menu icon newsbox tv
    25 כלי הנשק ההרסניים ביותר בהיסטוריה - ניוזבוקס
     

    25 כלי הנשק ההרסניים ביותר בהיסטוריה

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    חרבות, חניתות, חצים, כידונים, אקדחים, רובים, תותחים, טנקים, מטוסים, ספינות, צוללות, טילים, פצצות ואנחנו יכולים להמשיך ככה עוד הרבה. אבל איזה כלי נשק הם ההרסניים ביותר במהלך ההיסטוריה? כנראה שחסרים עוד הרבה ברשימה, אבל לפניכם רשימה מגוונת של כלי הנשק ההרסניים ביותר שידועים לנו.

    1. הלייזר המוטס

    נקרא בשם YAL-1. זה למעשה מטוס בואינג שהוטמעו בו מערכות לייזר חכמות שיכולות לנפץ כל טיל שמשוגר במרחק מאות קילומטרים מהמטוס. בתמונה נראים קרני הלייזר בצבע אדום בשביל ההמחשה, בפועל לא רואים אותן.

    2. מארק I

    אמנם הוא לא הרסני במיוחד, אבל זהו למעשה הטנק הראשון הוכנס לקרב במהלך מלחמת העולם הראשונה. הוא סבל מהרבה חסרונות שבעיקר סבלו ממנו אנשי הצוות אבל תדמיינו לכם מה עבר בראשם של הגרמנים כשהם רואים את הדבר הזה בפעם הראשונה תוקף אותם בתותחים.

    3. The Trident

    Trident II D5 SLBM ליתר דיוק. מערכת הרסנית בהחלט שיכולה לשגר טילים גרעיניים מתוך צוללת ויכולה לעשות נזק שיחזיר אזורים שלמים היישר לימי הביניים.

    4. MOAB

    הפצצה שזכתה לכינוי 'אם כל הפצצות' היא ככל הנראה הפצצה הכי עוצמתית שיש לצבא ארצות הברית שהיא לא גרעינית.

    5. טילי Shahab

     

    לא הרבה ידוע על הטילים האלו שנמצאים בשימוש הצבא האיראני. מה שהמודיעין הישראלי כן יודע הוא שהטילים האלה קטלניים ויכולים להגיע לטווח של עד 5000 קילומטר וזה מספיק מידע בשבילנו.

    6. Schwerer Gustav and Dora

    כשהצבא הגרמני רצה ליצור את התותח הכי ענקי בעולם הוא עשה את זה. אולי לא רואים את זה כל כך בתמונה אבל התותח הזה כל כך ענקי שנדרשים לא מעט אנשי צוות (250 לכוון את הקנה ו-2500 כדי למקם אותו) כדי להכין אותו לפעולה. הוא יצא משימוש לאחר מלחמת העולם השניה.

    7. כל מיני דברים מתים

    במהלך ההיסטוריה השתמשו בפרות, חזירים ואפילו אנשים אמיתים כדי לזרוק אותם מעל חומות בעזרת בליסטראות או סתם למקם אותם בכל מיני מקומות מסתור במטרה לזרוע מחלות בקרב האויב.

    8. RPG

    אל תיתנו למראה הקטן הזה לבלבל אתכם. למרות שכולם קוראים לו משגר טילים משום מה, הוא למעשה מטול רימונים והוא הנשק הפופולרי ביותר בעולם בשימוש נגד טנקים או בעלי שיריון אחרים. משתמשים בו בהרבה צבאות וגם בקרב מורדים וטרוריסטים שאין להם דרך להשיג טנקים או תותחים משלהם. ה-RPG הוא כלי נשק יעיל, אמין, פשוט והכי חשוב – זול, בניגוד לשאר כלי הנשק בכתבה.

    9. B53

     

    בעזרת 9 מגאטון (9 מיליון טון) חומר נפץ פצצה הזאת יכולה לזרוע הרס לא קטן והיא אחת הפצצות  העוצמתיות ביותר בצבא ארצות הברית.

    10. P-800

     

    הטיל הרוסי הזה לא רק עוצמתי אלא גם מהיר. יכול לטוס במהירות של פי 2.5 ממהירות הקול.

    11. Pumhart von Steyr

    היה בשימוש באוסטריה במהלך המאה ה-15. בעזרת התותח הזה ששקל 8 טון, על האויבים היו נוחתים כדורים כבדים בגודל של כמעט מטר מהשמיים וממרחקים של עד 600 מטרים. לא רק שזה היה גורם נזקים כבדים, זה גם היה מטיל אימה לא פחות.

    12. The Reaper

     

    ידועים בשמם גם כ'הטורפים' והם בשימוש בצבא ארצות הברית. מטוסים ללא טייסים שגורמים לטרוריסטים להישאר במקומות המסתור שלהם.

    13. SS-29 Yars

     

    מי היה מאמין שטיל שנמצא על גב משאית יכול להיות משוגר מיבשת אחת לשניה. כנראה הרוסים.

    14. מרגמה מפלצתית

    פותחה בשנת 1832 על ידי הצרפתים. היא הייתה לאחת המרגמות הגדולות והחזקות ביותר באותה תקופה. מבין שלושת המרגמות הגדולות היא היחידה שהייתה בשימוש בקרב והיא הייתה יורה כדורים מלאים בתחמושת במשקל של 500 קילוגרם כל אחד.

    15. P-270 Moskit

     

    לא הרבה ידוע על הטיל העל-קולי הרוסי הזה. מה שכן ידוע הוא שהוא מאוד מהיר וקשה להגן מפניו בגלל זה.

    16. Karl-Gerät

    כפי שאתם בטח מבינים, הנאצים אהבו תותחים גדולים. במקרה הזה נבנו 7, השתמשו ב-6 אך לאחר מלחמת העולם השניה לא השתמשו בהם שוב מהסיבה שלצבא הגרמני לא נשאר בכלל – כל התותחים נכבשו על ידי הצבא האדום וצבא ארצות הברית.

    17. האיש השמן והילד הקטן

    שתי פצצות האטום היחידות בהן היה שימוש כנגד בני אדם. אלו היו פצצות מהסוג שכל העולם רצה שיהיה לו אותם, בין אם ארצות הברית, רוסיה או גרמניה. בסוף היו אלו היפנים ש'חטפו' בגלל הפצצות האלו ומאות אלפי בני אדם איבדו את חייהם.

    18. The Agni Missile

     

    הפצצה ההודית שקרויה על אלמנט האש בגוף שבמיתולוגיה ההינדית מיוצג ע"י אל אגני – דווה, שמחבר בין האדם לבין היקום.

    19. Maxim Machine Gun

    תתארו לכם את הקרבות הקרבות במאה ה-19 בהם כולם משתמשים בכלי נשק פשוטים יחסית כשלפתע מגיעים חיילים מהצבא הבריטי עם מכונת היריה האוטומטית הראשונה ומתחילים לטבוח בכולם בצרורות חזקים ועוצמתיים.

    20. תותח הצאר

     

    כבר קראנו על פצצת הצאר, אבל הרבה לפני כן היה את תותח הצאר שנחשב עד היום לאחד מתותחי ההוביצר הגדולים ביותר. תותח הוביצר למי שלא יודע, משגר פגזים במסלול תלול יחסית, משהו בין מרגמה שיורה כלפי מעלה ואז נוחתת בקרקע לבין תותח רגיל שהוא בדר"כ עם כנה ארוך ודק יותר ויורה פגזים קטנים יותר בצורה ישירה לעבר המטרה.

    21. FOAB

     

    ראשי תיבות של "אבי כל הפצצות" ("Father of all Bombs") והיא המענה הרוסי ל'אם כל הפצצות' שפיתחה ארצות הברית והיא חזקה ממנה פי 4. היא נחשבת לפצצה הקונבנציונלית (שמוסכמת על פי הכללים הבינלאומיים) החזקה ביותר בעולם.

    22. פצצת הצאר

     

    כן, זה כלי נשק רוסי וכן, הוא מאוד הרסני. הוא טוען לכתב הפצצה הגרעינית העוצמתית ביותר שנוסתה אי פעם. והיא הייתה עוצמתית פי 3,300 מפצצת האטום שהוטלה על הירושימה.

    23. כלי נשק ביולוגים

    התרגלנו לפצצות אש ותימרות עשן אבל כבר אולי הבנתם מהפרות והחזירים המתים שהטבע, או לפחות בדרכים שבהם מנצלים אותו יכול להיות אכזרי לא פחות. חיידקים, נגיפים ורעלנים היו בשימוש כנגד בני אדם במהלך ההיסטוריה ומאות אלפים מתו כתוצאה מכך על ידי כל מיני צבאות אכזריים. השימוש בכלי נשק כאלו אסור על פי הכללים הבינלאומיים, לא שזה מפריע למישהו ומדינות רבות המשיכו במחקר ופיתוח כלי נשק כאלו וממשיכים גם היום.

    24.  Nimitz Aircraft Carrier

    נושאת המטוסים הזאת שנמצאת בשימוש בצבא ארצות הברית נושאת עליה מטוסים וכלי נשק גרעיניים מסוכנים ביותר. הדבר הזה הוא חתיכת טכנולוגיה מתקדמת מאוד שיכולה לעבוד במשך 23 שנה מבלי לנוח או למלא דלק.

    25. B41

    את זה שמרנו לסוף. למה? כי זו הפצצה הגרעינית הכי חזקה בצבא ארצות הברית (לפחות עד כמה שידוע לנו) והיא יכולה להגיע לעוצמת פיצוץ של 25 מגהטון. 500 ממנה יוצרו במהלך ההיסטוריה וקשה להחליט איזו פצצה יותר הרסני

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “25 כלי הנשק ההרסניים ביותר בהיסטוריה”

    השאר תגובה

    שיתופים