menu icon newsbox tv
    5 הספרים הנמכרים ביותר בכל הזמנים - ניוזבוקס
     

    5 הספרים הנמכרים ביותר בכל הזמנים

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    הרבה לפני שסרטים וסדרות הגיעו לחיינו, היו אלו ספרים שהפיחו תקוות, חלומות ועוררו בנו עניין רב. כבר אלפי שנים שחתיכות הנייר האלו שעטופות בכריכה מרתקות את הקוראים, בין אם מדובר בסיפור מצמרר ומותח ובין אם מדובר בספר ילדים.

    ברשימה הזאת נוציא ספרים שבלתי אפשרי לעקוב אחריהם, כמו למשל התנ"ך והקוראן שנכתבו לפני אלפי שנים בתקופות שלא בדיוק היה ניתן לעקוב אחר מכירותיהם וגם הוצאו בהוצאות שונות ורבות. מלבד אלו, בואו נעקוב אחר הספרים הנמכרים ביותר בכל הזמנים.

    עשרה כושים קטנים – 100 מיליון

    הסופרת המוכשרת אגאתה כריסטי כתבה בשנת 1939 את הספר "עשרה כושים קטנים" שנקרא בהתחלה "And Then There Were None" אך שונה בגלל תקינות פוליטית בשנת 1945. ספר המתח הזה גולל את סיפורם של 10 אנשים, גברים ונשים, שרצחו אנשים אחרים באות הדרך והוזמנו לאי אחד שם הם הורגים את השני לאט לאט. לספר יצא סרט בשנת 1945 הנושא את אותו שם.

    הארי פוטר ואבן החכמים – 107 מיליון

    למרות שכל שאר ספרי הארי פוטר יכולים להיכנס פה לרשימה כשמכרו 50-65 מיליון עותקים כל אחד, הארי פוטר ואבן החכמים הוא הספר הראשון בסדרה והוא גם הנמכר ביותר. ג'יי. קיי רולינג כתבה את הספר ופרסמה אותו לאחר ש-12 בתי הוצאה לאור סירבו לה, וזה היה כמובן הפסד שלהם מכיוון שבית ההוצאה לאור שכן הסכים, הרוויח את כספו ביושר.

    הנסיך הקטן – 140 מיליון

    את הספר שהפך להיות ספר הילדים המצליח ביותר כתב אנטואן דה סנט-אכזופרי הצרפתי בשנת 1943. הספר הזה תורגם ל-250 שפות ומספר את סיפורו של הנסיך הקטן והחייזרי שנפל לכדור הארץ. למרות שהספר מיועד לילדים, מבוגרים רבים מוצאים בו הרבה עניין מכיוון שהוא יכול לשקף את המוזרות שבעולם המבוגרים ובכך מאפשר לכולם למצוא הנאה בספר הזה.

    שר הטבעות – 150 מיליון

    למרות שמדובר בשלושה חלקים שנמכרו בנפרד, הספר הנמכר ביותר היה המארז של שלושת החלקים של שר הטבעות. "אחוות הטבעת", "שני הצריחים" ו-"שיבת המלך" היו ספרים פופולריים שאף זכו כמובן לסרטים מצליחים. ג'יי. אר. אר. טולקין כתב את הספרים האלו בין השנים 1937-1949 כהמשך לספר "ההוביט" (הספר "ההוביט" זכה אף הוא לכ-140 מיליון מכירות אך לא מוזכר ברשימה כמו שלא הוזכרו שאר סרטי הארי פוטר.) ומגולל את סיפורם של ההוביט פרודו וחבריו ההוביטים, יחד עם הקוסם גנדאלף וחבורת לוחמים נוספים שיוצאים להרפתקה מסעירה לעבר מורדור.

    בין שתי ערים – 200 מיליון

    הספר המתועד הנמכר ביותר בהיסטוריה הוא 'בין שתי ערים' שנכתב על ידי הסופר האנגלי המפורסם צ'ארלס דיקנס. העלילה מתרכזת בשנים שלפני מלחמת האזרחים הצרפתית ונעה בין שתי הערים לונדון ופריז. הספר יצא בשנת 1859 אך למרות שהוא יצא זמן רב לפני הקודמים לו ברשימה, נתוני המכירות שלו מרשימים ביותר.

    כמעט נכנסו לרשימה

    חלום החדר האדום – 100 מיליון

    היא – 100 מיליון

    האריה המכשפה וארון הבגדים – 85 מיליון

    צופן דה וינצ'י – 80 מיליון

    חשוב והתעשר – 70 מיליון

    אז… מה הספר האהוב עליכם?

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    3 thoughts on “5 הספרים הנמכרים ביותר בכל הזמנים”

    השאר תגובה

    שיתופים