menu icon newsbox tv
    4 אגדות אורבניות שהתבררו כאמת - ניוזבוקס
     

    4 אגדות אורבניות שהתבררו כאמת

    פורסם לפני 9 שנים עם התגיות ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    1. האיש הירוק \ צ'ארלי ללא הפנים

    אם יוצא לכם להסתובב באיזורים המערביים של פנסילבניה, תשאלו את הסובבים אם הם ראו את האיש הירוק. "האיש הירוק" או בשמו האחר "צ'ארלי ללא הפנים" הוא אגדה אורבנית שקיימת כבר תקופה ארוכה על איש משונה בעל צבע עור ירוק זוהר אשר מסתובב ברחובות בלילה.

    למעשה, האגדה מבוססת על אדם אמיתי – ריימונד רובינסון שמו. כשהיה צעיר הוא התחשמל קשות ואיבד את עיניו, אפו, אוזן אחת ויד אחת. העור שלו נפגע כל כך קשה שהוא החל לקבל גוון ירוק משונה. בגלל מראו המבעת ריימונד נודה מהחברה והפעמים היחידות שבהן היה יכול להסתובב חופשי בחוץ מבלי לעורר בהלה ופאניקה היו בלילה. מקור

    2. האספן

    לא חסר סרטי אימה וסיפורים על בני אדם, כביכול שכנים די מוזרים אך לא מעוררים חשד שעושים דברים משונים במרתף שלהם מבלי שאף אחד יודע על זה. מה שכן, רק שהסיפור הזה עולה על כולם – והוא גם אמיתי. אנטולי מוסקווין, הסטוריין מקומי שהיה יוצא בלילות כדי לגנוב גופות מתוך בתי הקרבות. לאחר שהמשטרה פשטה על ביתו הם גילו בתדהמה שאנטולי היה לוקח את החלקים הטובים שנשארו מהגופות ומחבר אותן ביחד על מנת ליצור בובות בקנה מידה אמיתי של בני אדם (נקבות בעיקר).

    3. האגדה על הילד – הכלב

    מקור האגדה האורבנית הזו היא מאיזור ארקנסו. בתמונה למעלה מוצג בעל חיים מיתולוגי שיש הסוברים שהיה חי במדינות הלטיניות הנקרא "צו'פהקברה" והיה יוצא בלילות כדי לאכול בעלי חיים בסביבות עירוניות. אמנם, הילד – הכלב לא היה בעל חיים, הוא היה ילד אמיתי שהיה יוצא בלילות כדי לענות בעלי חיים ולהרוג אותם.  האגדה מספרת שגם היו לו כוחות על טבעיים. למעשה, גם אגדה זו מתבססת על סיפור אמיתי, סיפור חייו של ג'רלד פלויד בטיס.

    ג'רלד, שהיה גדול מאוד לגילו (שקל יותר מ-120 קילוגרם) היה ילד ללא ממושמע בלשון המעטה. שכנים היו מספרים שהוא היה מענה את ההורים שלו שהיו מפחדים ממנו ומביא להם אוכל רק שהרגיש שמתחשק לו. הוא השתמש בבית הוריו כדי להכניס ולנעול בכלובים בעלי חיים עירוניים כדוגמת כלבים וחתולים והיה מענה אותם עד מוות.

    מספרים שגם לאחר מות כל דיירי הבית כשהוא עמד למכירה, רוחו של גראלד נשארה לרדוף את הבית לנצח.

    4. קפאה למוות ושרדה

    רבות סופר על אנשים שקפאו למוות ואיך שהוא שרדו וחזרו לחיות למרות שמדענים סברו שזה לא אפשרי מבחינה רפואית. בשנת 1981 בדקוטה הצפונית המדענים נוכחו לגלות שזו טעות כשאישה בשם ג'ין היליארד נמצאה קפואה לאחר שנלכדה בטמפרטורה של מינוס 22 מעלות.

    הרופא שטיפל בה,  דוקטור ג'ורג' סאטר אמר: "כשהיא הגיעה לבית החולים העור שלה קשה ולא היה ניתן להחדיר לה מחט. הטמפרטורה הייתה כל כך נמוכה והמד חום לא יכל להציג את המעלות. פניה היו אפורות והעיניים שלה לא הגיפו בכלל לאור".

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “4 אגדות אורבניות שהתבררו כאמת”

    השאר תגובה

    שיתופים