menu icon newsbox tv
    המקרה המוזר של וויל ווסט ששינה את שיטת הזיהוי הפלילי - ניוזבוקס
     

    המקרה המוזר של וויל ווסט ששינה את שיטת הזיהוי הפלילי

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    המקרה המוזר הזה התרחש בתחילת המאה ה-20. אסיר בשם וויל ווסט הגיע לבית הכלא האמריקאי בליבנוורת' בקנזס בשנת 1903. לאחר שצפו בצילומים המשטרתיים שלו הרגישו האחראיים שמשהו מוזר והבחור שמופיע בתמונה כבר כלוא אצלהם, אך וויל התעקש שזו פעם ראשונה שהוא מגיע לבית הכלא הזה וזו כנראה טעות.

    הפקידה, שהייתה בטוחה שהיא צודקת, בדקה במאגר המשטרתי אם הוא נמצא על פי השיטה האנתרופומטרית, (שזוהי השיטה שהייתה נהוגה אז באותו מקום כדי לזהות אנשים ופושעים והייתה מבוססת על מדידות גופניות) עד שלבסוף שלפה מסמך ובו פרצופו של האדם העומד מולה. מה שהיא לא ידעה באותו הרגע הוא שוויל ווסט, שעמד מולה נבוך ומבולבל, לא שיקר, הוא באמת מעולם לא היה בבית הכלא, ומסתבר שעל פי אותה מדידה יש אדם נוסף שנמצא בבית הכלא שנראה בדיוק כמוהו ונגזר עליו מאסר עולם. למרבה ההפתעה, אותו אדם שנראה בדיוק כמוהו – שמו וויליאם ווסט!

    בנוסף, לוויל ווסט ולוויליאם ווסט לא הייתה אפילו קרבה כלשהי, ובגלל אותו מקרה מוזר, הבינו הרשויות שהן חייבות להשתמש בשיטה חדשה לזיהוי שתהיה אמינה יותר. המקרה הזה, שינה את השיטה של הזיהוי הפלילי ותוך זמן קצר החל השימוש בטביעות אצבע להפוך לסטנדרט שבזכותו גם אתם לעולם לא תיכנסו לכלא רק בגלל שאתם נראים כמו מישהו אחר.

    תמונותיהם לשם השוואה
    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “המקרה המוזר של וויל ווסט ששינה את שיטת הזיהוי הפלילי”

    השאר תגובה

    שיתופים