menu icon newsbox tv
    11 תמונות אמיתיות ומצמררות - ניוזבוקס
     

    11 תמונות אמיתיות ומצמררות

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    זוכרים שפעם היינו מפרסמים כל מיני דברים מפחידים או מצמררים ללילה? אז הנה עוד כתבה כזאת. בכתבה נפרסם לכם תמונות בין אם מאומתות לחלוטין ובין אם לא, סתם בשביל להעביר לכם את הלילה בנעימים. חלומות פז.

    התמונה הראשונה: ערימה ענקית של ראשי שוורים ממתינים להפוך לדשן.

    תמונה של 'גשר המוות' ליד תחנת הכח בצ'רנוביל. הרבה אנשים שהבחינו בפיצוץ העוצמתי נהרו לכיוון הגשר הזה כדי לחזות בלהבות המרהיבות אבל לא ידעו שרמת הקרינה הבוקעת משם עצומה. כולם מתו מאוחר יותר כתוצאה מחשיפה לקרינה.

    תמונה שצולמה כביכול ב-1925 ובה נראית ילדה שהלכה לבקר את קברה של אחותה התאומה. אחותה התאומה נהרגה שנה לפני שהתמונה צולמה כתוצאה משריפה, אז למה היא מופיעה בהשתקפות? פוטושופ או רוח רפאים, תחליטו אתם.

    לא ברור מה חשב לעצמו האיש שרשם את המילה Hell על הקיר בתמונה הזאת, אבל אולי הוא ידע מה הוא רושם, מי יודע…

    תמונה של אדם תקוע. קלסטרופובים עלולים למצוא את התמונה הזאת מטרידה במיוחד.

    תמונה שמקורה לא ברור.

    אמם של שלושת הבחורות בתמונה נהרגה יום לפני צילום התמונה בתאונת דרכים. עם זאת, לא ברור מי הדמות השחורה שמציצה מאחוריהן. ולטענתן היא לא הייתה שם בזמן הצילום.

    התמונה צולמה בבוסטון בשנת 1975 במקרה בו בחורה בת 19 ובת הסנדקות שלה בת השנתיים נפלו בזמן ניסיון חילוץ של מכבי האש. מדרגות החירום שעליהם הן היו קרסו. בת ה-19 מתה מפצעיה והילדה בת השנתיים שרדה כי היא נפלה על גופת בת ה-19. הנפילה הייתה מגובה של 15 מטרים!

    גופתו של חייל סובייטי כפי שהושארה על ידי חיילים מהצבא הפיני בשנת 1939 על מנת להטיל אימה על חיילי הצבא הסובייטי.

    תמונה מהוצאתו להורג של הדאם האחרון שהוצא להורג בצרפת באמצעות גיליוטינה בשנת 1939. אם כי קיימות טענות שהיו הוצאות להורג כאלו 'מתחת לשטיח' עד שנת 1977.

    אם אהבתם את הכתבה הזאת, אנחנו ממליצים לכם לעשות חיפוש באתר עם המילים "מפחיד", "רוחות רפאים" או להיכנס לקטגוריית 'רץ ברשת' ולהנות משלל דברים מעניינים אחרים לראות בלילה (קוביית החיפוש מופיעה בראש הדף הראשי של האתר, גם בסלולרי.)

    לילה טוב!

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “11 תמונות אמיתיות ומצמררות”

    השאר תגובה

    שיתופים