menu icon newsbox tv
    5 אנשים שזכו אבל זה לא הסתיים טוב עבורם - ניוזבוקס
     

    5 אנשים שזכו אבל זה לא הסתיים טוב עבורם

    פורסם לפני 7 שנים עם התגיות ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    בטח כבר שמעתם סיפורים על אנשים שזכו בלוטו והחיים שלהם רק הלכו והדרדרו מאז הזכייה (אפילו עשינו על כך כתבה – אנשים שזכו בלוטו ומתו \ אנשים שזכו בלוטו ואז איבדו הכל). אז מסתבר שזכיות זה לא דבר שקשור רק ללוטו, אלא יש דרכים נוספות בהן אנשים זוכים – וגם הזכיות האלו לא תמיד הולכות כמתוכנן.

    בראדלי הרדיסון

    hardison-640x427

    האיש הזה יכל לגרום להומר סימפסון המון גאווה. הוא השתתף בתחרות אכילת דונאטס והצליח לאכול 8 דונאטס במשך 2 דקות בלבד. לאחר הניצחון הסוחף בתחרות הוא התראיין לעיתון המקומי. בבוקר למחרת כששוטר בתחנת המשטרה המקומית קרא את המודעה בעיתון הוא הצליח לזהות את האדם כאחד החשודים שהם מנסים להשיג כבר זמן מה בגין פריצה אך הוא תמיד התחמק. עכשיו כשהשוטר ידע היכן למצוא את בראדלי, המשימה הייתה קלה ובראדלי נעצר והורשע בפריצה.

    טימותי בראדלי

    bradley-640x427

    כשהמתאבק המקצועי טימותי בראדלי גילה שהוא נבחר להשתתף בתחרות אגרוף נגד מני פקיאו בשנת 2012 הוא שמח מאוד. הוא ידע שזה הולך להיות קרב מעניין והזכייה בו תניב לו 5 מיליון דולר. ביוני 2012 הם נפגשו ל-12 סיבובים שהיו צריכים להיות מוכרעים בהחלטת השופטים. על פי כל ההערכות, מני פקיאו היה אמור לנצח אך להפתעת כולם, השופטים קבעו שטימותי בראדלי ניצח.

    הקרב היה הניצחון המשמעותי ביותר בקריירה של בראדלי אבל מה שקרה אחר כך היה מפתיע לגמרי. בראדלי ומשפחתו החלו לקבל איומים, העלבות ושלל מכתבים מפחידים שבגללם כמעט והחליט לבצע התאבדות. לטענתו, הוא מחשיב את התקופה ההיא כתקופה החשוכה ביותר בחייו והוא היה מעדיף לא לזכות \ לנצח בכלל.

    מרינה דומינגו

    alkaline-640x427

    מכירים את ההרגשה שאת כל כך שמחים ממשהו עד שאתם מרגישים שאתם הולכים למות? ובכן, מרינה דומינגו מכירה את זה. האישה בת ה-76 השתתפה בהגרלה שבה הפרס הגדול הוא בקבוק מים מתכתי שהופך מי ברז למים מזוקקים ובריאים יותר. לטענת החברות שמייצרות את הבקבוקים האלו, יש לבקבוקים הרבה יתרונות טובים לבריאות שלכם כולל חיזוק המערכת החיסונית, שיפור מערכת העיכול ועוד שלל יתרונות שלצערה של מרינה דומינגו, היא לא זכתה לגלות כי ברגע שהיא זכתה, היא קיבלה התקף לב ומתה. מקור

    ג'וני אוריס

    orris-640x428

    בשנת 2013, הווארד סטרן, מנחה הרדיו המפורסם והשנוי במחלוקת החליט לערוך תחרות מוזרה. התחרות הייתה פשוטה – נכדים פונים לתחנת הרדיו כדי להוסיף את סבא שלהם להגרלה והזוכה יזכה לעשות שלישיה עם 2 בחורות נאות מראה. הזוכה המאושר בתחרות היה ג'וני אוריס, בן 86, ולקראת הרגע המדהים לו חיכה כל כך הוא החליט לפני כן לערוך ארוחה טובה עם משפחתו כדי להפוך את היום למושלם עוד יותר. לצערו, בארוחה הוא נחנק מחתיכת בשר שאכל ומת. מקור

    פרנק האייס

    hayes-640x431

    פרנק האייס היה מאמן סוסים בתחילת המאה ה-20. בשנת 1923 הוא החליט לעשות הסבת מקצוע ולהילחם בתחרות מירוצי סוסים. זו הייתה הפעם הראשונה שלו בתור רוכב בתחרות סוסים והוא השתתף עם סוס בעל סיכויים נמוכים מאוד לזכייה. עם זאת, כנגד כל הסיכויים הוא והסוס הגיעו למקום הראשון בתחרות.

    כשבעל הסוס בא לברכו, הוא גילה שהאייס מת. מסתבר שבמהלך המירוץ האייס קיבל התקף לב ומת והסוס הצליח לסיים את המירוץ ואף לדלג מעל הגדר האחרונה כשהאייס שוכב עליו ללא רוח חיים. פרנק האייס לא מודע לכך שהוא זכה (כי הוא מת, דא), אבל לפחות הוא הצליח להיכנס לספר השיאים של גינס בתור 'האיש המת הראשון שניצח במירוץ סוסים'. מקור

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים