menu icon newsbox tv
    פסיכולוגים מסבירים מה המשמעות של החלומות הכי נפוצים - ניוזבוקס
     

    פסיכולוגים מסבירים מה המשמעות של החלומות הכי נפוצים

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    בתור אדם שחלם הרבה חלומות מוזרים בחיים שלו, תמיד סקרן אותי לדעת מה המשמעות של החלומות שחלמתי. הפסיכולוג איאן וואלאס שנחשב לאחד המומחים בתחום החלומות ועסק ביותר מ-150,000 חלומות של מטופלים, הכין רשימה של החלומות הכי נפוצים ומה המשמעות שלהם, מסקרן? המשיכו לקרוא.

    חלום שאני נופל

    בחלומות מהסוג הזה אתם יכולים להרגיש שהכל נורמלי עד שלפתע אתם נופלים. הנפילה יכולה להיות קטנטנה כאילו מעדתם ממשהו, היא יכולה לבוא בצורת רגליים שפשוט לא מצליחות ללכת או לרוץ כמו שצריך ובגללן אתם נופלים וזה יכול להיות נפילה רצינית שלא נגמרת בין אם מדובר מהשמיים ובין אם מדובר בנפילה ממדרגות.

    חלומות מהסוג הזה מקושרים בדרך כלל לכישלון כלשהו בחיים שלכם, בין אם כישלון אמיתי ובין אם כישלון שאתם רואים אותו בעיניכם ככישלון רק בגלל שאתם מציבים סטנדרטים גבוהים. לעתים מדובר גם במשהו נקודתי בחיים שלכם שאתם צריכים לפתור ולהיפתר מתחושת האכזבה מעצמכם וההרגשה שאתם מאכזבים אנשים אחרים. החלום משול לכך שאתם צריכים לפעמים פשוט 'להרפות' ולא לקחת כל דבר ברצינות קשה מדי, להיות רגוע יותר ולהבין שדברים בסופו של דבר יכולים להסתדר מעצמם או שדברים מהסוג הזה הם חלק מהחיים ואין שום סיבה להיכנס ללחץ.

    חלום שרודפים אחריי

    בחלומות כאלו אתם תירדפו על ידי מישהו או משהו שמאיים עליכם בצורה כלשהי. זה יכול לבוא בצורת אדם שאתם מכירים, אדם שאתם לא מכירים ואפילו מכונת כביסה שרודפת אחריכם (אמיתי לגמרי!). למרות שזה סביר להתחמק ממישהו בחיים האמיתיים, בחלום פתאום זה נראה ומרגיש הרבה יותר קשה והם מצליחים להדביק אתכם בקלות רבה יותר. הסיבה לכך שהם כל כך קרובים, כי הדבר הזה שרודף אחריכם בחלום הוא אתם! הוא מסמל משהו בחיים שלכם שאתם שואפים להגיע אליו ו'רודפים אחריו' במציאות.

    האמת היא שזה משתנה בהתאם למה שרודף אחריכם, אם יש חבורה כלשהי שרודפת אחריכם זה אומר שיש לכם סיכוי להשיג את המטרה אבל אתם רק צריכים להכין את עצמכם ולארגן את הדרך שלכם להשיג אותה. אם אתם נרדפים על ידי מפלצת זה אומר שיש לכם הזדמנות גדולה להשיג את המטרה אבל אתם צריכים לגשת אליה בצורה עדינה יותר.

    משמעות החלום בסופו של דבר היא להבין שיש לכם אפשרות להשיג את המטרות שלכם אבל אתם צריכים להגיע אליהם בגישה הנכונה ולהתעמת עם כל הדברים שלדעתכם חוסמים אתכם מלהשיג אותן. אם אתם לא מבינים מה הן המטרות ומה הדרך להשיג אותן, הפסיכולוג איאן מציע פשוט להסתובב באמצע החלום ולפנות אל מי שרודף אליכם בשאלה הזאת, לטענתו, הרודף יתן לכם תשובה עוצמתית ביותר ואפילו מאוד קלה לעשייה. אין ספק שאני הולך לנסות את זה בחלום הבא שלי.

    חלום שאני לא מוצא בו שירותים

    החלומות האלו קורים גם במציאות אך בדרך כלל מסתיימים בצורה אחרת. בעוד שבמציאות אתם בדרך כלל מוצאים את השירותים המבוקשים (במקרה הטוב), בחלומות האלו, כשסוף סוף אתם מוצאים אותם הם תמיד יהיו מוזרים מאוד, במקומות מוזרים או אפילו במקומות ציבוריים עם חלונות שקופים או דלת שלא ננעלת.

    במציאות, שירותים הם מקום בו אנחנו 'משחררים' את הדברים שלא מועילים לנו יותר ושלא בריאים שיישארו אצלנו יותר. בחלומות, זה אומר אותו דבר – יש משהו בחיים שלנו שלא בריא לנו ולא טוב לנו אבל אנחנו לא יודעים איך להפסיק אותו. לפעמים אותם דברים בחיים, אתם תדעו לייעץ לאנשים אחרים להפסיק אותם ואיך לעשות זאת, אבל כשזה מגיע אליכם פתאום נגמרים ההסברים ומתחילים התירוצים.

    מטרת החלום היא שתשימו את הצרכים שלכם בראש ובראשונה ותדעו להגיד 'לא'. תדעו לשים לעצמכם גבול, בדומה לילד קטן שנגמל מעשיית הצרכים בחיתול, כך גם אתם צריכים להיגמל מדברים מסוימים בחיים. שימו לב, שההבדל בין ילד קטן לאדם מבוגר הוא שילד קטן יכול להיעזר באנשים אחרים בעוד שאדם מבוגר ירגיש יותר חשוף ואפילו פגיע כשהוא יחשוף ויתייעץ עם אנשים אחרים (שזה מחזיר אותנו שוב לחלום עם החלונות השקופים או הדלת הלא ננעלת).

    אהבנו ללמוד על החלומות האלו והיינו רוצים לכתוב לכם על עוד חלומות, אז תנו לנו בלייק או שיתוף כדי שנדע אם אהבתם. 

    עדכון: יש חלק ב'!

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    3 thoughts on “פסיכולוגים מסבירים מה המשמעות של החלומות הכי נפוצים”

    1. אני תמיד חולם שאני בתור ילד נוהג, זה מוזר וזה קורה מלא. לפעמים אני בורח ממשהו, לפעמים אני נשאר לבד ותופס את ההגה. מה הפירוש של זה? זה קןרה יותר מדי

    2. בתור בן אדם שחלם כל כך הרבה חלומות זאת הכתבה שהכי ענינה אותי עד כה!
      תעשו עוד חלק !
      נ.ב יום אחד חלמתי שאני עולה אל אלוהים
      יום אחד חלמתי שאני בא אל עצמי שאני ישן..
      סתם חשבתי שיענין אתכם..

    השאר תגובה

    שיתופים