menu icon newsbox tv
    10 אנשים עם כוחות על אמיתיים חלק א' - ניוזבוקס
     

    10 אנשים עם כוחות על אמיתיים חלק א'

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    כשאתם שומעים 'אנשים עם כוחות על' אתם בטח מדמיינים אנשים שיכולים לעוף ואנשים שכדורים לא יכולים לחדור לעור שלהם, אבל איפה באמת עובר הגבול בין אדם רגיל לאדם עם כוחות על? לא ברור, אך בואו נבחן כמה מאנשים שיש להם באמת יכולות לא שגרתיות.

    ווים הוף – איש הקרח

    ווים הוף הוא איש קרח אמיתי, הוא יכול לעמוד איתן בתנאי מזג אוויר קרים במיוחד. הוא מחזיק ב-21 שיאי גינס וביניהם הזמן הארוך ביותר שבו מישהו שהה בבריכת קרח. הוא טוען שהיכולת שלו לעמוד בתנאים כאלו קשים נובעת מכך שבאמצעות המוח הוא מווסת את חום הגוף שלו. נשמע מוזר, אבל זה עובד.

    קווין ריצ'רדסון – הלוחש לאריות

    היכולת המוזרה הזאת ניחנת בכך שיש לו יכולת 'להבין את החיות'. קווין הפך לאגדה בתור אחד שמתיידד עם בעלי חיים מסוכנים כמו אריות, צ'יטות וצבועים. קווין נצפה מטייל, משחק וישן עם החיות המסוכנות האלו כאילו הם מכירים אותו ודואגים לו.

    קלאודיו פינטו – עין טלסקופית

    היכולת הזאת שיש לפינטו לא כל כך שימושית. במבט ראשון הוא נראה אדם רגיל ולא מיוחד, אך אם הוא מנסה, הוא יכול להוציא את העיניים שלו בצורה כזאת ש-95% מגלגל העין יהיה בחוץ. זה לא מקנה לו ראיה מיוחדת אך אולי זה מקנה לו מקום ברשימה הזאת.

    הרולד וויליאמס – יכולות לשוניות יוצאות דופן

    כמה כבר שפות אתם חושבים שבן אדם יכול ללמוד במהלך חייו? 4? 5? אולי 10? אחד מהעורכים שהיו לעיתון ה- Times, הרולד וויליאמס, ידע לדבר ב-58 שפות (עברית ביניהן).

    רטקרישנן ולו – שיני פלדה

    איש מלזי עם כינוי מוזר, "המלך שן", יכול למשוך רכבת בעלת 7 קרונות באמצעות השינויים שלו. זה הדבר הכי כבד שנמשך אי פעם על ידי שיניים ועל כך הוא שבר שיא גינס.

    דניאל בראונינג סמית' – נער הגומי

    זוכה שיא הגינס בתור 'האיש הכי גמיש' והמנחה הקבוע בתוכנית החיפושים אחר גיבורי על של סטן לי, דניאל בראונינג סמית', הוא גם לוליין לא רע שבעזרת הכישרון המיוחד שלו מצליח להביא את תחום הלוליינות לגבהים חדשים.

    סטפן ווילטשייר – זיכרון צילומי מיוחד

    הבחור הזה הוא צייר מיוחד במינו שיכול לזכור תמונות וציורים בצורה ממש, אבל ממש מדוייקת. צייר רגיל יצטרך להסתכל על הנוף אותו הוא מצלם במשך זמן רב על מנת לצייר אותו לפרטי פרטים, אך ווילטשייר יכול להעיף מבט על נוף, ואז פשטו לצייר את אותו נוף לפרטי פרטים, אנשים הולכים, כמות הקומות, הרכבים שהיו במקום ומבנה העצים.

    חסוס אקבס – איש זאב אמיתי

    הדבר הכי מצחיק בתמונה הזאת שמצאנו, היא שהיו צריכים לסמן בעיגול על מי אנחנו מדברים. חסוס סובל מבעיה נדירה שעושה לו חיים קשים כל פעם שהוא מסתכל במראה. המשפחה שלו ניצלה מעוני בזכות מנהל קרקס שלקח אותם לעבוד אצלו ומאז הוא מטייל בעולם בקרקס כחלק ממופע המוזרויות.

    מא קסיאנגנג – מר אלקטרו

    ככל הנראה לאדם הזה יש עמידות מיוחדת מאוד לחשמל, הוא יכול לגעת בכבלים חשופים שיכולים להרוג אדם רגיל בקלות, ובנוסף לכך, הוא יכול גם להדליק נורה באמצעות נגיעה (כשהיד השניה נוגעת במקור חשמל אחר). טוענים שהוא משתמש בחוטים מוסווים על גופו כדי 'לרמות', אך עד כמה שזה נשמע פשוט, אף אחד אחר לא היה לוקח סיכון כזה.

    שאקונטלה דבי – מחשב אנושי

    הכותבת ההודית הזאת הייתה ידועה בתור 'המחשב האנושי'. היא זכתה למקום מכובד בספר השיאים של גינס בשנת 1982 כשהיא הצליחה לעקוף את מהירות המחשבים של אז בחישובים מתמטיים.

    לא מה שציפיתם? חלק ב' כבר יהיה מעניין יותר, אז תנו בלייק.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    3 thoughts on “10 אנשים עם כוחות על אמיתיים חלק א'”

    השאר תגובה

    שיתופים