menu icon newsbox tv
    מתמודדי הישרדות שלא זכו - אבל הכי אהבנו - ניוזבוקס
     

    מתמודדי הישרדות שלא זכו – אבל הכי אהבנו

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    אחרי שעיכלנו שהעונה החדשה של הישרדות כאן והכרנו פחות או יותר את המתמודדים והצלחנו להבין את מי אנחנו שונאים ומי לא, הגיע הזמן להיזכר קצת במתמודדי העבר שאהבנו. יכול להיות שלא אהבנו אותם בהתחלה, יכול להיות שחשבנו שהם תחמנים או עצלנים, אבל כשמסתכלים לאחור או שמגלים קצת יותר מהם אנחנו מתחילים לחשוב שהם דווקא אלו שהצליחו להביא לנו את הרגעים הכי יפים על המסך בהיסטוריה של הישרדות הישראלית. הנה רשימה של כמה מהשורדים שהכי אהבנו מהעונות הקודמות של הישרדות.

    נחשפו מתמודדי הישרדות VIP 2018 – לחצו כאן

    עידן קפון

    בטח קראתם את השם שלו עכשיו ואמרתם "מה? דווקא אותו?" אבל למעשה, עידן קפון סיפק לנו לא מעט סצנות מעניינות. הוא הצליח לצבור לעצמו לא מעט אוייבים בעונה הראשונה וביניהם אנשים שבעצמם קיבלו שם רע אל מול קהל הצופים. בהפקה של הישרדות הבינו שהוא נכס לתוכנית ולכן צירפו אותו לרשימת המתמודדים בעונת האולסטארס. למרות שהרבה אנשים שנאו אותו על האי, כנראה שבארץ הוא לא היה כל כך שנוא כי בשנת 2010 הוא התחתן וכל החברים וביניהם מתמודדים רבים באו להשתתף בשמחה.

    מירית וקנין

    מירית וקנין לא דומה לאף אחד מהבחורות שהיו בהיסטוריה של הישרדות. למרות שהיא נחשבת מבין הצעירות והיפות, היא הציגה אופי אצילי וכובש שמתאים בדיוק לקול הצרוד והמיוחד שלה. לא רק שהיא הציגה את הצד הטוב והשקול שבאמת יוצא מהלב, היא גם נתנה את כל כולה במשימות. בשנת 2014 מירית וקנין התחתנה ועם כל המזל הטוב שאנחנו מאחלים לה, אנחנו עדיין מבואסים מזה שהיא עשתה ניתוח לשינוי הקול שלה לקול פחות צרוד.

    משה דן

    אנחנו זוכרים אותו כ"משה מלצר חולון". אחד האנשים המיוחדים שראינו על המסך. הדמות שלו זכתה לאמפתיה רבה מצד הקהל על כך שהוא אמיתי וקל להתחבר אליו, אבל מסיבה ברורה זה לא עזר לו להגיע רחוק בתוכנית. גם לאחר התוכנית הוא לא בדיוק הצליח לשמור על קשר עם מישהו מהשורדים האחרים שלטענתו "הפנו לו את הגב". הוא רצה להשתתף בעונת האולסטארס אך גם זה נבצר ממנו. משה מלצר חולון קלאסי.

    נועם טור

    אל נועם טור יש לנו הרבה כבוד. מלבד זה שהוא לוחם ביחידה מובחרת בצה"ל שכבר מקנה לו יתרון אצלנו, הוא עשה את הבלתי יאומן כשהודח בפרק השביעי ובכל זאת הגיע לגמר. כשהודח בשלב מוקדם כל כך במשחק לא אבדו לו הסיכויים והוא נשלח לאי המתים שם נאלץ להתמודד ראש בראש בכל המודחים. לא רק זה שהוא ניצח את כולם, אלא שכל הזמן הזה היה חי לבד על האי, הכין לעצמו את המחנה ושרד כל קושי עד הגמר שם הגיע למקום השני. לאחר התוכנית הוא עשה לא מעט פרסומות עם בר רפאלי לחברת פוקס, השתתף בתפקיד חד פעמי אך בלתי נשכח בסדרה "רמזור" ופיתח זוגיות ראויה לשבחים עם הזמרת קרן פלס.

    מרינה קבישר

    את מרינה אהבנו לראות בהישרדות מהסיבות הברורות, היא הייתה על תקן הדוגמנית עם בגד הים שבאה להפנט אותנו למסך, אבל למען האמת היא התגלתה כהרבה יותר מזה. למרות שאפילו לא הגיעה לגמר בעונה בה השתתפה בהישרדות, היא זכתה לפרסום רב לאחר שהעונה שודרה בארץ וקיבלה עבודות בתחום הדוגמנות, הרדיו ואף את תפקיד המנחה ב"אייל גולן קורא לך". למרות הסטיגמה שהצופים קיבלו לגביה, היא כבר לא מסתובבת בים, היא התחתנה, הפכה לאמא מסורה ואפילו התקרבה לדת.

    הראל מויאל

    מבין כל המתמודדים, הסיפור של הראל מויאל בסדרה הוא אולי הכואב ביותר. הראל מויאל לא בא מוכן להישרדות, הוא היה טוב מדי בלב ולכן התקשה לעכל את כל המזימות והתככים שמאחורי הפורמט. אפילו כשמשה פרסטר ניגש אליו ואמר לו שהוא המתמודד הבא להיות מודח, הוא לא אמר לו דבר ולא ניסה שום תכסיס. הוא פשוט חיבק אותו ואמר לו שהיו להם שעות טובות ביחד. כשאיתי תורג'מן הרים את פתק ההצבעה נגד הראל מויאל הוא אמר "זה בשביל סקעת", אבל למען האמת, זה היה בשביל הראל מויאל כי אולי זה טוב שהוא הודח מוקדם, לפני שהרוע שבקע מהמתמודדים האחרים הצליח להשחית גם אותו.

    דן מנו

    תגידו מה שאתם רוצים על דן מנו. תגידו שהוא נוכל כמו כל עורך דין אחר בארץ, תגידו שהוא ילד מפונק שחי על חשבון אבא שלו מ'מנו ספנות' ותגידו שהוא סכסכן ערמומי שרק מחפש איפה לחרחר ריבים. אבל למעשה, מבחינתנו דן מנו הוא הזוכה הגדול מבין כל המתמודדים בהיסטוריה של הישרדות. בעונה הראשונה הוא היה אחת הדמויות השנואות והוא הצליח להגיע לגמר על ידי כך שהוא צבר לעצמו אויבים רבים, האסטרטגיה שלו לא הייתה מחושבת עד הסוף בו הוא יצטרך לקבל הצבעות מהאויבים האלו והוא לא זכה בגמר. בעונת האולסטארס הוא "חזר למשחק" ולמרות שלא זכה, הוא קיבל את תואר "חביב הקהל".

    שלא תחשבו שהישרדות היא הדבר היחיד שעשה דן מנו בחייו. לאחר התוכנית הוא הנחה תוכנית בוקר בערוץ, הפך לחבר צוות מבין היועצים האסטרטגים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, נבחר על ידי עיתון "מעריב" לאחד מהאנשים המשפיעים בעשור על הטלוויזיה בישראל וקיבל תארים מכובדים גם על ידי "דה מרקר", עיתון "הארץ" ומגזין "פורבס". היום הוא נשיא בכיר בחברת הייטק ישראלית.

    העונה החדשה של הישרדות יצאה לדרךהישרדות לצפייה ישירה

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “מתמודדי הישרדות שלא זכו – אבל הכי אהבנו”

    השאר תגובה

    שיתופים