menu icon newsbox tv
    7 פעמים בהם אנשים טיפשים הרסו פיסות היסטוריה - ניוזבוקס
     

    7 פעמים בהם אנשים טיפשים הרסו פיסות היסטוריה

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    מרבית הממשלות בעולם עושות כל שביכולתן על מנת לשמר את ההיסטוריה אך עם זאת, לפעמים יש אנשים טיפשים שלא מבינים מה הם עושים והורסים הכל. קראו על כמה מקרים אמיתיים בהם מיצגים היסטורים חשובים נהרסו בגלל טיפשותם של אנשים.

    הקבר העתיק שהפך לשולחן פיקניק

    הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות. ספרד מלאה בכל מיני עתיקות, מקומות היסטוריים ואנדרטות, חלקם בני יותר מ-100 שנים. לרוע המזל, קבוצת בנאים שעברה במקום שבו יש אנדרטה ראתה את האנדרטה בת ה-6000 וחשבה שמדובר בשולחן פיקניק הרוס והחליטו לעשות מצווה ו"לתקן את הבעיה".

    המידברן בישראל

    אם לא שמעתם על המידברן בישראל עדיף שזה יישאר ככה. מדובר על אירוע "אומנותי" והוא מעין גרסא ישראלית ל'האיש הבוער' שנוהגים לעשות בנבדה, ארצות הברית. בשנתיים האחרונות היו 2 ארועים כאלו ותמיד היה החשש שיעשו שם שטויות, אפילו המשטרה חשבה לאסור את האירוע וחבל שלא עשו כך, כי מוקדם יותר השנה, באירוע, גרמו החוגגים להצתה של אתרים פרה היסטורית מלפני עשרות אלפי שנה.

    הילד שהרס פך מלפני 200 שנה

    ילד בן 5 הצליח לגרום למהומה במוזיאון באנגליה לאחר ששבר כד בן 200 שנה. מספרים על הילד שהוא היה ממש מבואס לאחר שסיפרו לו מה הוא עשה ולמרבה המזל הצליחו לתקן את הפך העתיק ובמוזיאון מיהרו לספר לו ש"הכל בסדר".

    התייר ששבר אצבע לפסל בן 600

    600 שנה החזיק מעמד הפסל הזה במוזיאון באיטליה. המוזיאון הקפיד מאוד שהתיירים בו לא יגעו באף אחד מהמיצגים, עד שהגיע תייר מארצות הברית והחליט לתת לו כיף. הוא שבר לפסל את הזרת, נעצר על ידי המשטרה ולמרות שהוא נדרש לשלם את מלוא הסכום לתיקונים לבסוף המוזיאון וויתר לו והודה שהפסל הספיק להישבר כבר 3 פעמים לפני כן.

    הצבא האמריקאי בבבל העתיקה

    אפשר להיות טיפש, ואפשר להיות טיפש בחסות הממשלה. בזמן הפלישה לעיראק החליטו כוחות הצבא האמריקאי להקים מחנה בתוך שרידי העיר העתיקה בבל. בצבא האמריקאי עשו "מה שבראש שלהם", עשו שימוש בהריסות כדי להקים מחנה, העבירו חצץ מהמקום העתיק למטרות חניה ואפילו הנחיתו מסוק באזור שגרם לאחד הגגות לקרוס.

    גרינפיס למען הסביבה

    הארגון שמטרתו היא להגן על כדור הארץ ולדאוג לאיכות הסביבה כנראה חשב שהמטרה מקדשת את האמצעים, או שלא חשב בכלל. באחד מהאתרים השמורים של קווי נסקה פרסו אותיות גדולות וצהובות כמחאה על שימוש באנרגיה שאינה מתחדשת ועל הדרך פגעו באתר ההיסטורי. אתם לא יודעים מה זה קווי נסקה? אין לנו תשובות בשבילכם, אבל לפחות תבינו למה אם תיכנסו לכתבה הזאת.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים