menu icon newsbox tv
    כל מה שרציתם לדעת על Bitcoins - ניוזבוקס
     

    כל מה שרציתם לדעת על Bitcoins

    פורסם לפני 9 שנים עם התגיות
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    Bitcoin הוא סוג חדש של כסף שהומצא לפני שנים ספורות אך לאחרונה הוא התפרסם בקנה מידה עולמי. בעיקרון, סוג הכסף הזה לא מגובה ע"י רשום בנק או מדינה אבל הוא יכול לשמש להחלפה פרטית בין שני אנשים. בהתחלה שווי ביטקוין אחד היה פני בלבד, אך כרגע שוויו של אחד הוא בסביבות ה- 800$!

    המצאת הביטקוין

    בשנת 2008 אדם בשם סאטושי נאקמוטו (לפחות כך נראה אותו מפרסם.) פרסם מייל ברשימת תפוצה של קריפטולוגיה תחת הכותרת "ביטקוין: מערכת מזומנים אלקטרונית" ובמייל פירוט את הקונספט של המערכת אשר מסתירה מבנקים או רשויות כלשהן לראות העברות בין 2 אנשים אנונימים. מכאן והלאה, ביטקוין נולד!

    המידע על סאטושי מאוד מועט. ומאז שביטקוין התפרסם התקשורת איתו הייתה מוגבלת מאוד והוא נעלם באמצע 2010, אך סביר להניח שכיום הוא אדם עשיר מאוד.

    אז מה עושים איתו?

    נכון לעכשיו, אין הרבה מקומות בהם ניתן לשלם בביטקוין, אך יותר ויותר בתי עסק מתחילים לאמץ ולקבל תשלום במטבע זה. החשיפה למטבע זה גדלה וגדלה עם השנים. מוקדם יותר השנה, ביקש צ'יף במשטרת העיר 'ויקו' ביקש לקבל את המשכורת שלו בביטקוין והוא קיבל לכך אישור. (מקור)

    מלבד זה, יותר ויותר סיפורים על תשלומים בביטקוין תופסים את הכותרות – אוניברסיטה ביוון שהסכימה לקבל תשלום בביטקוין, חברת ניתוחים פלסטיים שמציעה שירותים תמורת ביטקוין וכו'… אמנם זה נשמע רגיל מאוד, אך אלו צעדים תקדימיים ביציאתו אל העולם של המטבע החדש.

    זה תלוי בכם

    בשנת 2009, אדם בשם כריסטופר קוץ' קנה 5000 ביטקוין ב-27$. בזמן הזה עד אוקטובר 2013 כריסטופר שכח שיש לו את הביטקוין שהוא קנה בסכום זעום כל כך וכשהוא בא לברר כמה שווה הכסף הוירטואלי שיש לו שם הוא הופתע לגלות שהשווי עלה ליותר מ-800,000$ והוא קנה לעצמו דירה בתשלום של 1000 ביטקוין. (מקור)

    אמנם ביטקוין שנשכח יכול להיות שווה הרבה, אבל צריך גם לדעת לשמור עליו. אדם חסר מזל בשם ג'יימס הוול חווה את זה על בשרו כשהשליך את הכונן הקשיח שלו ובו 7500 ביטקוין.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים