menu icon newsbox tv
    8 הדברים הכי גרועים שיכולים לקרות לכם בבית הספר - ניוזבוקס
     

    8 הדברים הכי גרועים שיכולים לקרות לכם בבית הספר

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    שנת הלימודים התחילה ואנחנו רוצים לעודד אתכם. אנחנו יודעים שאין סיכוי שנצליח לתת לכם את ההרגשה שבית ספר זה טוב, זה חשוב וכדאי לכם להשקיע בו (גם אם זה באמת כך) אבל לפחות נמעיט בערך כל הדברים שאתם שונאים בבית הספר בכך שנראה לכם את הדברים הגרועים ביותר שיכולים לקרות לכם השנה. נתחיל מהפחות חמור ונעבור לחמור ביותר.

    הכתבה נכתבה בהומור אז נא לא לקחת אותה ברצינות.

    אתם תאולצו לשבת ליד תלמידים מעצבנים

    תלמידים מעצבנים זו הגדרה די כללית אבל זה די תלוי בכם. אתם יכולים לשבת ליד הבריון של הכיתה, ליד הילד הכי משעמם או ליד הילד שבסך הכל מביא קלמנטינה כל יום בארוחת 10. אנחנו לא יודעים לגבי השניים הראשונים, אבל אף אחד לא רוצה לשבת ליד השלישי.

    אתם תאולצו לעשות דברים של ילדים קטנים

    לפעמים בבתי הספר המורים ואנשי הצוות לא מבינים בדיוק באיזה גיל אתם, ואם הם קובעים פעילות כלשהי בבית הספר שבו יש תלמידי כיתה ז' ותלמידי יב' הם יתנו לכולם את אותה משימה. הם לא קולטים שלפעמים אנחנו גדולים מדי בשביל לשחק משחקים מטופשים, לשבת ישיבה מזרחית במעגל או לראות את הפרק על 'בין חברים לא רבים' בפרפר נחמד.

    הלימודים ירדפו אחריכם לכל מקום

    יהיו ימים שלא יהיה לכם זמן לכלום. לא רק שאתם צריכים לקום בשעה מוקדמת ולסיים בשעה מאוחרת, אלא המבחנים, העבודות ושיעורי הבית יקחו לכם גם את הזמן הפנוי שבין לבין. וגם אם תחליטו למרוד ולא לעשות את אלו, ייתכן וחבריכם לא יעשו ככה ובמילא לא יהיה לכם עם מי לבלות.

    יבטלו את הטיול השנתי

    הטיול השנתי הוא דבר שהרבה אנשים מחכים לו, כמה ימים בלי להיות בבית ולבלות עם החברים, לעשות מתיחות ולהשתעשע בנסיעות באוטובוסים. כבר יצא לנו לשמוע על לא מעט בתי ספר שביטלו טיולים שנתיים מסיבות של מחסור בתקציבים או כעונש קולקטיבי ובדרך כלל זה הסתיים במהומות.

    ההורים שלכם יביכו אתכם בבית הספר

    זה דבר שהרבה מאיתנו חוששים ממנו. לא משנה כמה 'מגניבים' ההורים שלכם אתם תמיד תחששו שהם יעשו איזה משהו שיביך אתכם, זה יכול לבוא כסצנת אקשן בין האמא למנהל שמלווה בצעקות וקללות וזה יכול להיות ב"סליחה אני מפריעה? הנה הסנדוויץ' של המתוקי שלי, הוא מת על טונה וחמוצים. מואה מואה".

    רעידת אדמה

    בבתי הספר מרגילים אתכם לתרחישי רעידת אדמה. אם פעם היו אומרים לנו להתחבא מתחת לשולחנות, היום זה יותר בכיוון של לרוץ לשטח פתוח כמו מגרש כדורגל. לפעמים זה עלול להיות מבלבל, מה עושים אם יש רעידת אדמה ואזעקת צבע אדום בו בזמן?

    ירי

    אם נהיה לרגע רציניים, למזלנו אנחנו מרגישים די ביטחון בבתי הספר ותקופת הפיגועים הקשה מאחורינו, אבל בארצות הברית יצא לנו לשמוע על לא מעט מקרי ירי מצערים ואנחנו צריכים לשמוח שדברים כאלו לא קורים גם פה.

    ג'סטין ביבר יגיע לארץ לביקור בבית הספר שלכם

    אין ספק שזה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לכם השנה. זה כולל רעידת אדמה תקשורתית, אתם תאולצו לסבול את הנוכחות שלו, אתם תאולצו לגלות מי הן המעריצות שלו ולהגלות אותן, ויותר גרוע – יהיה ירי. אם לא יהיה מדובר בניסיון התנקשות בג'סטין ביבר אז יהיו כמה התאבדויות, נקווה שדבר כזה לא יקרה בכל אופן.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים