menu icon newsbox tv
    פסיכולוגים מסבירים מה המשמעות של החלומות הכי נפוצים חלק ב' - ניוזבוקס
     

    פסיכולוגים מסבירים מה המשמעות של החלומות הכי נפוצים חלק ב'

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    בהמשך לכתבה על החלומות הנפוצים בהם אתם נופלים \ מחפשים שירותים או נרדפים על ידי מישהו או משהו אנחנו ממשיכים בעוד 3 חלומות נפוצים ועל מה המשמעות שלהן. אלו הן פירושי החלומות של הפסיכולוג המפורסם איאן וואלאס.

    חלום שאני עף

    חלום מהסוג הזה לפעמים מתחיל בתור קפיצה גדולה או סתם ריחוף ואז מתחילים להבין שיש לנו שליטה מיוחדת על הגוף שלנו ועל כל הכבידה. כשאנשים חולמים שאנחנו עפים זה במקרים רבים מסמן על כך שהשתחררנו מנטל כבד שהיה לנו בחיינו.

    על פי דבריו של איאן, אתם יכולים לעוף בחלום כמו גיבורי על ואתם יכולים לעוף בתור טייסים שמטיסים מטוס או כלי תעופה אחר, ככל שכלי התעופה מוזר יותר או מיוחד יותר כך גם גם אתם יותר משוחררים ויכולים להשתמש ביכולות שלכם ליצור הזדמנויות חדשות.

    החלום רומז לכם בכך שאתם צריכים להכיר במה שחוסם אתכם בחיים, להשתחרר ממנו ולהשתמש ביכולות שלכם כדי ליצור לעצמכם הזדמנויות חדשות בחיים.

    חלום שהשיניים נופלות לי

    חלום כזה מתחיל כחלום רגיל כשלפתע אתם מבחינים ששן אחת או יותר מתחילה להיות טיפה יותר משוחררת מהרגיל. ברגע המחריד הזה אתם בודקים את השן ומגלים ששאר השיניים מתחילות להתנדנד או ליפול ולפעמים אפילו הופכות לאבקה והלחץ מתחיל.

    שיניים בחלומות הם השוואה לביטחון העצמי ועוצמה שאתם חושבים שיש לכם בחיים האמיתיים, אתם מראים את השיניים כשאתם מחייכים ואתם משתמשים בעוצמתן כדי לאכול. כשהשיניים מתחילות ליפול בחלום, זה אומר שהביטחון העצמי שלכם בתחום מסוים או אפילו באופן כללי מתערער במציאות.

    ברגע שאתם מבינים על מה אתם חולמים, חשוב מאוד שתבדקו איפה אתם חושבים שאיבדתם את הביטחון העצמי ולנסות להשיב אותו. תחפשו מה מאתגר אתכם, איזו מטרה חשובה יש לפניכם שאתם מרגישים שאולי היא יותר מדי כבדה מולכם ותנסו להשיג אותה תוך התעלמות מחוסר הביטחון העצמי המדובר.

    חלום שאני ברכב בלתי נשלט

    כשאנחנו חולמים על נסיעה ברכב, אנחנו בעיקרון חולמים על הדרך שאנחנו עוברים במהלך חיינו ואיך אנחנו מתקדמים הלאה, כשאנחנו חולמים על כך שאנחנו ברכב בלתי נשלט או שאנחנו פשוט ללא יכולת נהיגה כמו שיש לנו במציאות זה אומר שיש משהו בחיים שבו אנחנו מרגישים חסרי שליטה.

    מה עושים במצב כזה? מתחילים לנתח את החיים, לבדוק כל פן בחיים ולראות מה יכול לגרום לי לחשוב שאני בחוסר שליטה ואיזה אתגר עומד בפניי. בדרך כלל מדובר על משהו שאנחנו אפילו לא שמים לב אליו ואומרים לעצמנו שאנחנו פשוט נמשיך ונחיה את החיים ונראה לאן הם ייקחו אותנו, אבל לפעמים צריך לעצור לרגע, להסתכל על המצב מבחוץ ולנסות לתכנן את דרכי הפעולה שלכם ולנסות להחליט לאן אתם לוקחים את המצב מכאן ואיך אתם עושים את זה.

    ובכן, זה היה חלק אחרון בנושא החלומות והפירוש שלכם, מקווה שהעשרנו את הידע שלכם ושתשכילו להשתמש במידע הזה בחוכמה כדי לשנות את החיים שלכם לטובה.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “פסיכולוגים מסבירים מה המשמעות של החלומות הכי נפוצים חלק ב'”

    1. אני יודע שכתבתם שזה אחרון אבל בבקשה תעשו עוד אחד, או עוד דברים שחשבנו שרק אנחנו עושים. בבקשה, דרך אגב בזמן האחרון ממש ממש השתפרם (חודש אחרון), אבל תמיד הייתם אדירים, תמשיכו כך (:

    השאר תגובה

    שיתופים