menu icon newsbox tv
    10 תמונות מצמררות שצולמו שניות לפני אירוע נוראי - ניוזבוקס
     

    10 תמונות מצמררות שצולמו שניות לפני אירוע נוראי

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    אנחנו מזהירים מראש, אם יש לכם לב רגיש או שאתם לוקחים דברים בצורה קשה יותר מאחרים, אולי כדאי לכם לוותר על הכתבה הזאת. אנחנו לא צוחקים הפעם.

    התמונה הזאת מראה אב ובתו מצטלמים אי שם באנגליה בשנת 1998, אין פה משהו מחשיד אך מה שהם לא יודעים שהמכונית האדומה בצד ימין היא מכונית תופת שהתפוצצה דקות בודדות לאחר שהתמונה צולמה. בפיגוע נהרגו 29 בני אדם ולמרות שהאב והבת שרדו ונפצעו קל בלבד, הצלם לא זכה למזל דומה.

    התמונה הזו נלקחה ממסיבה שארגן טיילר הדלי והוא גם מצולם בתמונה. החברים מספרים שהייתה מסיבה נהדרת ו-60 חברים השתתפו בה ב"בית הריק" של טיילר. מה שהם לא יודעים, הוא שזמן קצר לפני כן הוא רצח את שני ההורים שלו והחביא את הגופות במוסך. הוא אפילו התבדח על כך שהוא רצח את ההורים שלו והם צחקו כאילו מדובר בבדיחה, המסיבה נהרסה כשאחד החברים ראה שלולית דם במוסך והזעיק את המשטרה.

    התמונה הזו מציגה את ג'יימס בולגר, ילד קטן שהולך יד ביד עם ילד גדול יותר. התמונה הזאת צולמה ממצלמת אבטחה שהייתה בקניון והיא צולמה לאחר שהפעוט נלקח מאמו בסתר והובל על ידי שני ילדים בני 10. הילדים לקחו את בולגר סמוך למסילת רכבת שם החלו להרביץ לו, להפשיט אותו ולהתעלל בו. 38 אנשים ראו את הילדים מרביצים לו וחשבו שמדובר בריב בין אחים, אך הם לא הבחינו בייסורים הקשים שעבר הילד עד שמכה אחת בראש עם מוט מתכת הרגה אותו לגמרי. שני הילדים נתפסו והסיפור זעזע את אנגליה כולה. הילדים הורשעו והפכו לצעירים ביותר שהורשעו בפשע כה חמור באנגליה.

    בתמונה רואים בבירור איש חמוש בשם מייקל גונזלס יורה באקדח לעבר הצלם שמצלם את התמונה. הצלם היה פוליטיקאי ידוע באותו הכפר בשם רינלדו דאגזה שצילם תמונה משפחתית לקראת השנה החדשה כשהאיש החמוש התנקש בחייו שניה אחת לאחר מכן לעיני משפחתו.

    אם תסתכלו טוב בתמונה תראו בבירור 2 אנשים מחובקים עומדים על טורבינת רוח. מדובר בשני אנשי תחזוקה שזמן קצר לפני כן הטורבינה שעליה הם עבדו עלתה באש. למרות נסיונות החילוץ שהגיעו מאוחר יותר, שני אנשי התחזוקה לא שרדו.

    שני הילדים האלה נראים מרוצים מאוד. בזמן טיול שהם ערכו בשנת 1975 הם הבחינו בכך שהשיער שלהם מסתמר והחליטו שזה הזמן המושלם לתמונה. מה שהם לא ידעו, שלפני סופות ברקים באזור יש מטען חשמלי גבוה ושניות בודדות לאחר שהתמונה צולמה ברק פגע באזור. הילדים אמנם שרדו אך הן סבלו מכוויות חמורות. אדם אחר שהיה בקרבתם מת.

    בתמונה מצולמת הנערה טארה קוליקו בת ה-19 שיצאה לטיול באופניים ולא חזרה ממנו. בתמונה מופיע גם הילד מייקל הנלי בן ה-9 שנעלם שנה לפניה, שניהם בניו מקסיקו. התמונה הזאת נמצאה בסופרמרקט בפולרידה ואף אחד לא יודע מי השאיר אותה שם, גופתו של מייקל אמנם נמצאה במקום בו נחטף, אבל אף אחד לא יודע מה עלה בגורלה של טארה.

    זו תמונה אחת מבין כמה תמונות של טרוויס אלכסנדר. בכל התמונות מופיע טרוויס במקלחת כשהוא מצולם על ידי חברתו, ג'ודי אריאס. בחלק מהתמונות נראה טרוויס מופתע מנוכחותה של ג'ודי ובחלק הוא כבר נראה פצוע ומדמם. ג'ודי דקרה אותו בעודו יושב באמבטיה, תוך כדי שהיא מצלמת (ולבסוף השאירה את המצלמה בזירת הפשע). בתמונה האחרונה שהופיעה במשפט נגד ג'ודי נראה טרוויס כשגרונו משוסף ודקירות בחזהו שוכב באמבטיה של דם.

    לאחר שהר געש התפרץ בשנת 1985 וגרם למותם של 23 אלף בני אדם, נמצאה הילדה בת ה-13 הזאת. קוראים לה אומירה סאנצ'ז והיא נמצאה כשהיא קבורה תחת הריסות ביתה שם היא נשארה במשך 3 ימים. הילדה ריגשה את העיתונאים והמחלצים באומץ הרב שלה אך לאחר 60 שעות שבה היא נאבקת על חייה היא מתה כשגופה קרס. מותה ומות רבים נוספים הוא כתוצאה מחוסר תגובה ראויה ומהירה לאחר התפרצות הר הגעש.

    תמונתה של רג'ינה קיי וולטרס בת ה-14 שנרצחה זמן קצר לאחר שהתמונה הזאת צולמה על ידי הרוצח הסדרתי רוברט בן רודרס. גופתה מעולם לא נמצאה.

    אתם יכולים להיכנס לכתבה דומה על 11 תמונות אמיתיות ומצמררות ולגלוש באתר ולמצוא עוד שלל כתבות אחרו, דומות ומעניינות בקטגוריות השונות.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    2 thoughts on “10 תמונות מצמררות שצולמו שניות לפני אירוע נוראי”

    השאר תגובה

    שיתופים