menu icon newsbox tv
    5 דברים מסתוריים שנותרו ללא הסבר - ניוזבוקס
     

    5 דברים מסתוריים שנותרו ללא הסבר

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    המדע התקדם די מהר במהלך העשורים האחרונים אבל עדיין יש לא מעט דברים שנשארו לא פתורים ונחשבים מיסתוריים מאוד שאפילו למדענים מומחים בתחומם אין תשובה. בואו נקרא על כמה מהם.

    1. קווי נסקה שבפרו

    בשנות ה-30 של המאה הקודמת כשבני האדם רק התחילו להגיע לשמיים בעזרת המצאות חדשות הם סוף סוף יכלו לראות את הקווים האלה שבפרו. הקווים המוזרים נראים כמו של חייזרים או של שבט עתיק אך עד היום אף אחד לא הצליח לפענח מהו מקורם.

    2. כדור הברק

    ידוע לכולם שברק מגיע לפני הרעם, וגם כולם מכירים פחות או יותר את הצורה המוכרת של הברק אך יש לא מעט עדויות המתארות כדור ברק ענקי שנופל מהשמיים ויכול לחדור קירות ולהרוג אנשים. אף מדען עדיין לא הצליח לפענח איך הברקים המדוברים נוצרו.

    3. בעיות כוח כבידה

    יש מקומות באמריקה בהם יש חריגה בזווית של כח הכבידה ואנשים ממש יכולים ללכת על קירות או בצורה אלכסונית ומגוחכת. גם פה, אף מדען לא מצא עדיין הסבר מספק.

    4. אורות מוזרים

    נקראים "Corpse Lights" או "Will-o'-the-wisp". אורות מהבהבים אלו נראו בדרך כלל ליד ביצות ונראו כמו להבות מעופפות. אנשים שהיו קרובים לאורות האלו תיארו אותם כקרים מאוד למגע ומדענים לא הצליחו להבין על מה אותם אנשים מדברים כך שהסיפורים הנ"ל משוייכים לפיות ומה לא…

    5. האבנים המתגלגלות של עמק המוות

    אבנים אלו כל כך גדולות כך שבן אדם לא יעלה על דעתו שהן יכולות לזוז ללא כח שידחוף אותם. הן שוקלות יותר מ-300 קילו לאחת אך למעשה הן כן זזות. כל שנתיים-שלוש יש התקדמות מועטה כל אבן לדרכה.

    למעשה, למיטב ידיעתנו זהו הדבר היחיד ברשימה שדווקא כן נפתר לפני כשנה בלבד. חוקרים שהיו באזור גילו שבמקום שבדרך כלל מאוד חם ומגיע אפילו ל-50 מעלות ביום יש לילות קרים מאוד שיוצרים שכבות קרח דקות על הקרקע. השילוב של הקרח ושל הרוח גורמים לאבנים להחליק וליצור את מה שרואים בתמונה.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    2 thoughts on “5 דברים מסתוריים שנותרו ללא הסבר”

    השאר תגובה

    שיתופים