menu icon newsbox tv
    15 אנשים שזכו בלוטו אך גמרו חסרי כל - ניוזבוקס
     

    15 אנשים שזכו בלוטו אך גמרו חסרי כל

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    מה תעשו אם תזכו בלוטו? תקנו בית? רכב? אולי אפילו יאכטה? ומה עם לשתף את החברים או לתרום סכומים נכבדים לצדקה? התשובה שתיתנו תהיה אשר תהיה, לא תמיד תהיה זהה למה שתעשו בפועל, זה יכול להיות בגלל שלאנשים קל לדבר מאשר לעשות או שפשוט יש דברים שהם מעבר למזלם ויכולתם. צפו בכמה סיפורים על זוכי לוטו שלא בדיוק היו שמחים כמו שציפיתם מהם להיות שמחים.

    אדם לא ידוע

    אדם ששמו לא נחשף מקליפורניה זכה בלוטו במיליון דולר אך לא הלך לקחת את הפרס. מסתבר שהוא איבד את הכרטיס שלו ובכלל לא ידע שהוא זכה עד שזה כבר היה מאוחר מדי.

    רודה ואלכס טות'

    הזוג הזה זכה בלוטו בפלורידה בסכום של 13 מיליון דולר בשנת 1990 אבל בשנת 2005 הם כבר היו עניים והסתבכו עם החוק. איך דבר כזה קורה? על פי עיתון "טמפה ביי טיימס" הזוג הכריז על פשיטת רגל והואשמו על ידי מס הכנסה בהעלמת מס. אלכס מת זמן קצר לפני שהעניין הובא למשפט ורודה לבסוף בילתה בכלא שנתיים.

    אמריקו לופז

    כשפועל הבניין אמריקו לופז זכה בלוטו בניו ג'רזי הוא לא תיכנן למלא את העסקה שקבע עם חבריו לעבודה לפני שמילא את הכרטיס. למעשה, העסקה הייתה שכולם ישתתפו במחיר של כרטיס הלוטו והם יתחלקו בכסף. אמריקו החליט לשקר להם ולהסתיר את הזכייה. לאחר שהתברר לחבריו לעבודה על התרמית, הם תבעו אותו וזכו.

    טונדה לין דיקרסון

    גם טונדה לין דיקרסון זכתה בלוטו בסכום של 10 מיליון דולר. את הכרטיס היא קיבלה מאחד הלקוחות הוותיקים והקבועים שלה. איזה כיף לה, הא? רק חבל שהיא התחייבה להתחלק בכסף עם חבריה לעבודה (נשמע מוכר?). בדומה לחברנו אמריקו לופז,  היא החליטה להפנות את גבה לחבריה לעבודה והם בתגובה תבעו אותה אך במפתיע היא זוכתה. זמן לא רב לאחר מכן הסיפור קיבל תפנית מעניינת ומס הכנסה התחילו לעשות לה בעיות ולבסוף לקחו ממנה כ-1.2 מיליון דולר בנוסף לסכום שכבר לקחחו ממנה במעמד הזכייה.

    קיילי רוג'ר

    קיילי הייתה רק בת 16 כשהיא זכתה ב-1.875,000 מיליון יורו בלוטו בבריטניה בשנת 2003. היא המשיכה בחייה, ילדה שני ילדים ובזבזה את כל כספה על מסיבות, בילויים, חופשות ופיזור כסף לחברים וחברות. היא מצאה את עצמה חסרת כל אך היא טוענת שהיא מאושרת עכשיו יותר מאשר כשהיא הייתה עשירה.

    אבלין אדמס

    היינו רוצים להגיד שהיא ברת מזל, כי היא זכתה בלוטו לא פעם אחת אלא פעמיים, בשנת 1985 ובשנת 1986. אבל היא ממש לא ברת מזל כי היא הפסידה לבסוף 6 מיליון דולר בהימורים, או שהיא פשוט לא רצתה להיות עשירה.

    ווילי הארט

    בשנת 1989 ווילי הארט זכה בסכום נאה של 3.1 מיליון דולר בהגרלת הלוטו של מישיגן אבל הזכייה הפכה לבסוף לסיוט. שנתיים לאחר מכן הוא התגרש, איבד את המשמורת על הילדים, הואשם בניסיון לרצח, התמכר בצורה קיצונית לסמים שכילו את כל כספו.

    דניס רוזי

    כשדניס רוזי זכתה בלוטו ב-1.3 מיליון דולר היא עזבה את בעלה בלי להגיד מילה ולא הסתכלה לאחור. הוא החליט לשתוק ולחכות לרגע המתאים ואז שנתיים לאחר מכן תבע אותה על כך שלא התחלקה בזכייה בגירושים. השופט החליט לעשות צדק וזיכה את הבעל במשפט והביא לו את כל כספי הזכייה. צדק מתוק.

    בילי בוב הרל ג'וניור

    הבחור הזה חשב שכל תפילותיו נענו  כשהוא זכה ב-31 מיליון דולר בטקסס ביוני 1997. הזכייה הגדולה משכה אליו צרות והחיים שלו החלו להסתבך עם עורכי דין ואוכלי חינם שהחלו לדבוק בו. לבסוף הוא התגרש, הפסיד את כל כספו ושקע בדיכאון. החלק העצוב ביותר הוא שלבסוף הוא התאבד כשמילותיו האחרונות ליועץ הכספים שלו היו "הזכייה בלוטו היא הדבר הכי גרוע שקרה לי בחיים".

    ליסה ארקנד

    ליסה ארקנד זכתה במיליון דולר והיא חשבה לעצמה שחלומה התגשם. היא קנתה בית ורהיטים חדשים, לקחה כמה חופשות, הכניסה את בנה לבית ספר יוקרתי ופתחה מסעדה. נשמע שהיא עשתה הכל בסדר, אלא שהמסעדה הלא מוצלחת הזאת גרמה לה לפשיטת רגל ולבזבוז כל כספה.

    מרטין וקיי טוט

    הזוג מרטין וקיי טוט הפסידו 5 מיליון דולר לאחר שאיבדו את הכרטיס הזוכה. הם הצליחו לאחר זמן רב להוכיח שהם באמת הזוכים והבעלים המאושרים של הכסף אך זה היה מאוחר מדי בגלל שיש חלון של 30 יום כדי לקבל את הזכייה.

    וויליאם פוסט

    הבחור הזה זכה ב 16.2 מיליון דולר בפנסילבניה בשנת 1988 אבל נכנס לחוב של מיליון דולר תוך שנה בלבד. בין צרותיו היה את אחיו שניסה לרצוח אותו, אשתו שדרשה ממנו לשלם לה שליש מהכסף והוא בעצמו הואשם בתקיפה.

    דיוויד לי אדווארדס

    לאחר שבילה זמן רב בכלא על שוד, מזלו של דיוויד לי השתנה והוא זכה בסכום עצום של 27 מיליון דולר בשנת 2001. הוא בזבז את הכסף על סמים, מכוניות ספורט, נשים ואפילו על מטוס פרטי. 5 שנים מאוחר יותר הכסף נגמר והוא מת כשהוא עני מרוד. באופן אירוני גופתו נשרפה בגלל שלמשפחתו לא היה כסף לקנות לו קבר.

    מיכאל קרול

    מיכאל קרול היה עובד זבל שזעזע את העולם כשהוא זכה ב-9.7 מיליון יורו בשנת 2002. 5 שנים מאוחר יותר הוא בזבז את כספו על קוקאין, מסיבות, נערות ליווי ומכוניות ואז חזר לעבוד בזבל.

    ג'ק וויטקר

    ככל שהמזל טוב, כך הוא גם רע: האיש בן ה-55 הזה מוירג'יניה שכבר היה מיליונר לפני הזכיה, זכה בסכום אדיר של 315 מיליון דולר בפאוורבול בשנת 2002. לאחר שזכה הוא תרם 10% לצדקה לכנסיה וגם קנה בית לקופאית שמכרה לו את הכרטיס בנוסף לרכב ו-50 אלף דולר לבזבוזים. אז הצרות הגיעו – כמעט שנה לאחר הזכיה גנבים פרצו לו לרכב וגנבו לו חצי מיליון דולר שהיו לו במזוודה, הרכב הוחנה במועדון חשפנות ובאותו המועדון בפעם אחרת שמו לו סמים במשקה ובעלי המקום שדדו אותו. חשבתם שהוא למד את הלקח? לא. שנתיים לאחר מכן הוא נשדד שוב ונגנבו לו 200 אלף דולר (שלבסוף המשטרה החזירה). הצרות לא נגמרו פה וכמה חודשים לאחר השוד האחרון, נמצא חברה של נכדתו מת ממנת יתר ו-3 חודשים מאוחר יותר גורלה של נכדתו היה זהה. הצרות הרבות שפקדו אותו לא עניינו קזינו באטלנטיק סיטי שג'ק עיצבן בכך שלא שילם את חובו והם תבעו אותו, ההליכים המשפטיים לא הסתיימו ואז גם הבת שלו מתה מסיבה לא ידועה. כיום ג'ק וויטקר עדיין גר באותו המקום, רק בלי הכסף.

    בונוס: רז זמצקי

    גם בישראל לא חסר מקרים כאלו, אחד מהם זה רז זמצקי שלאחר שזכה ב-13 מיליון שקלים בטוטו הוא הרגיש שהכסף לא מספיק לו לכל מעדני העולם והוא החל לשקוע בהימורים. החובות טפחו ויחד עם זאת הוא גם ניתק את הקשר עם משפחתו, פוטר מהעבודה והגיע לנקודת השפל בה הוא שדד תיק מזקנה. הוא נכנס לכלא לשמונה חודשים שאחריהם יצא לאוויר העולם כשהוא חסר כל, אפילו לא בית.

     

     

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “15 אנשים שזכו בלוטו אך גמרו חסרי כל”

    השאר תגובה

    שיתופים