menu icon newsbox tv
    8 סרטי המשך שהולכים לצאת בשנת 2016 - ניוזבוקס
     

    8 סרטי המשך שהולכים לצאת בשנת 2016

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    על סרטי המשך יש הרבה רגשות מעורבים. הרבה סרטים טובים נהרסו בסרטי ההמשך שלהם (הסרט ספיד 2 למשל) אבל לפעמים זה דווקא לא מזיק (העולם האבוד \ פארק היורה 2) או שלפעמים סרטי ההמשך דווקא טובים יותר מהראשונים (שליחות קטלנית 2). בכל אופן, אנחנו עדיין לא יודעים אם סרטי ההמשך האלו יהיו אכזבה, אבל אין ספק שהם יהיו מעניינים בקולנוע.

    תינוקה של ברידג'ט ג'ונס

    כמעט 15 שנה עברו מאז הסרט בכיכובה של רנה זלווגר "יומנה של ברידג'ט ג'ונס", גם קולין פירת' ויו גרנט כיכבו שם ואף נכחו בסרט ההמשך משנת 2004 "ברידג'ט ג'ונס: עובדות החיים" אך הפעם הסרט הולך לכיוון שונה. בעוד שבספרים היא חיה באושר, בסרט השלישי היא דווקא מגלה שהיא בהריון לא מתוכנן. נקווה שלא ילכו עם זה רחוק מדי. הסרט צפוי לצאת ב-15 לספטמבר 2016.

    החתונה היוונית שלי 2

    למרות הספרה 2 ליד השם, כבר ראינו כמה דברים בסגנון בסרטים הקודמים "החתונה היוונית שלי" ו-"האהבה היוונית שלי" וגם סדרת טלוויזיה קצרה שלא שרדה יותר מ-7 פרקים. בכל אופן, השנה הסרט הזה חוזר למסך הגדול בסוף חודש מרץ 2016.

    המספרה: התספורת הבאה

    אייס קיוב חוזר לככב במספרה ובהמשך להצלחה של 2 סרטי המספרה הקודמים שמתרכזת בעיקר במספרה ובאנשים המצחיקים שעובדים ומבקרים בה מדי יום, גם הפעם לא צפויה אכזבה. הסרט עתיד לצאת ב-15 לאפריל 2016.

    עידן הקרח 5: מסלול התנגשות

    כל פעם שיוצא סרט של עידן הקרח אנחנו בטוחים שהוא האחרון בסדרה, אך מסתבר שלא. הסרט עתיד לצאת ב-22 ביולי 2016 והסנאי הקטן שמופיע בו הולך לעשות הרבה יותר צרות מבסרטים הקודמים.

    ג'ון וויק 2

    הסרט ג'ון וויק שיצא לפני שנתיים לא היה שובר קופות וגם בביקורות הדעות היו מאוד חלוקות. אבל האימונים המפרכים שעבר קיאנו ריבס בשביל לשחק את הדמות הראשית בסרט כנראה שווים את הסרט השני והפעם ננבור קצת בעברו של הרוצח השכיר לשעבר. לסרט אין תאריך יציאה אך הוא עתיד לצאת לקראת סוף השנה.

    קונג פו פנדה 3

    מאחורי הלוחמים המצויירים האלו עומדים כמה מטובי השחקנים שמדובבים אותם. ג'ק בלאק, אנג'לינה ג'ולי, דסטין הופמן ועוד רבים וטובים אחרים. מבלי לתת יותר מדי פרטים אנחנו רק נגיד שמי שאהב את הסרט הראשון יש סיכוי טוב שהוא יאהב גם את הסרט השלישי שמזכיר בחלקו את המאורעות שקרו אז.

    סנטה בשקל 2

    אין יותר מדי סרטי חג מולד למבוגרים, בדרך כלל כולם מדברים לילדים עם שירים יפים, קסמים וסיפורים אבל לא הסנטה בשקל הזה שמגולם על ידי בילי בוב תורנטון שאהבה שלו היא לא לחלוקת מתנות לילדים טובים אלא דווקא נשים ואלכוהול. אולי בגלל שזה לא רעיון שגרתי לסרט חג מולד הוא לא יוצא בתקופת חג המולד אלא רק בנובמבר, אך בכל זאת לסרט ההמשך הזה יש נעליים גדולות למלא.

    האשליה 2

    מבחינתו, זה הסרט המצופה ביותר ברשימה. אל צוות השחקנים המעולה של הסרט מצטרף הפעם דניאל רדקליף שיוצא למסע נקמה בעקבות מאסרו של אביו. אך עם זאת חלק מהשחקנים המקוריים לא ישתתפו בסרט השני (איילה פישר למשל). אנחנו באים עם ציפיות גדולות לסרט הזה ואנחנו מקווים שהוא יהיה מפתיע ומרשים כמו הסרט הקודם.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים