menu icon newsbox tv
    מה באמת קרה לשחקנים ממופע שנות ה-70? - ניוזבוקס
     

    מה באמת קרה לשחקנים ממופע שנות ה-70?

    פורסם לפני 7 שנים עם התגיות , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    נחשו מה? סיימתי לראות את הסדרה "מופע שנות ה-70" (היה נחמד, אבל אני לא הולך לעשות את זה שוב). במהלך הסדרה היו לי המון שאלות על הרבה נושאים אבל העדפתי להימנע מחיפוש התשובות בגוגל כדי לא להיחשף לשינויים שיהרסו לי את המשך הצפייה. עם זאת, גיליתי כמה דברים מפתיעים על העדרויות של חלק מהדמויות.

    "מופע שנות ה-70" נראית כמו סדרה חייכנית ומהנה על חבורת צעירים שנהנים מהחיים, אבל לפעמים דברים קרו מאחורי הקלעים ופשוט לא ידענו עליהם. הרבה דמויות נעלמו מהמסכים לכמה עונות ודברים השתנו בצורה מוזרה שרבים מאיתנו הבחינו בהם, אז הנה כמה הסברים.

    מידג' בורחת

    midge-runs-away

    מידג' פינסיאטי, אמא של דונה החליטה לברוח לפתע פתאום בעונה הרביעית. אז נכון שבוב ומידג' לא היו הזוג המושלם, אבל זה פשוט לא נראה מתאים לאופי של הדמות שלה, מסתבר שהייתה לה סיבה טובה לעשות ככה. השחקנית שמגלמת את מידג', טניה רוברטס, החליטה לנטוש את הסדרה לטובת טיפול בבעלה במהלך 30 השנים האחרונות שחלה במחלה סופנית. שנים בודדות לאחר מכן, בשנת 2006, בעלה נפטר.

    שתי לורי פורמן

    mo9rfoh12hzo1jcxepj6

    השחקנית ליסה רובין קלי (שמאל) הייתה נראית מושלמת לתפקיד האחות המעצבנת של אריק, אך היא עזבה את התוכנית בנסיבות קצת פחות נוגעות ללב מאשר מידג' – בעיות אלכוהול. למרות שהיה נראה שלאחר עזיבתה המצב שלה רק החמיר, היא הצליחה לחזור למוטב והפציעה לביקור של כמה פרקים בעונה 5. עם זאת, היא הוחלפה בעונה השישית בשחקנית כריסטינה מור (ימין). כמו במקרה עם מידג', גם במקרה הזה, הסוף היה רע והשחקנית ליסה רובין קלי מתה ממנת יתר בשנת 2013.

    אריק פורמן עוזב לאפריקה

    Eric-forman-funny-guy-haha-lol-Favim.com-238326

    מעריצי הסדרה עלולים להתבאס ממה שאנחנו הולכים להגיד אבל הסיבה לכך שאריק פורמן עזב לאפריקה זה לא בשביל ללמוד איך להיות מורה אלא בגלל שהוא פשוט לא חיבב את שאר הקאסט. כשהסדרה החלה את דרכה היה די ברור שאריק פורמן הוא הדמות הראשית בסדרה, ושאר הדמויות קיבלו תפקיד משמעותי, אבל לא ראשי. עם זאת, תוך כדי שהסדרה ממשיכה לאט לאט הדמויות האחרות התאזנו וכולם הפכו למעין שקולים אחד לשני. השחקן טופר גרייס המגלם את אריק פורמן כנראה לא אהב את הרעיון (כך זה היה נראה לפחות) ובסופו של דבר החליט לעזוב ולהתמקד בקריירת הסרטים שלו. שנים רבות לאחר מכן הם אמנם נפגשו שוב ושידרו עסקים כרגיל, אבל מתחת לשטיח בהוליווד אנשים יודעים על מה הם מדברים.

    קלסו עוזב לשיקגו

    wzdVg

    גם קלסו (אשטון קוצ'ר) עזב את הסדרה בעונה האחרונה כדי להתמקד בדברים האחרים. לצד קריירת הסרטים שלו הוא גם השתתף בסדרה משל עצמו, Punk'd, שבה הוא עורך מתיחות ואף מתח חלק מחבריו לסדרה (שאגב, טופר גרייס לא נמנה בין הנמתחים וזה רק מחזק את הטענה הקודמת). למרות שגם אשטון קוצ'ר עזב את הסדרה, הוא לא עשה זאת בפתאומיות אלא נשאר לכמה פרקים במהלך העונה האחרונה ואף חזר בשמחה לפרק האחרון. הוא עשה זאת בחיוך רב בניגוד לטופר גרייס שחזר לשם רק בשביל "לסיים עם זה" כמו פלסטר מהיר.

    ליאו נעלם

    6358789553025968311117954121_giphy-3

    גם השחקן ליאו נעלם במהלך העונות החמישית והשישית, למרות שהיה דמות אהובה מאוד על הקהל, אך על היעלמותו כתבנו בכתבה "8 הסיבות האמיתיות מאחורי דמויות שנעלמו מהמסך או נהרגו"

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים