menu icon newsbox tv
    7 מיליארדרים שהתחילו מכלום - ניוזבוקס
     

    7 מיליארדרים שהתחילו מכלום

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    כולם רוצים להיות עשירים, אבל לפעמים נדמה שרק מי שהגיע ממילא ממשפחה מוצלחת ועשירה מצליח לעשות זאת. אם תשאלו אותנו – לא כדאי לכם להתייאש, הנה לכם דוגמאות של אנשים שהצליחו להפוך למיליארדרים גם מבלי שהיה להם שום דבר לפני.

    אופרה וינפרי

    שווי: 3 מיליארד דולר (נכון ל-2015)

    אופרה נולדה למשפחה עניה מרודה במסיסיפי אך זה לא מנע בעדה לזכות במלגה וללכת ללמוד באוניברסיטה. בגיל 19 בלבד היא כבר הפכה לכתבת השחורה הראשונה בארצות הברית. בשנת 1983 עברה לשיקגו ושנה לאחר מכן החלה להגיש תוכנית בוקר מקומית שזכתה להצלחה גדולה והפכה לתוכנית בוקר ארצית שנתיים לאחר מכן. שם התוכנית שונה ל-"המופע של אופרה וינפרי" והתוכנית שודרה עד שנת 2011 כך שזה נתן לאופרה וינפרי הרבה זמן להרוויח הרבה כסף.

    יאן קום

    שווי: 6.8 מיליארד דולר (נכון ל-2014)

    יאן קום היה רק נער יהודי בן 16 כשהגיע לארצות הברית מאוקראינה. הוא היה חי בעוני ונעזר בתלושי מזון על מנת להמשיך להתקיים עד שבשנת 2009 הוא הקים חברה עם שותף וביחד הם יצרו את האפליקציה לשליחת מסרים מידיים דרך הטלפון שתחליף את המסרונים. שם האפליקציה: WhatsApp. החברה נרכשה על ידי פייסבוק בשנת 2014 תמורת 19 מיליארד דולר.

    ראלף לורן

    שווי: 7.7 מיליארד דולר (נכון ל-2013)

    ראלף לורן סיים תיכון אך לא סיים קולג' כי הוא נשר והצטרף לצבא. לאחר מכן הוא עבד כפקיד בחנות הבגדים של האחים ברוקס שם שאב את האהבה לבגדים. בשנת 1967 הוא החליט להגשים חלום ולמכור עניבות בעיצובים קצת יוצאי דופן וזכה להצלחה גדולה כשמכר עניבות בשווי של 500 אלף דולר. בשנה לאחר מכן הוא עבר לחולצות פולו ומשם זה היסטוריה.

    לאונרדו דל ואצ'יו

    שווי: 20 מיליארד דולר (נכון ל-2015)

    דל ואצ'יו נולד למשפחה עם עוד 4 אחים אך בגלל שאביו נפטר 5 חודשים לפני שהוא נולד הוא נשלח לבית יתומים כי לאמו לא היה את הכסף לגדל אותו. כשגדל, הוא החל לעסוק בהרכבת משקפיים ועם הזמן התפתח והרכיב משקפיים לאחד המותגים הנחשבים עד שלבסוף החליט לפתוח חברה בעצמו. לא עבר הרבה זמן והחברה הצליחה בגדול והפכה לחברה היצרנית הגדולה ביותר של משקפי שמש שמוכרת לחברות כמו ריי-באן ואוקלי.

    לי קה שינג

    שווי: 31 מיליארד דולר (נכון ל-2015)

    לי קה שינג ברח עם אביו מסין להונג קונג בשנות ה-40 שם התגוררו עד שאביו מת כשהוא היה בגיל 15. בשל כך, לי קה שינג נותר לתמוך במשפחתו ופירנס אותם במשך תקופה עד שפתח חברה משל עצמו בשנות ה-50. החברה עסקה בעיקר בייצור פלסטיק אך התרחבה והפכה עם הזמן לחברת נדל"ן מצליחה. היום לי קה שינג נחשב לאדם העשיר ביותר באסיה.

    הרולד סימונס

    שווי: 40 מיליארד דולר (נכון ל-2013)

    אחד מהאנשים העשירים בעולם התחיל את דרכו כשהוא גר בצריף בלי מערכת ביוב או חשמל. הוא הצליח להתקבל לאוניברסיטת טקסס שם למד בין היתר כלכלה. לאחר שסיים את לימודיו הוא עבד בבנק ואז החליט שבעזרת ה-5000$ שהיו לו ובעזרת הלוואה של 95,000$ שלקח הוא יקנה בית מרקחת וכך הוא עשה. עם הזמן הוא הצליח להתרחב ולקנות עוד בתי מרקחת ולאחר כמה שנים הוא מכר את כולם במחיר של 50 מיליון דולר! אז, כשהוא מיליונר בעל שם עולמי ברכישת חברות, הדרך למיליארדים הייתה סלולה.

    לארי אליסון

    שווי: 51 מיליארד דולר (נכון ל-2014)

    לארי אליסון נולד בברוקלין שבניו יורק לאם חד הורית יהודיה אך גודל על ידי דודתו. לאחר שדודתו נפטרה הוא נשר מהקולג' ועבר לקליפורניה ועבד בכמה עבודות שונות. לאחר 8 שנים בהם הוא עבד בכמה עבודות הוא החל לעסוק בתכנות מחשבים והקים את חברת אורקל שהפכה עם הזמן לאחת מחברות הטכנולוגיה המתקדמות ביותר בעולם. אליסון נחשב לאדם החמישי הכי עשיר בעולם.

    רוצים להצטרף לרשימה? יאללה, לעבודה!

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “7 מיליארדרים שהתחילו מכלום”

    השאר תגובה

    שיתופים