menu icon newsbox tv
    הרוצחים האכזריים ביותר במאה ה-20 חלק ב' - ניוזבוקס
     

    הרוצחים האכזריים ביותר במאה ה-20 חלק ב'

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    אנחנו ממשיכים את הרשימה של הרוצחים האכזריים ביותר במאה ה-20  שכבר התחלנו אתמול וברשימה הזאת נרשום עוד 10 רוצחים סדרתיים שלפעמים גורמים לנו לחשוב איך לעזאזל אנשים מגיעים למצבים האלו.

    ארתור שאוקרוס

    ארתור שאוקרוס ידוע בכינויו "הרוצח מנהר ג'ניסי" ביצע את הרצח הראשון שלו בשנת 1972 כשתקף מינית ורצח ילד בן 10 לאחר שפיתה אותו לאזור מיוער בניו יורק ולאחר מכן רצח גם ילדה בת 8 ונתפס. הוא ריצה 14 שנים בכלא ושוחרר בשנת 1988 להמשך הפשיעה. הוא רצח 12 נערות ליווי בגילאי 22 עד 59 ונתפס בזירת הרצח של הרצח האחרון.

    הפעם הוא הודה בכל הרציחות ונשפט ל-250 שנה בכלא אך מת בשנת 2008 מדום לב.

    פיטר סאטקליף

    בשנת 1981 הורשע פיטר וויליאם סאטקליף שהיה ידוע בכינויו "המרטש מיורקשייר" ברצח 13 נשים וניסיון לרצח של 7 נוספות. הוא תפס לעצמו כמטרות נערות ליווי ב-לידס וברדפורד וגרם לפחד בקרב תושבי צפון אנגליה.

    למעשה, המרטש נעצר בגלל נסיעה עם לוחית רישוי לא תקינה כשהוא עם נערת ליווי ברכב, לכן השוטר חקר אותו לגבי המרטש מיורקשייר ולבסוף הוציא ממנו הודאה. פיטר נמצא אשם ונגזר עליו מאסר עולם ונכון לעכשיו הוא שוהה בבית החולים ברודמור.

    ריצ'רד רמירז

    ריקרדו "ריצ'רד" מוניוז רמירז היה רוצח סדרתי אמריקאי וגם מאמין גדול בכת השטן. הוא הטיל אימה על תושבי לוס אנג'לס בשנים 1984-1985 וזכה לכינוי "הצייד הלילי" בכך שהוא היה פורץ בלילה לבתים של הקורבנות, דוקר, יורה, אונס ומכה אותן. הצייד הלילי לא היה בררן והקורבנות שלו נעו בין ילדות קטנות בנות 9 ועד זוג מבוגר בשנות השישים לחייהם. בזירות הרצח הוא היה נוהג לצייר את סמל הפנטגרם שמזוהה עם השטניזם.

    הוא נתפס בשנת 1985 ונגזרה עליו הוצאה להורג, הוא בילה בתא הנידונים למוות עד שלבסוף מת ביוני 2013 בתאו.

    ג'פרי דאהמר

    ג'פרי ליונל דאהמר , הידוע גם כ"הקניבל ממילווקי" היה רוצח סדרתי אמריקאי ועבריין מין שאנס, רצח וביתר 17 גברים וילדים בין השנים 1978 ו-1991. הוא ביצע מספר מעשי נקרופיליה ואף אכל חלקים מגופות הקורבנות (כמובן לאחר שבישל אותם, אחרת זה יהיה מגעיל).

    דאהמר לבסוף נתפס לאחר שמישהו שהיה אמור להיות קורבן נוסף הצליח לגבור עליו ולדווח למשטרה. בשנת 1992 הוא הורשע ב-15 רציחות ונידון ל-15 מאסרי עולם. לצערו הרב הוא לא הספיק לרצות את הזמן הזה בכלא וכבר שנתיים לאחר מכן הוא הוכה למוות על ידי אסיר אחר.

    דניס נילסן

    הגרסא הבריטית של ג'פרי דאהמר הוא דניס נילסן. הומוסקסואל שרצח 15 גברים אחרים בביתו שבלונדון בין השנים 1978 ו-1983. הוא שמר את גופות הקורבנות ולאחר מכן ניתח אותם ועשה בהם כרצונו. את השאריות הוא שרף או זרק לאסלה ונתפס לאחר שנמצאו חלקי אדם במערכת הביוב.

    הוא הורשע בשנת 1983 ברצח 6 בני אדם והוא יושב הכלא עד היום במאסר עולם ללא אפשרות חנינה.

    טד בנדי

    טד בנדי הוא אולי אחד הרוצחים הסדרתיים הידועים ביותר במאה ה-20. הוא אנס ורוצח שחטף נשים צעירות בשנות ה-70 בארצות הברית. הוא היה אדם משכיל וכריזמטי וזה עזר לו לפתות נשים ללכת אחריו למקומות מבודדים שם היה אונס ורוצח אותן ולעתים עורף את ראשן ומשאיר את הראשים בביתו בתור מזכרות. במקרים אחרים היה נוהג בנדי לחזור לאזור שבו הושארה הגופה ולבצע מעשי נקרופיליה עד אשר הגופה הייתה מרקיבה לגמרי.

    בנדי נתפס אך הצליח להתחמק פעמיים מהמשטרה ומבתי המשפט והמשיך לבצע 3 רציחות לאחר מכן. לבסוף הוא נתפס שוב, הורשע ונגזר עליו עונש מוות אותו הוא קיבל בשנת 1989 באמצעות הכסא החשמלי.

    צ'רלס נג ולאונרד לייק

    צ'רלס נג היה רוצח סדרתי אמריקאי ממוצא סיני שעינה, אנס ורצח קורבנות בגילאי 11 עד 25 עם שותפו לאונרד לייק בקליפורניה. הם צילמו את עצמם אונסים ומענים את הקורבנות והתפרסמו בשנת 1985 כשלייק התאבד לאחר שנלכד על ידי המשטרה ונג נתפס גונב מחנות. המשטרה בציעה חיפוש בביתו של לייק ומצאה שאריות של בשר אדם ולאחר מכן זוהה נג כשותפו לפשע של לייק והוא ברח לקנדה.

    ניסיון הבריחה לקנדה לא צלח ולאחר שהוסגר מקנדה לארצות הברית הוא נשפט בשנת 1998 וההליכים המשפטיים עלו לקליפורניה 20 מיליון דולר (התביעה הכי יקרה שבוצעה במדינה עד אז) מכיוון שנג הצליח להתל בעורכי הדין ובמערכת המשפט בכמה 'מריחות' בסופם הוא הורשע ברצח 12 בני אדם והוא ממתין כיום להוצאתו להורג.

    ג'ון ויין גייסי

    ג'ון ויין גייסי תקף מינית ורצח 33 ילדים ונערים בסדרת רציחות שהתרחשו בין השנים 1972 ו-1978 באילינוי. הוא פיתה את הקורבנות כשהבטיח להם כסף ועבודה ואז חנק אותם למוות בעזרת חוסם עורקים. הוא קבר 26 מהקורבנות מתחת לביתו ואת שאר הקורבנות זרק לנהר.

    הוא נתפס והורשע ברצח כל הקורבנות ולאחר 14 שנים של ישיבה בתא הנידונים למוות הוא לבסוף הוצא להורג בשנת 1994 באמצעות זריקת רעל.

    אנדריי צ'יקטילו

    הרוצח הסדרתי הסובייטי הראשון ברשימה הזאת הוא אנדריי צ'יקטילו שהיה ידוע בכינויים "הקצב מרוסטוב" ו-"המרטש האדום". הוא תקף מינית, רצח וקטע איברים של לפחות 52 נשים וילדים ברוסיה בין השנים 1978 ו-1990. לאחר שהאמינו שהוא הרוצח, החליטו השוטרים לעקוב אחרי צ'יקטילו וכשנמצאו מספיק סיבות לתפוס אותו הוא נעצר ונלקח לחקירה. החקירה הייתה ארוכה ומתישה והרוצח לא הודה ואף לא היו מספיק הוכחות להשאיר אותו במעצר אך רגע לפני שהוא שוחרר הוצע שפסיכיאטר מיוחד ידבר איתו ובאמת לאחר השיחה הוא הודה במעשים. משפחות הקורבנות ביקשו מהמשטרה שתשחרר אותו על מנת שהם יהרגו אותו בעצמם אך ללא הועיל. הוא הוצא להורג ביריה.

    טומי לין סלס

    הרוצח הסדרתי הזה טוען שהוא רצח לפחות 70 בני אדם והוא נחשב לאחד האנשים המסוכנים ביותר שידעה טקסס. הוא הורשע בכמה מקרי רצח בין השנים 1985 ו-1999 הכוללים רצח ילדה בת 13 שאותה דקר 16 פעמים. הוא נתפס כשהוא פרץ לחדר השינה של ילדה בת 10 ודקר אותה אך למרות הפציעות הקשות היא שרדה והודיעה לשכנים ואף סיפקה תיאור של הרוצח שלבסוף הוביל לתפיסתו. הוא נמצא כיום בבית הכלא בטקסס וממתין להוצאתו להורג.

    אם אתם חושבים 'זהו?' אז לא. יש חלק ג' עם עוד 5 רוצחים נוספים (ואז נשתדל לעבור לכתבות יותר שמחות). בכל אופן, אנחנו נשמח אם תתנו לנו לייק ושיתוף בכתבה בדף הפייסבוק של האתר.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    3 thoughts on “הרוצחים האכזריים ביותר במאה ה-20 חלק ב'”

    השאר תגובה

    שיתופים