menu icon newsbox tv
    8 הסיבות האמיתיות מאחורי דמויות שנעלמו מהמסך או נהרגו - ניוזבוקס
     

    8 הסיבות האמיתיות מאחורי דמויות שנעלמו מהמסך או נהרגו

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    קרה לכם פעם שראיתם סדרת טלוויזיה ואז הדמות האהובה עליכם או סתם דמות אחרת כבר לא הופיעה יותר? יכול להיות שגם הדמות נהרגה בסדרה אבל זה לא היה מתוכנן ויש לכך סיבה אמיתית. נסביר את עצמנו יותר טוב בעזרת דוגמא – בסדרה 'חברים' דמותו של ג'ואי טריביאני פוטרה מ"ימי חיינו" ו"דרייק רמורה" נהרג בגלל שג'ואי ליכלך על הכותבים של הסדרה. גם במציאות יש דברים כאלו אז בואו נקרא על כמה מהם. הכתבה מכילה ספוילרים על דמויות שעזבו את הסדרות שלהם \ מתו, אם כי לא מדובר על סדרות שעדיין רצות.

    הפאוור רנג'ר הכחול מפאוור רנג'רס

    השחקן דיוויד יוסט ששיחק את בילי, הפאוור רנג'ר הכחול לא פוטר בכלל, הוא פשוט עזב פעם אחת את הסט ולא חזר אליו לעולם. מסתבר שבסט צחקו עליו הרבה בגלל הנטיה המינית שלו והוא לא יכל לסבול יותר את ההצקות. לאחר התמוטטות נפשית הוא הלך לטיפול ולבסוף הצליח להשתקם ולהמשיך בחייו.

    ליאו ממופע שנות ה-70

    טומי צ'ונג עזב לזמן מה את הסדרה "מופע שנות ה-70" כי הוא נכנס לכלא לאחר שנתפס מוכר סמים. הוא בילה שם 9 חודשים ופגש את ג'ורדן בלפורט (שהסרט 'הזאב מוולסטריט' מבוסס על סיפור חייו) וצ'ונג היה אחד האנשים שהשפיעו עליו וגרמו לו לכתוב את הספר שלו. אחרי שצ'ונג השתחרר מהכלא הוא חזר לשחק את דמותו של ליאו בסדרה כאילו לא קרה כלום.

    מוד פלנדרס ממשפחת סימפסון

    זוכרים שמוד פלנדרס מתה במפתיע בסדרה "משפחת סימפסון"? השחקנית מגי רוזוול, המדובבת מאחורי קולה של מוד נתקלה בבעיות תקציביות עם ההפקה. היא הייתה גרה מחוץ ללוס אנג'לס והייתה משלמת על הטיסה בעצמה עד שפעם אחת היא ביקשה העלאה כדי לכסות את ההוצאות ובהפקה הניחו שיהיה יותר זול פשוט להרוג את הדמות שלה.

    דומיניק מונאהן מאבודים

    דמותו של השחקן האנגלי דומיניק מונאהן מאבודים מתה באופן טראגי לאחר שהשחקן ביקש שיהרגו את הדמות שלו (אנחנו כל פעם מתרגשים מחדש כשאנחנו חושבים על היד והכיתוב "Not Penny's Boat"). מתברר שזמן קצר לפני כן הוא יצא עם השחקנית אוונג'לין לילי שגילמה תפקיד ראשי בסדרה ולאחר שהיא זרקה אותו הוא לא יכל לסבול לעבוד איתה יותר.

    דודה ויויאן מהנסיך המדליק מבל אר

    השחקנית ג'נט הוברט פוטרה מהסדרה לאחר שהפרה את החוזה עם ההפקה בכך שנכנסה להריון. בסדרה לא רצו להיפטר מהדמות אז החליפו פשוט את השחקנית בשחקנית אחרת שהשתתפה ב-3 העונות האחרונות. (שזה מתקשר לפוסט שפירסמנו בדף של 'דברים שלא ידעתם' לפני כמה ימים)

    דניס ממשפחת קוסבי

    השחקנית ליסה בונט פוטרה ממשפחת קוסבי בטענה ש"הם חושבים אחרת". הטענה הזאת נשמעת מוזרה אבל מה שקרה בפועל הוא שליסה בונט השתתפה בסרט "ליבו של אנג'ל" וכיכבה על מגזין כשהיא לא לובשת חולצה וזה לא התאים לחזון של הסדרה.

    שף מסאות' פארק

    השף מסאות' פארק נהרג בגלל שלשחקן שדובב אותו, אייזק הייז, שהיה סיינטולוג (סוג של פילוסופיה רוחנית) הייתה בעיה עם העבודה שבסדרה צחקו על סיינטולוגיה. מה, הוא לא ידע למה הוא נכנס?

    מר הופר מרחוב סומסום (האמריקאי)

    הבעלים המקורי של החנות ברחוב סומסום היה איש זקן ונחמד ששמו מר הופר. יום אחד, השחקן שגילם את מר הופר מת ובמקום להעלים אותו בדרך מקורית מהתסריט הקדישו לו תוכנית שלמה ובה הסבירו בעדינות לילדים שמר הופר מת.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    3 thoughts on “8 הסיבות האמיתיות מאחורי דמויות שנעלמו מהמסך או נהרגו”

    1. ניוזבוקס יש לכם טעות אייזק הייז לא עזב את סאות פארק בגלל שהוא נעלב אלא בגלל שהיה לו שבץ מוחי היו לו מניעים בריאותיים לא להמשיך לעבוד בפעם הבאה תבדקו בויקיפדיה ליתר ביטחון

    השאר תגובה

    שיתופים