menu icon newsbox tv
    4 אנשים שמתו בגלל שזכו בלוטו - ניוזבוקס
     

    4 אנשים שמתו בגלל שזכו בלוטו

    פורסם לפני 7 שנים עם התגיות , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    אז הלכתי למלא לוטו היום (תחזיקו אצבעות) ובדרך אחי שאל אותי "אם תזכה, אתה תשתנה?" ולמרות שהתשובה שלי הייתה "ברור שלא, אני אשאר חרא של בן אדם גם אחרי שאזכה" אף אחד לא באמת יודע מה הכסף יכול לעשות לו ואיך הזכייה בלוטו תשנה את חייו לטוב או לרע, אבל אפשר לפחות לספר את הסיפורים שעליהם אנחנו כן יודעים כדי ללמוד מניסיונם של אחרים.

    כתבנו על כך לפני שנה בכתבה "15 אנשים שזכו בלוטו אך גמרו חסרי כל" שהיא אחלה כתבה ואנחנו ממליצים לכם לקרוא אותה, אבל הפעם נכתוב על מקרים נוספים שבהם ההפסד הכספי הוא לא הסוף של הסיפור אלא הסוף הוא מוות.

    הזוכה שנרצח על ידי מי שהציעה לכתוב את סיפור חייו

    a99575_article-2444282-1886C09500000578-236_634x461

    אברהם שייקספיר זכה בסכום נאה של 30 מיליון דולר בלוטו של פלורידה בשנת 2006 אך הצליח לבזבז הכל כבר בתוך שנתיים. היה זה אז כשהוא הכיר את די-די מור, בחורה שהציעה לכתוב את סיפור חיו. היא בילתה איתו זמן מה והצליחה במרמה להעביר לידיה את הבית שלו ועוד שאריות מהנכסים שכן נשארו לו.

    באפריל 2009, נורה שייקספיר בחזהו פעמיים אך לא דווח כנעדר עד נובמבר. בשנת 2010 התגלתה גופתו בתוך קוביית בטון בחצר הבית ואצבע מאשימה הופנתה ישר לדי-די. מפה לשם, הזוכה בלוטו מת ודי-די בכלא. מקור

    זוכה הלוטו שנרצח על ידי גיסתו

    a99575_20.32

    ג'פרי דמפיר גדל בעוני ולא זכה למותרות רבות בחייו. עם זאת, מזלו השתנה בשנת 1996 והוא זכה בלוטו בסכום של 20 מיליון דולר והשקיע ביחד עם אשתו בחברה לייצור פופקורן בפלורידה.

    ביחד עם המזל הגדול, אדם שידע עוני מה הוא, לא השתנה יותר מדי והוא היה נדיב מאוד. הוא חילק כסף לבני משפחה וחברים, קנה להם מכוניות וחופשות ואף העניק לאחותה של אשתו (שאיתה הוא ניהל רומן) דירה יפה לה ולחבר שלה, נתנאל. השניים שקיבלו הרגע דירה, חשבו על רעיון טוב יותר – לשדוד את דמפייר. לאחר שוד מוצלח בעוד דמפיר קשור ואזוק הציע נתנאל לחברתו הצעה שהיא לא יכלה לסרב לה: אני הורג אותך או שאני הורג אותו. הגיסה בחרה בחיים והחבר ירה בדמפיר.

    בשנת 2006 נשפטו השניים על שוד מזוין ורצח ונגזר על שניהם 3 מאסרי עולם. מקור

    הזוכה שניסתה לרצוח את השכנים שלה אך מתה לפני שהספיקה לעשות זאת

    a99575_Amanda Clayton

    בחורה ממישיגן שזכתה במיליון דולר בלוטו לא נתנה לזכייה בלוטו לעצור אותה. גם לאחר הזכייה היא המשיכה בתחביב האהוב עליה – איסוף בולים, ובעוד 2 תחביבים חדשים – סמים וניסיון לרצוח את כל השכנים שלה. אמנדה בת ה-25 שזכתה בכסף רב החליטה לא לעשות את העבודה המלוכלכת ושכרה אנשים שיעשו זאת בשבילה, האנשים נכשלו במשימה ונתפסו בעודם מחזיקים סכין, מחבט בייסבול ואקדח צעצוע. לא רק בעיות כאלו היו לה, אלא גם הסתבכה עם הרשויות בטענה שלא דיווחה על הזכייה שלה. בין כה ובין כה, היו אלו הסמים שגרמו למותה תוך זמן קצר כך שהשכנים יכולים להיות רגועים. מקור

    האישה שנדרסה כשהיא חוגגת את הזכייה

    a99575_image6150933x

    בשנת 2010, דבורה מקדונלד'ס בת ה-47 מאוהיו השתתפה בשעשועון לוטו וזכתה בו בסכום חמוד מאוד של 5520$. הזוכה המאושרת הלכה לקנות כמה טבעות בחנות תכשיטים עבורה ועבור בעלה ובדרך הביתה החליטה לעבור בבר ולחגוג קצת את הזכיה עם אלכוהול. אחרי הרגעים המאושרים שעברו עליה, היא יצאה משם אך נדרסה במהרה על ידי מכונית. התכנית בה זכתה מקדונלד'ס בכסף שודרה רק לאחר מותה. מקור

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “4 אנשים שמתו בגלל שזכו בלוטו”

    השאר תגובה

    שיתופים