menu icon newsbox tv
    הרוצחים האכזריים ביותר במאה ה-20 חלק ג' ואחרון - ניוזבוקס
     

    הרוצחים האכזריים ביותר במאה ה-20 חלק ג' ואחרון

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    החלק האחרון של רשימת הרוצחים האכזריים ביותר במאה ה-20 (חלק א' \ חלק ב'). רוצחים סדרתיים שפעלו באופן עצמאי ועשו דברים שרק ראש מתוסבך כזה יכול לעשות.

    גארי רידג'ווי

    הוא היה ידוע בכינויו 'רוצח הנהר הירוק' בגלל מקום הימצאם של הקורבנות הראשונים שלו והוא נעצר בשנת 2001 באשמת 4 רציחות ורק לאחר מכן התוודה ברצח יותר מ-70 נשים בשנות ה-80 וה-90. הוא נמנע מהוצאה להורג על ידי שיתוף פעולה עם המשטרה כשגילה להם היכן למצוא את הגופות שהרג והורשע ברצח 49 בני אדם כך שנגזר עליו "רק" מאסר עולם ללא שחרור על תנאי.

    פדרו רודריגז פילהו

    פדרו רודריגז פילהו היה רוצח סדרתי ברזילאי שנעצר בשנת 1973 והרג בעיקר פושעים אחרים. את הרצח הראשון שלו הוא ביצע בגיל 14 ולאחר מכן ביצע סדרת רציחות של סוחרי סמים כנקמה על כך שחברתו נהרגה בזמן שהוא היה בכלא. עד גיל 18 הוא כבר הספיק להרוג 10 בני אדם וכשהיה בכלא הוא הוציא להורג את אביו שהיה כלוא איתו ביחד. ואם זה לא מספיק הוא הרג עוד 47 אסירים אחרים ששהו איתו בכלא ולבסוף הורשע ברצח של 71 בני אדם בעוד הוא מצהיר שהרג יותר מ-100.

    החוק הברזילאי באותה תקופה קבע שבן אדם לא יכול לשהות בכלא יותר מ-30 שנה אך במקרה הזה חרגו מהחוק והוא נשפט ל-400 שנה בכלא. מערכת המשפט שם כנראה לא גאונית כל כך, ולאחר 34 שנה שהוא כלוא, בשנת 2007 הוא שוחרר לחופשי אך ישנם דיווחים שהוא נעצר שוב בשנת 2011 בגלל עבירות שוליות.

    דניאל קמרגו ברבוסה

    רוצח סדרתי קולומביאני שאנס ורצח יותר מ-150 ילדות ונערות בשנות ה-70 וה-80. הוא הודה ברציחתן של 71 מהן והוביל את החוקרים למקומות בהן זרק את הגופות. הוא טען שהוא בחר ילדות כי אהב לשמוע אותן בוכות ולאחר שהיה אונס אותן הוא היה מבתר אותן בעזרת מצ'טה. בשנת 1989 הוא הורשע ונגזרו עליו 16 שנים בכלא בלבד מאחר שהוא ברח מקולומביה והגיע לכלא באקוודר – שם העונש המירבי היה 16 שנה. בשנת 1994 הוא נרצח בכלא על ידי בן דוד של אחת הקורבנות.

    דוקטור הרולד שיפמן

    תודו שלא ציפיתם לראות דוקטור ברשימה הזאת. דוקטור הרולד שיפמן היה רופא בריטי ואחד מהרוצחים הסדרתיים הכי גדולים במאה ה-20 והוכח כי הוא היה אחראי לעד 250 רציחות. למרות שהוא היה אהוב מאוד בקרב הקהילה שלו, בקרב הרופאים האחרים הוא היה נראה קצת חשוד והורגש שיש בסביבתו יותר מדי פאשלות כשמטופלים היו מתים.

    עקב כך, גופות של חלק מהקורבנות שלו נותחו והתגלו בהן כמויות גדולות של משככי כאבים (הרואין) ובדיעבד התברר שהוא היה מזריק להם בזדון כמויות גדולות שהרגו אותם. לאחר הרציחות, הוא היה מזייף את הצוואות שלהם כדי שהוא יירש סכומי כסף גדולים ו"ביקש בשמם" שגופותיהם ישרפו על מנת להסתיר ראיות (בקשות שלא תמיד מולאו בהתאם לבקשת המשפחה).

    תפיסתו ארעה לאחר שבשנת 1998 בת של אחת הקורבנות לא הבינה איך הרופא מקבל את כל הירושה ולא היא וביקשה לנתח את הגופה של אמה. הפשע התגלה, הרופא נעצר והורשע בשנת 2000. הוא נידון ל-15 מאסרי עולם אך התאבד בתאו בשנת 2004 בתליה.

    פדרו אלונסו לופס

    פדרו נוסף ברשימה הזאת הוא פדרו אלונסו לופז מקולומביה שאנס ורצח יותר מ-300 נערות וילדות בדרום אמריקה. בילדותו הוא סבל מהתעללות מינית מאנשים שונים ועבר כמה וכמה משפחות מאמצות עד שלבסוף מצא את ייעודו בתור גנב מכוניות. באחת הפעמים הוא נתפס ולטענתו עבר אונס קבוצתי בכלא (הוא גם טוען שהוא נקם והרג אותם בסופו של דבר).

    לאחר תקופת המאסר הראשונה, הוא נהג לפתות את נערות מסכנות למקום מבודד ושם היה אונס ורוצח אותן בדרכים שונות ובעיקר בחניקה. באחת מהפעמים הוא נתפס עם ילדה במארב מתוכנן, נעצר והודה ב-300 רציחות אך המשטרה לא האמינה לו עד ששיטפון פתאומי חשף קבר אחים גדול ובו כמה מהקורבנות שלו. הוא הורשע והוכנס לכלא אך שוחרר 18 שנה לאחר מכן בשנת 1998 בגלל התנהגות טובה. הוא נעצר שוב בשנת 2002 והורשע שוב ברציחות אחרות שביצע בעבר.

    זה הכל בנושא הזה. אנחנו רק מקווים שלא תקבלו רעיונות מוזרים בגלל הכתבות האלו. בקרוב נכין כתבות שיתנו לכם מקור השראה חיובי יותר מאשר האנשים הללו.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    2 thoughts on “הרוצחים האכזריים ביותר במאה ה-20 חלק ג' ואחרון”

    השאר תגובה

    שיתופים