בטוחים מה בדיוק גרם לה להשתגע. היא הסתבכה עם סמים, התחתנה לזמן קצרצר ביותר (והכנו על זה כתבה, 5 הנישואים הקצרים ביותר) ואיבדה את זה לחלוטין כשהיא גילחה את ראשה בשנת 2007 ללא סיבה כלל. למזלנו, בשנים האחרונות היא חזרה למוטב.

    שכחו אותי בשנות ה-90

    הילד החמוד משמאל,מקולי קאלקין, היה אחד הכוכבים הגדולים של שנות ה-90 לאחר צאת הסרט הראשון של "שכחו אותי בבית". הקריירה שלו הייתה במגמת עליה אבל זה לא הלך טוב כמתוכנן ובשנת 2004 כבר היה קשה לזהות אותו בתור הילד החמוד ההוא. הוא הדרדר לסמים ונכנס למכון גמילה. כשחשבנו שהוא מרגיש טוב יותר הוא נתפס שוב עם סמים בשנת 2012 ואפילו ניסה להתאבד באמצעות הזרקת יתר וצריכת כדורים.

    צ'ארלי הארפר… סליחה, שין

    צ'ארלי שין הצליח לעשות מה שכוכבי טלוויזיה רבים ניסו לעשות ולא הצליחו. הוא החזיק על כתפיו סדרה שלמה (שני גברים וחצי) ויש הטוענים שהסדרה לא הייתה מצליחה ללא הכישרון שלו. הסדרה, שפחות או יותר דיברה על האיש עצמו, הציגה את צ'ארלי כבחור שאוהב לשתות ומת על חיי הרווקות. לא עבר יותר מדי זמן והוא התגרש, נטש את הילדים והתמכר לשתייה. התמוטטות עצבים אחת יותר מדי עלתה לו בהמשך הסדרה והוא פוטר בסוף עונה 8 שאף הסתיימה מוקדם מהמתוכנן.

    מלב אמיץ ללב שבור

    מל גיבסון היה שחקן מוצלח שמאחוריו שלל סרטים שלעד ייזכרו בהוליווד כגון "לב אמיץ", "נשק קטלני" ו-"מקס הזועם" ובכל זאת הוא לא הצליח להסתדר בחיים. אולי במקרה הזה לא היו אלו הסמים והאלכוהול שגרמו לו להרס עצמי אלא עצם זה שהוא כבר לא הסתיר יותר מדי את דעותיו. הוא נשמע לא מעט פעמים מדבר בסקסיסטיות וגזענות ואפילו אנטישמיות כלפי האנשים שמהם הוא אמור לקבל עבודה, הרי היהודים שולטים בהוליווד, לא?

    עלייתו של גיבור העל

    למרבה המזל, לא כל הטרגדיות של המפורסמים גורמות לנפילתם הסופית, אבל מצד שני, לא כולם רוברט פאקינג דאוני ג'וניור (זה פחות הולך כשזה כולל 3 שמות). בשנת 1996 הוא נעצר על אחזקת סמים ואקדח ובשנים שלאחר מכן הוא היה חי בכאוס מוחלט. בדיוק כשחשבנו שאיבדנו שחקן נהדר הוא עשה מה שגיבורי על עושים וחזר אלינו עם מסכה והוכיח שהוא פה כדי לשנות. הסרט 'איירון מן' היה לסרט שהחזיר אותו בגדול ותוך זמן קצר הוא הפך לשחקן הכי מרוויח בהוליווד.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה