menu icon newsbox tv
    10 יצורים מיתולוגים שלא באמת קיימים (או שאולי כן?) - ניוזבוקס
     

    10 יצורים מיתולוגים שלא באמת קיימים (או שאולי כן?)

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    תאמינו או לא, אבל עד היום מדענים מגלים מקומות חדשים שלא נחקרו עדיין כמו למשל אזור עמוק בים או מקום נידח באמצע הג'ונגל הם מוצאים אלפי זנים חדשים של בעלי חיים שמעולם לא תועדו באף מקום. גילויים חדשים אלו מאפשרים לכל מיני חבר'ה להאמין שקיימים ייצורים מוזרים ואפילו גדולים שעדיין לא גילינו. עוד השבוע גילינו בחוף במזרח רוסיה בעל חיים ימי גדול עם פרווה ומקור שאף אחד לא הצליח לפענח עדיין איזה בעל חיים הוא כך שבסופו של דבר – הכל פתוח.

    ביגפוט

    ביגפוט
    מה, לא ברור?

    ליצור זה ניתנו כמה שמות והעיקרי ביניהם הוא ביגפוט  (ביג = גדול, פוט = כף רגל) וזה בטח בגלל שיש לו אוזניים גדולות. סתם.

    ביגפוט תואר כסוג של אדם מפלצתי, הוא היה שעיר (ומסריח על פי כמה תיאורים) והוא נצפה נודד בעיקר באמריקה הצפונית. דיווחים על היצור המוזר התקבלו עשרות פעמים החל משנות ה-50 ונכון לעכשיו אין שום חדש. העדות הכי מוצקה שקיימת לגביו הוא צילום של פטרסון גימלין שצולם בקליפורניה בשנת 1967 וגם בעדות זו קשה להאמין שזה לא אדם  בתחפושת זולה של גורילה.

    המפלצת מלוך נס

    המפלצת מלוך נס - נסי
    נראה יותר כמו פיל טובע

    ידועה גם בשם החיבה 'נסי'. נסי היא מפלצת ימית שטוענים עליה שהיא נמצאת באגם לוך נס שבסקוטלנד. הדיווח הראשון לגביה התקבל בשנת 1933 ומאז אנשים רבים שהיו במקום טענו שראו משהו דומה לתיאורים שלה. ישנם אנשים המאמינים שנסי היא למעשה פלזיוזאוריה, בעל חיים ימי ענקי מתקופת הדינוזאורים שדי מתאים לתיאור. אך עד היום, מלבד דיווחים, תמונות מטושטשות ואנשים משוגעים לא נמצאו הוכחות לקיומה.

    צ'ופקברה

    צ'ופקברה
    זה לא הצבוע המצחיק ממלך האריות?

    ידוע גם בכיניו המגוחך "מוצץ העיזים" והוא נראה לראשונה בשנת 1995 בפורטו ריקו. הדיווחים לגבי מראהו משתנים ממדווח למדווח אך ברובם הוא מתואר בגובה מטר וחצי, בעל דוקרנים על הגב ועיניים גדולות של חייזר. דיווחים על היצור מצביעים על כך שהוא מעין ערפד ולטענת המדווחים הוא מוחצץ את דמם של בעלי חיים (בעיקר כבשים, עיזים ובעלי חיים קטנים יותר). אם משהו גורם לכם לפקפק באמינות הדברים אז נוסיף שיש הטוענים שהוא הגיע מהחלל החיצון או שהוא למעשה תוצר של ניסויים שערכה ארצות הברית. אמין יותר, הא?

    אגב, אם זה מעניין אתכם הכנו לפני כמה חודשים כתבה נוספת שבה בעיר אחת חשבו שבעל החיים הזה היה תוקף בלילות אבל זה התברר כמשהו אחר לגמרי. לכניסה לכתבה (תיפתח בחלון חדש בשביל שתוכלו לסיים את הכתבה הנוכחית)

    השד מג'רזי

    השד מג'רזי
    זה לא מפלצת! זה פוקימון!

    המפלצת הזאת קצת יותר עתיקה מהקודמות שהזכרנו, היא התחילה אי שם בתחילת המאה ה-18 ועל פי השם קל להניח שזה התחיל באזור ניו ג'רזי. הסיפור התחיל לכאורה כשאישה לאחר הריון ילדה את המפלצת המוזרה בעלת ראש הסוס, כנפיים של עטלף ופרסות של פרה (היי, כמעט כשר!). מאז הסיפורים פרסו כנפיים (של בעל חיים כלשהו) וסופריו של היצור התפרסמו בצורת צ'יזבטים, מתיחות ועדויות מזדמנות על יצור שנראה בחשכת היערות. גם במקרה הזה אין שום ראיות לקיומו של היצור עד כמה שהסיפור אמין.

    צ'אמפ

    צ'אמפ מפלצת
    לאן אתה מסתכל? המצלמה כאן!

    כשהאמריקאים שמעו על המפלצת מלוך נס הם אמרו 'היי! גם אנחנו רוצים כזה!' ובשנת 1981 (כן הם קצת איטיים) דווח על מפלצת ימית מוזרה שחיה באגם צ'אמפלין. צ'אמפ נקראת גם לפעמים 'המפלצת מלוך נס האמריקאית' (כמה מפתיע) והיא דיווחה כמה וכמה פעמים עם תיאורים שונים. התיאור שהסכימו עליו היה מפלצת גדולה בעלת עור כהה, אורך של כ-4 מטרים וראש של נחש או כלב (לא החליטו). עד היום לא הוכח קיומה של המפלצת אך אנשים ממשיכים לדווח על כך שהם ראו אותה.

    המפלצת ממונטאוק

    המפלצת ממונטאוק
    יש לו פוטנציאל להיקרא 'חמוד', אז למה מפלצת?

    הגרסא החדשה והמשופרת של מפלצת שהצטרפה לרשימה הזאת רק ביולי 2008. המפלצת ממונטאוק נסחפה לחופי מונטאוק שבניו יורק וצולמה כבעלת 4 רגליים, ציפורניים חדות, מעט שערות והרבה תמונות באינטרנט. חלק מהאנשים חשבו שמדובר במתיחה, חלק חשבו שמדובר בחזיר וחלק חשבו שמדובר במפלצת שעוד לא נגלתה. בסופו של דבר לאכזבת כולם וכמו שדווקא ניחשתי אני בעצמי, מדובר פשוט בדביבון רקוב.

    בת ים

    בת ים
    חלום של כל גבר

    כולנו יודעים שבת ים היא עיר מפחידה ומאיימת, אבל אנחנו מדברים על מפלצת אחרת. לא כולם מחשיבים את בת הים למפלצת אך בסופו של דבר היא עונה על התנאים. בת הים מפיג'י נתגלתה בסביבות שנת 1840 והיא אישה שחלקה העליון של אדם, חלקה התחתון דג והיא לא הייתה נאה במיוחד כמו שציפינו והתאכזבנו שלמעשה החלק העליון שלה היא נראה יותר כמו קוף מכוער מאשר בת ים יפהפייה מהאגדות. שמחנו לגלות שמומחים חקרו את היצור המסתורי וקבעו שהיא זיוף לאחר שנמצאו תפרים שחיברו בין 2 בעלי חיים כך שזה אומר שעדיין יש תקווה לבנות ים יפהפיות שיעלו יום אחד מהים.

    אגב, לפני כמה שנים דווח על בת ים כמו באגדות שעושה פעלולים מדהימים בחופי קרית ים לנוכח עיניהם המשתאות של התיירים והנופשים אך המקרה היה סתם תעלול מרושע שהצליח לסחוף אחריו המונים מכל רחבי העולם.

    מפלצות ים

    קרקן
    תיזכרו בזה בפעם הבאה שתהיו על ספינה בלב ים

    סיפורים על מפלצות ים היו כאן במשך מאות שנים. ספר שיצא בשנת 1752 תיאר מפלצת שנקראת קרקן שהייתה בגודל של אי, שטוחה, עגולה ומלאה ידיים. המפלצת שהייתה תחת שליטתם של האלים הייתה עושה הרבה בלאגן והייתה מטילה את אימתה על מלחים. היו כאלו שהרחיקו לכת עם הסיפורים וטענו שמפלצות כאלו או אחרות שברו ספינות בלב ים או אכלו אותן בשלמותן. כמובן שעדיין לא יצא לנו להיתקל במפלצות כאלו אך חוקרים טוענים שרבים מהדיווחים דיברו על דיונונים אמיתיים שיכולים להגיע לאורך של 14 מטרים אפילו.

    אוגופוגו

    אוגופוגו
    אהה.. ככה היא נראית.. למה לא אמרתם?

    נדמה כאילו כל מדינה מנסה להמציא לעצמה מפלצת לוך נס. אוגופוגו, בנוסף לשמה המצחיק, נמצאת באגם אוקנגן שבקולומביה הבריטית (קנדה). אינדיאנים טוענים שרוח מסתורית חיה באגם ושקורבנות נשלחו בעודן בחיים על מנת לספק את רצון היצור. למעשה, האינדיאנים כנראה לא מדברים על אותו יצור שבכלל נקרא על שם אולם שבו התרחשו הופעות מוסיקליות. למרות חוסר הממצאים שמוכיחים את קיומה של המפלצת, גם במקרה זה, אנשים עדיין מדווחים על דברים מוזרים שקורים באותו אגם.

    ערפדים

    ערפדים
    כי הייתי חייב לדחוף תמונה של ג'ים קארי

    ערפדים לא תמיד היו באור הזרקורים אך מדי פעם הם זוכים לתהילה קצרה של 15 דקות. זה קרה ב'דרקולה', עבר דרך 'באפי ציידת הערפדים' והגיע לצערנו למצב העגום של 'דמדומים'. היצורים האלו הצליחו לתפוס את הדימיון של בני האדם כיצורים בצורת בני אדם בעלי עור לבן, שיניים חדות, צמא לדם, בגדים שחורים מאופנת שנות ה-60 ודחף להטרדות מיניות. אך צר לנו לאכזב אתכם, ערפדים בצורת בני אדם ככל הנראה לא באמת קיימים (גם לא מייקל ג'קסון) והיצורים היחידים שמוצצים דם כיום הם עלוקות, יתושים (נקבות בלבד), קרציות וערפד מצוי (שהוא למעשה עטלף).

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים