menu icon newsbox tv
    7 שחקנים שמתו על סט הצילומים - ניוזבוקס
     

    7 שחקנים שמתו על סט הצילומים

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    בדרך כלל, הדבר הכי גרוע שיכול לקרות כשמצלמים סרט זה שהקהל לא יאהב את התוצאה הסופית. אבל זה לא אומר שדברים לא יכולים להשתבש. היו מקרים בעבר בהם שחקן נכנס לסט הצילומים ולא יצא משם בחיים – הנה כמה אנשים שמתו במהלך צילומים או בבית החולים שאליו נלקחו ישירות מסט הצילומים.

    ג'ון ריטר

    ג'ון ריטר היה שחקן וקומיקאי מפורסם שהלך לעולמו ב-11 בספטמבר 2003. במהלך הצילומים לסדרה "8 כללים פשוטים" הוא התמוטט ונלקח במהירות לבית החולים. שם התברר שהייתה לו מפרצת באבי העורקים והוא נפטר מס' שעות לאחר מכן.

    סטיב ארווין

    במהלך כל הקריירה שלו בילה סטיב ארווין יחד עם בעלי חיים מסוכנים ואפילו פעם אחת הצטלם כשהוא מאכיל תנין ביד אחת כשבידו השניה הוא מחזיק את בנו התינוק. כל זה הגיע לסופו כשהוא מת ב-4 בספטמבר 2006 במהלך צילומים לסרט דוקומנטרי תת ימי. לאחר ששחה עם דג טריגון, הדג נעץ את עוקצו בליבו של ארווין והוא מת מדום לב.

    ג'ון אריק הקסום

    ג'ון אריק הקסום (Jon-Erik Hexum) היה שחקן בסדרה Cover Up. במהלך הצילומים לסדרה, הרים השחקן אקדח מגנום .44 טעון בכדורי סרק, כיוון אותו לרקתו ולחץ על ההדק. מה שהוא לא ידע, שמטווח כזה לרקה, גם כדורי סרק יכולים להרוג.

    ברנדון לי

    עוד שחקן שמת בגלל אביזר במה הוא ברנדון לי, בנו של ברוס לי. במהלך סצנה לסרט "העורב", באקדח שהיה אמור להיות טעון בכדורי סרק היו גם כדורים אמיתיים וברנדון נורה בביטנו בתאריך 31 במרץ 1993 והובהל לבית החולים. הכדור פגע בעמוד השידרה ולאחר ניתוח מסובך שארך 6 שעות נראה היה שהכל יהיה בסדר אבל לבסוף הוא מת לאחר שאיבד יותר מדי דם.

    מרתה מנספילד

    מרתה מנספילד הייתה במהלך צילומים בשנת 1923 כשהיא החלטה לקחת מנוחה קצרה בין צילום לצילום אז היא הלכה למכוניתה ותפסה תנומה. עובר אורח שהחליט ברוב טיפשותו לזרוק סיגריה דולקת לתוך המכונית גרם לשמלתה של מרתה ואז לרכב לעלות באש כשמרתה בפנים. היא מתה מפצעיה ביום למחרת. אף אחד לא יודע מי הוא עובר האורח המסתורי, ואף קיימת תאוריה נוספת שלפיה אף אחד לא זרק סיגריה לרכב אלא מרתה עצמה עישנה, אך עד היום אף אחד לא יודע מה באמת קרה שם.

    רד פוקס

    רד פוקס היה קומיקאי ושחקן אהוב. סיפרו עליו שהוא תמיד היה מתלוצץ ולפעמים במהלך צילומים הוא היה מזייף התקף לב בעודו מסתכל לשמיים ואומר "זה אחד גדול! אני בא אלייך אהובתי אליזבת'!" (כשהוא מתכוון לאשתו המנוחה). באופן אירוני, הוא מת מהתקף לב במהלך צילומים בשנת 1991.

    ויק מורו

    על המקרה שלו כבר כתבנו בעבר בגלל שמותו ביחד עם 2 ילדים נוספים היה מצולם. אפשר לראות את הכתבה המלאה על 10 מפורסמים שמתו לעיני המצלמות. (אזהרת צפייה)

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “7 שחקנים שמתו על סט הצילומים”

    השאר תגובה

    שיתופים