menu icon newsbox tv
    10 מפורסמים שמתו לעיני המצלמות - ניוזבוקס
     

    10 מפורסמים שמתו לעיני המצלמות

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    לאורך ההיסטוריה היו לא מעט אנשים שמתו בזמן שהיו בעבודה, אבל מה קורה שהעבודה שלכם מתבצעת לעיני קהל או אפילו בטלוויזיה? לכל האנשים ברשימה הבאה (מלבד מס' 10) יש תיעוד לרגע בו מתו או נפצעו וכתוצאה מכך מתו בבית החולים. הסרטונים עלולים להיות קשים לצפייה לחלק מהאנשים ולכן אנחנו מזהירים מראש.

    1. ויק מורו

    ב-23 ביולי 1982 נהרג השחקן האמריקאי ויק מורו שהיה מפורסם בזכות הופעותיו בטלוויזיה והשתתפויות קצרות בסרטים הוליוודים. במהלך הצילומים לסרט "אזור הדמדומים", אחד המסוקים התרסק כתוצאה מפיצוץ ונחת ישירות על השחקן ו-2 הילדים שהשתתפו בסצנה ומתו במקום.

    2. דיימבאג דארל

    "דיימבאג" דארל אבוט היה גיטריסט שנהרג במהלך הופעה באוהיו. כמה דקות לאחר תחילת ההופעה פרץ מעריץ מעורער בנפשו אל הבמה וירה לעיני כל הקהל בדארל שנפצע אנוש. אחות שהייתה במקום ניסתה לבצע בו החייאה אך הוא הוכרז כמת עד שהפרמדיקים הגיעו.

    3. קארל וואלאנדה

    קארל וולנדה שהיה אוהב לעשות פעלולים מסוכנים ללא אמצעי זהירות ביצע את פעלול ההליכה על חבל האחרון שלו בשנת 1978. לאחר שעשה כבר מספק צעדים על החבל שהיה בגובה של 36 מטר הפתיע אותו משב רוח חזק ופתאומי שהוציא אותו משיווי משקל והוא צנח אל מותו.

    4. ג'וזף מנגו

    הזמר האיטלקי בדיוק התחיל לנגן על הפסנתר במהלך הופעה חיה את השיר שלו "Oro" כשלפתע הרגיש חולשה וכאבים, הפסיק, הרים את ידו וביקש "סלחו לי". תוך שניות החל מצבו להדרדר ואנשים נחלצו לעזרתו. הוא מת כתוצאה מהתקף לב.

    5. טומי קופר

    טומי קופר היה קומיקאי וקוסם בריטי וסימן ההיכר שלו היה התרבוש האדום והמפורסם שהוא היה כל הזמן חובש. ב-15 באפריל 1984 הוא הופיע בשידור חי בטלוויזיה הארצית בתוכנית בשם "Live from her Majesty’s" ובמהלך אחד מהקטעים בו העוזרת שלו מלבישה אותו בבגדים כחלק מהמופע הוא התמוטט ואיבד את ההכרה. הקהל שלא הבין שלא מדובר בחלק מהמופע, צחק בקול רב מ'המשחק המדהים' של קופר. הוא הוכרז כמת בדרך לבית החולים כתוצאה מהתקף לב.

    6. אואן הארט

    אואן ג'יימס הארט היה מתאבק קנדי שמת בתקופת התהילה שלו ב-WWF. לקראת אחד הקרבות שלו ב-23 במאי 1999, היה אמור אואן להיכנס לזירה כשחבל כרוך מסביבו בפעלול מסובך ומרשים. במהלך ביצוע הפעלול נקרע החבל ואואן צנח למטה ופגע באחד מעמודי התווך. כתוצאה מכך הוא נפצע בראש ובצוואר ומת בדרכו לבית החולים.

    לא הצלחנו למצוא את הסרטון של הקטע המדובר, אך בסרטון הזה יש מס' תמונות ותיאור מפורט של האירוע.

    7. פדרו אגוואיו

    המתאבק המקסיקני פרדו אגוואיו ספג את המכה האחרונה שלו ב-21 למרץ 2015 כשאיבד את ההכרה במהלך אחד התרגילים של היריב. המתאבקים שאיתו בזירה לא קלטו שהמכה הקטלנית שפגעה בצווארו עילפה אותו והוא נותר תלוי על החבלים בעוד שהם ממשיכים בהצגה. רק לאחר דקות ארוכות הובן שמצבו קשה והוא פונה לבית החולים שם לא נשאר מה לעשות מלבד להכריז על מותו.

    8. רוברט באד דוויר

    רוברט באד דוויר היה פוליטיקאי אמריקאי במדינת פנסילבניה. בתאריך ה-22 לינואר 1987 הוא כינס מסיבת עיתונאים שבמהלכה הוציא אקדח מתוך שקית וירה לעצמו בראש. מסיבת העיתונאים וההתאבדות עצמה שודרו בטלוויזיה בשידור חי לעיני רבים במדינה. רוברט התאבד כתוצאה מהאשמות כלפיו בלקיחת שוחד ומילותיו האחרונות היו "אני חף מפשע ואני עושה מה שאני עושה לאחר שאיבדתי אמון במערכת הצדק".

    9. פטר ביקסאנגזואלה

    שחקן הכדורגל ההודי פטר ביקסאנגזואלה חגג את השער שכבש במהלך משחק הכדורגל ובגלל קפיצה לא מדויקת הוא פגע קשות בראשו. פטר הובהל לבית החולים ומת 5 ימים לאחר מכן. מלבד פטר, שחקני ספורט רבים אחרים ובכדורגל בפרט מצאו את מותם במהלך משחק וחיפוש ביוטיוב ימצא לכם לא מעט סרטונים דומים.

    10. כריסטין צ'ובוק

    ב-14 ביולי 1974 עלתה לשידור מנחת התוכנית "Suncoast Digest" והנחתה אותה כרגיל במשך 8 הדקות הראשונות עד שהגיעה לדבר על מקרה ירי במסעדה שקרה יום לפני כן. שניות לפני שהקטע החל להתנגן ומוסיקת הרקע כבר נשמעה, פנתה כריסטין למצלמה ואמרה "אנחנו בערוץ 40 תמיד מביאים לכם ראשונים את החדשות, הדם והזוועות הישר למסך הטלוויזיה שלכם, ועכשיו אתם הולכים לראות משהו בפעם הראשונה: ניסיון התאבדות" ומיד לאחר מכן הוציאה אקדח וירתה לעצמה בראש.

    אנשים רבים שראו את הקטע בטלוויזיה שיערו שמדובר אולי בבדיחה קצת מוזרה, ולא לקחו את מה שהוצג בפניהם ברצינות עד שהתברר שזה נכון. חברת החדשות לקחה את הקלטת שתיעדה את האירוע והביאה אותה למשפחתה של כריסטין שלטענתה השמידה אותה.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    5 thoughts on “10 מפורסמים שמתו לעיני המצלמות”

    השאר תגובה

    שיתופים