menu icon newsbox tv
    5 טורפים פרה-היסטוריים שאנחנו שמחים שהם לא בסביבה - ניוזבוקס
     

    5 טורפים פרה-היסטוריים שאנחנו שמחים שהם לא בסביבה

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    האמת היא שדינוזאורים הם בעלי החיים הכי מסקרנים, מגניבים ונפלאים שאי פעם התהלכו על כדור הארץ, אבל אנחנו בטח אומרים את זה בגלל שהם נכחדו, כי למעשה לא היינו רוצים אותם בסביבה היום. הכנו לכם רשימה של בעלי החיים הטורפים הפרה היסטוריים הכי מפחידים שיש.

    טיטאנובואה

    אם אתם מפחדים מנחש הפיתון, אתם בטח תפחדו מהנחש הענקי הזה שנקרא "טיטאנובואה" שפירוש השם "חנק-ענקי". מדובר בנחש הגדול ביותר שהיה אי פעם בכדור הארץ והוא הגיע לאורך מירבי של עד 15 מטרים. מלבד זה שהוא יכול לאכול חיות גדולות בשלמותן, הוא יכול למחוץ לכרוך את עצמו סביבן ולמחוץ אותן.

    טיגריס שנחרבי

    למרות שהוא נראה כמו טיגריס רגיל (פחות או יותר) אין יותר מדי טיגריסים עם שני ניבים ענקיים כאלו. הוא לא מהטיפוסים שמרגישים את הצורך להילחם בקרב אמיץ, אלא יותר מהטיפוסים שמחכים לרגע המתאים כשהם מסתתרים ואז מסתערים ונועצים את השיניים הגדולות שלהם בטרף וגורמים לו לנזק אדיר באיברים הפנימיים.

    Pterygotus

    למרות שהוא לא גדול במיוחד, הוא מאוד קטלני. הוא מסתובב בעיקר בתוך מים רדודים יחסית (כך שלא היינו רוצים אותו בחופי ארצנו) ומחכה מתחת לחול לרגע המתאים בו הוא יזנק ויתפוס את הטרף שלו. בתמונה למעלה הוא מתואר טורף בעל חיים אחר שנקרא Brontoscorpio שהוא בפני עצמו משהו שלא היינו רוצים להיתקל בו, עקרב בגודל של כמעט מטר.

    Sarcosuchus

    בעל החיים הזה מאוד דומה לתנין אבל רק גדול יותר. גם הוא היה מחכה לטרף שלו בתוך המים הרדודים וברגע שמשהו היה חולף הוא היה אוכל אותו בלי בעיות, בלי להיות בררן יותר מדי.

    ספינוזאורוס

    אם אתם מזהים את הבחור בתמונה אז יש סיכוי טוב שראיתם פארק היורה 3. בסרט ההוא הוא חיפש לטרף את הטי-רקס אבל במציאות הוא לא היה כזה. מדענים סוברים שהוא היה מסתפק בטרף קל יותר כמו דגים והוא היה חם במים וביבשה כמו תנין. עכשיו דמיינו את עצמכם הולכים לאגם ורואים כזה דבר.

    רוצים עוד?

    אם מצאתם את הכתבה הזאת מעניינת, אולי תאהבו את הכתבה הקודמת שכתבנו על עוד 10 בעלי חיים מוזרים שחיו פעם בכדור הארץ.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “5 טורפים פרה-היסטוריים שאנחנו שמחים שהם לא בסביבה”

    1. "ובכלל הוא לא טיגריס אלא פנתר"
      כדאי לכם לחשוב על מקום העבודה של עורך האתר שלכם אם הוא לא יודע שטיגריס זה בעצם, פנתר. אין דבר כזה מין פנתר כעצמו, פנתר זה סוג במשפחת החתולים שכולל בתוכו את מין הטיגריס, נמר, אריה ויגואר. מה שמבדיל בינהם לשאר החתולים זה יכולת השאגה. בעבר היה נהוג לחשוב שפנתר זה מין נפרד של חתול גדול בצבע שחור, אם כי זה בסך הכל נמר או יגואר רגיל בצבע שחור, ושזה לא מין נפרד. הייתי מצפה שתדעו את זה ולא תטעו אנשים. תתקנו

    השאר תגובה

    שיתופים