menu icon newsbox tv
    5 הנישואים הקצרים ביותר - ניוזבוקס
     

    5 הנישואים הקצרים ביותר

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    כשאתם שומעים על אנשים שהיו נשואים לזמן קצר, על כמה זמן אתם חושבים? 3 חודשים? חצי שנה? תתפלאו, אבל יש לא מעט אנשים שהתגרשו בזמן קצר הרבה יותר. הנה כמה מהם.

    1. האדם שהתגרש מאשתו אחרי שניות

    בשנת 2012, אדם מדובאי התגרש מאשתו שניות ספורות לאחר הרגע בו התחתנו. הוא יצא מהאולם בו התחתן עם אשתו הטריה והלך לאולם צמוד ושם התגרש. הסיבה לכך היא שהאבא של הכלה דרש שביתו תישאר בעבודה הנוכחית שלה למרות שהבעל לא רצה, אבל התבייש להגיד 'לא' מתחת לחופה, אז הוא החליט להגיד כן ולהתגרש מיד לאחר מכן.

    2. מנחה הטלוויזיה שבגד באשתו במסיבת הרווקים

    בשנת 2004, מנחה התוכנית "Saved By The Bell", מאריו לופז, התחתן עם השחקנית \ דוגמנית אלי לנדרי ונישואיהם נמשכו בקושי שבועיים ורק בשנת 2011 הוא הודה על הסיבה שגרמה לגירושיהם. מסתבר שהוא בגד בה במסיבת הרווקים שנערכה לו לפני הנישואים והיא נאלצה לשמוע את זה בראיון שנערך לו בתוכנית רדיו.

    3. הכלה שהותקפה על ידי החתן

    בשנת 2012, זוג התגרש רק 4 ימים לאחר החתונה מכיוון שהגבר טען שאשתו פלירטטה עם השושבין והחליט להכות אותה ולהרוס את כל המתנות שקיבלו.

    לאחר הטקס, הזוג ערך ירח דבש רומנטי בסוף בבית מלון בסוף השבוע אבל דברים השתבשו כשהם חזרו וערכו מסיבה קצרה אצל זוג חברים. בנקודה מסוימת במהלך המסיבה הבעל קיבל התקף קנאה מטורף כשהוא שיכור ותקף את אשתו. הוא ניסה לחנוק אותה ואף נשך אותה ושבר לה את האף.

    לאחר שלב הכלה נשבר היא נשארה חיובית על כך שבכלל שרדה את הנישואים ויצאה מהם 'בזמן' ואמרה "אני שמחה שזה נגמר, הייתי צעירה וזה היה מוקדם מדי, אבל מעולם לא חשבתי שזה ייגמר ככה".

    4. זמרת הפופ שנישואיה שרדו 55 שעות

    נישואיו הראשונים של ג'ייסון אלכסנדר, חבר הילדות של זמרת הפופ בריטני ספירס, התחילו ונגמרו בלאס וגאס בשנת 2004. ספירס הטיסה את החבר בעזרת מטוסה הפרטי ללאס וגאס עבור מה שהוא חשב שיהיה 'זמן איכות' אבל לזמרת היו תוכניות משלה והם התחתנו במקום זה. כשהזוג המאושר סיפר למקורבים על הנישואים, האמא והמנהל האישי של הזמרת איבדו את העשתונות מכיוון שהחתונה נעשתה ללא הסכם ממון מצידה.

    כמה שעות לאחר מכן החתונה בוטלה בטענה שבריטני ספירס לא הבינה את משמעות מעשיה ולכן לא הייתה בעלת יכולת להחליט על דעת עצמה אם להתחתן או לא. הבעל והגרוש הטרי הוטס חזרה לביתו עם חצי ניצחון וספירס מצידה טענה שהיא הייתה קצת יותר מדי מרדנית וטיפשונת.

    5. החתן שמת לאחר שאמר "I Do"

    לא הרבה ידוע על הזוג הזה אבל אפשר לומר שלמרות שנישואיהם נגמרו מהר מאוד, הם עדיין אהבו אחד את השני בשעת הפרידה. באפריל 1967 פורסמה כתבה בעיתון הלונדוני "New London" שחשפה את סיפורם: החתן, רומן קוזי בן ה-65 מת שניות לאחר שהסכים לנישואיו עם אספרנזה מאנאפט בת ה-45 והאישה ההמומה לא הפסיקה לצרוח ברגע שזה קרה עד הרגע בו התעלפה בעצמה.

     

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “5 הנישואים הקצרים ביותר”

    השאר תגובה

    שיתופים