menu icon newsbox tv
    8 כלי נשק עתיקים יוצאי דופן - ניוזבוקס
     

    8 כלי נשק עתיקים יוצאי דופן

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    אנחנו לא נדבר פה על רובה כזה או אחר בגלל שאנחנו מדברים על תקופות עתיקות יותר. אם אתם אומרים ש"נמאס לנו לשמוע על חרבות, קשתות, חניתות ומגנים, אנחנו רוצים ללמוד על נשקים קצת יותר מעניינים" אז הנה לכם כמה.

    Sword Breaker

    כשאנחנו מדברים על קרב חרבות, חרב נגד חרב, לא תמיד אפשר לדעת מי ינצח. אבל אם לאחד הצדדים יש את החרב הזאת שבצדדיה שיניים ל"תפיסת" החרב השניה, אתם יודעים מי.

    Spring Loaded Triple Dagger

    הפיגיון הזה שימש סייפים מיומנים שהיו נועצים אותו בגוף האויב כשהוא עוד להב אחד. בלחיצת כפתור הלהב האחד מתפצל לשלושה להבים וגורם לעוד יותר נזק.

    Morning Star

    אפשר רק לדמיין את הבעת הפנים של האדם שראה כדור כבד עם דוקרנים מסתובב לעבר ראשו. הדבר הזה יכול לנפץ לא מעט דברים.

    מלתעות ארכימדס

    אוקיי, אז זה לא באמת נראה ככה, אבל זה עדיין חתיכת כלי נשק. כשספינות אויב היו מתקרבות יותר מדי למקום בו הן לא היו רצויות, היו המגנים שולחים 'מנוף' שהיה מרים את הספינה והופך אותה.

    שוריקן

    אם אנחנו ננסה לזרוק את זה על מישהו זה אמנם יכאב, אבל לא יעשה נזק רציני. כשנינג'ות מיומנות זורקות אותו, הדבר הקטן הזה יכול לחדר את הגוף שלכם ולגרום לנזק רציני מאוד.

    חצי אש

    מתכון: לוקחים חץ, רצוי אחד כזה שכואב גם אם הוא לא עולה באש, עוטפים אותו בבד שטבול בשמן, מדליקים אותו ויורים לעבר מטרה. ממתינים כמה שניות עד שהכל יעלה באש. מומלץ להגיש חם.

    Lantern Shield

    אם אין לכם כח ללכת עם חרב אחת לקרב, אתם תמיד יכולים ללבוש את הכפפה הזאת. היא מלווה בהרבה דוקרנים ואמצעי לחימה וגם מגנה עליכם.

    Trebuchet

    תסתכלו על זה כעל רוגטקה ענקית שבעזרתה היו משגרים סלעים גדולים אל חומות עיר האויב. לעתים היו משתמשים במכשיר הזה גם כדי לזרוק גוויות כדי לגרום לערים הבצורות להיכנע ולעורר בקרב התושבים בעיר מחלות. זה מתקשר לאחד הדברים שדיברנו עליו ב-25 כלי הנשק ההרסניים ביותר בהיסטוריה.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים