menu icon newsbox tv
    8 תחרויות מוזרות לגמרי מרחבי העולם - ניוזבוקס
     

    8 תחרויות מוזרות לגמרי מרחבי העולם

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    תחרויות תמיד סיפקו בידור בכל תחום, בין אם מדובר בתחרות ספורטיבית, תחרות אכילה או תחרות חשיבה. אנחנו יכולים להבין למה יש תחרויות, אבל יש כמה תחרויות מוזרות בעולם הזה שהרבה יותר קשה לנו להבין.

    תחרות פרצופים

    תחרות פרצופים היא דבר מוכר, כשהיינו ילדים בטוח עשינו פרצופים מוזרים אחד לשני כדי לראות מי יצחק ראשון, אבל לעשות מזה תחרות רשמית עם אתר אינטרנט וארועים זה קצת יותר מוזר. בכל שנה מתקבצים חברי Egremont Crab Fair לאחר שהם התאמנו כל השנה ומתחרים על הפרצופים הכי הזויים שאפשר לעשות. התחרות נראית לכם אולי מאוד מיותרת אבל… כן, היא מיותרת.

    מלחמת בהונות

    שגעונות מוזרים הם לא דבר חדש, התחרות הזאת החלה אי שם בשנת 1976 בפאב נידח ולאט לאט צברה שם וכיום יש בה מאות משתתפים שמגיעים לארועים המיוחדים של התחרות. שלא תחשבו שבגלל שזו תחרות מאוד מוזרה זה יפריע למישהו להיות תחרותי. היו לא מעט מקרים של בהונות שבורים ואפילו ברכיים פגועות.

    תחרות טיפוס על עצים

    זה נראה כמו משהו שלא רבים יכולים לעשות, טיפוס על עצים כאלו חלקים לגבהים, אבל זה ספורט די פופולרי באינדונזיה. בכל שנה כשבמדינה חוגגים את יום העצמאות מתאספים רבים וקבוצות מתמודדות ומשתפות פעולה כדי להגיע לראש העץ כמה שיותר מהר.

    תחרות שריקות

    לצערנו אפשר לדמיין סיטואציה כזאת ברחוב בכל יום, גבר פועל ממעמד הביניים יושב על ספסל עם קסדת מגן, רואה בחורה עוברת ברחוב ושורק לה. סביר להניח שזו לא סיטואציה ראויה לכבוד, אבל באירלנד עשו מזה ספורט. בתחרות עומדים חבורת גברים בצד וכשבחורות חולפות על פניהם הם צריכים לתת את כל מה שהם יכולים ולשרוק בכל הכח. תתפלאו לכמה תמיכה זוכה התחרות הזאת.

    תחרות זריקת ביצים

    תחרות זריקת הביצים מתקיימת כל שנה מאז 2006 בבריטניה. האמת היא שלמרות שהתחרות נקראת זריקת ביצים, היא מכילה שלל סוגים של תחרויות, החל מזריקה לרוחק, זריקה ותפיסה ואפילו רולטה רוסית. בתחרות משתתפות קבוצות רבות שמגיעות למרות שלדעתנו התחרות די מסריחה. כנראה שצריך ביצים בשביל זה.

    מירוץ על עקבים

    התחרות נפתחה לראשונה על ידי חברת נעליים למטרות פרסומיות אבל ההצלחה התפרסה לכמה ערים שהחליטו לקיים את התחרויות בעצמן. במירוץ הנשים רצות המתמודדות מרתון שלם, 42 קילומטרים, כשהן על עקבים. הפרס לזוכה במקום הראשון הוא הפרס המתבקש – נעלי עקב.

    כדורגל בוץ

    החבר'ה שמשחקים במגרש הכדורגל בגן יבנה יגידו לכם שכל משחק כדורגל הוא משחק כדורגל בבוץ, אבל זה לא נועד להיות ככה. משחק הכדורגל הזה התחיל ככל הנראה בפינלנד והגיע למדינות אחרות. אורך משחק כזה הוא 24 דקות ועל המגרש משחקים 12 שחקנים, 6 מכל קבוצה. למרות שזה נשמע כמו משהו שעושים משעמום בלבד, יש לספורט הזה תחרויות וגביעים.

    תחרות תינוקות

    כמה כבר הורים ישלחו את התינוקות הקטנים והחמודים שלהם לתחרות? מסתבר שאלפים. החוקים מאוד ברורים, התינוקות צריכים להיות בגילאי 8 עד 18 חודשים והם צריכים לעבור מרחק עצום של 5 מטרים. התינוק הראשון שחוצה את קו הסיום הוא הזוכה המאושר שאין לו מושג שהוא זכה.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “8 תחרויות מוזרות לגמרי מרחבי העולם”

    1. כמה כבר הורים ישלחו את התינוקות הקטנים והחמודים שלהם לתחרות? מסתבר שאלפים. החוקים מאוד ברורים, התינוקות צריכים להיות בגילאי 8 עד 18 חודשים והם צריכים לעבור מרחק עצום של 5 מטרים. התינוק הראשון שחוצה את קו הסיום הוא הזוכה המאושר שאין לו מושג שהוא זכה.

    השאר תגובה

    שיתופים