menu icon newsbox tv
    8 ירקות עם סגולות בריאותיות מעולות - ניוזבוקס
     

    8 ירקות עם סגולות בריאותיות מעולות

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , , , , , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    כל הזמן אומרים לנו לאכול ירקות כי זה טוב, זה בריא וזה חשוב, אבל זה לא קצת כללי מדי להגיד את זה? החלטנו לנתח כמה מהירקות המומלצים והבריאים ביותר בשביל שסוף סוף נבין במה הירקות החשובים האלו תורמים.

    בצל

    לא הרבה יודעים אבל לבצל יש סגולות טובות ללחימה בסרטן כשאוכלים אותו טרי, לאחר הבישול הוא מפחית מסגולות אלו אך לא לגמרי, לכן מומלץ לאכול אותו טרי או תקראו לזה "נא" והוא משתלב נהדר עם עגבניות, אבוקדו ופלפל חליפיניו.

    תירס

    לא משנה אם אתם אוכלים את התירס בקלחים או לא, העיקר תאכלו אותו מבושל. מחקר במגזין  Journal of Agricultural Food and Chemistry מצא שככל שהתירס מבושל יותר כך רמת הלוטאין בו גבוהה ולוטאין עוזר מאוד למלחמה בעיוורון בגילאים מאוחרים יותר ובלי שום קשר מועיל לראייה.

    אפונה

    קטנים קטנים אבל עושים עבודה טובה. מחקר במגזין International Journal of Cancer מצא שאם אוכלים מדי יום אפונה ירוקה או קטניות אחרות זה מפחית את הסיכוי לחלות בסרטן הקיבה.

    כרוב על

    אפילו השם שלו נותן את התחושה שהוא נותן לנו כוחות מיוחדים. העלים האלו מלאים בויטמין C ובנוגדי חימצון שמפחיתים את הסיכוי לחלות במחלות לב ומפחיתים את הכולוסטרול.

    ברוקולי

    ברוקולי מצטיין במלחמה בסרטן. מחקרים גילו שגברים שאכלו 5 מנות של ברוקולי בשבוע היה להם סיכוי נמוך יותר לחלות בסרטן שלפוחית השתן.

    פלפל מתוק

    הפלפל מתוק שלצערנו נקרא גם גמבה ובכך גורם להרבה בדיחות של "אתה גם בא?" דווקא מביא גם תועלת. יש בו הרבה ויטמין C והוא עוזר להפחית את הסיכון למחלות לב.

    תרד

    בתרד יש הרבה קרוטנואידים-נוגדי חמצון שעוזרים להילחם בעיוורון בגילאים מאוחרים יותר והבישול שלו עוזר לגוף לספוג את הלוטאין.

    סלק

    אחד הירקות שהכי מצטיינים במלחמה בסרטן לא משנה איך אתם אוכלים אותם בנוסוף ביכולות המעולות שלו להגן על העיניים. גם את העלים של הסלק אל תזרקו ותחפשו איך להכין איתם מכות טעים כי גם הם מזינים ובריאים מאוד.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים