menu icon newsbox tv
    8 אנשים שקיבלו עונש בצורה מצחיקה ומקורית - ניוזבוקס
     

    8 אנשים שקיבלו עונש בצורה מצחיקה ומקורית

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    אין כמו חוש הומור גם ברגעים הכי לחוצים ורציניים. לא רק שלקחת דברים ברוגע ובהומור עושים טוב לגוף, הם גם לרוב מעבירים את המסר בצורה חזקה יותר. אף אחד לא יזכור שאבא שלהם צעק עליהם לפני 10 שנים, אבל אם לפני 10 שנים אבא שלהם לימד אותם לקח בדרך מקורית והומוריסטית, את זה אי אפשר לשכוח.

    מכנסיים קצרים

    האבא הזה רצה להוכיח לבת שלו שאם מישהי מסתובבת עם מכנסיים קצרים, אבל ממש קצרים, הם גורמים לאנשים שמסביב לאי נוחות. אז הוא החליט לקחת מכנסי ג'ינס ולגזור אותם בצורה ממש קצרצרה וללכת עם הבת שלו לטיול משפחתי. את הנקודה שלו הוא הוכיח ואין לנו ספק שהיו שם כמה אנשים שהרגישו לא בנוח, במיוחד הבת שלו.

    אבא מגן

    יש אבא שמגן על הבת שלו, ויש אבא שמגן יותר מדי על הבת שלו. האבא הזה לא רצה שבנים יתקרבו לבת שלו בגיל כל כך צעיר ולכן כפה עליה (אפשר לראות לפי הפרצוף שלה) ללבוש חולצה שאומרת "תתרחקו בנים, זה אבא שלי" ועליה תמונה של האבא עם השרירים והקעקועים. אין ספק שזה יבריח כמה אנשים.

    בדרך הלא נכונה

    אם חשבתם שההורים שלכם מביכים לפעמים, תחשבו על הילד המסכן שאבא שלו גילה שהאוטובוס של התלמידים החל לעבור במסלול מול הבית שלהם והחליט להפתיע את התלמידים בניפוף לשלום כל פעם כשהוא לובש משהו אחר.

    לוח שנה סקסי

    זה לא מספיק גרוע שאתה מפסיד בטורניר אז אתה צריך גם להכין לכל החברים שלך לוח שנה שבו אתה מצטלם בתנוחות סקסיות. אם היה מדובר בטורניר של כדורעף חופים לנשים אז היינו מבינים, אבל לא כשזה טורניר פנטזיה של חנונים.

    סלפי

    לאחר ש'גון אנדרסון העלה לפייסבוק שלו סלפי, ההורים שלו חשבו שזה די טיפשי והחליטו להוכיח לו שזה טיפשי. הם צילמו את עצמם באותה פוזה כמו הסלפי המקורי, לבשו בגדים זהים ואפילו שיחזרו את הקעקוע של הבחורה. ג'ון אנדרסון בטח היה בהלם, אנחנו אהבנו.

    תספורת

    כשאתה בן 12 אתה צוחק על הרבה דברים, בין היתר על אנשים שנראים קצת מצחיק או עם תספורת מצחיקה. תספורת מצחיקה אמרנו? התספורת שהאבא של הילד החליט לתת לו הייתה של אדם מבוגר ומקריח. כדי שידע לכבד תספורות של אחרים… לפחות זה…

    צפירת עידוד

    הבחור הזה היה צריך לעמוד בצומת ראשית במשך הרבה זמן עם שמלה ושלט שרשום עליו "צפרו אם אני גרוע בהוקי". אם הוא עשה את זה, כנראה שהוא באמת גרוע בהוקי.

    קעקוע

    אנחנו מקווים שמדובר בקעקוע מחיק. כי אם לא, הבן אדם הזה יצטרך להסתובב עם קעקוע שמכריז עליו כלוזר במשך די הרבה זמן.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “8 אנשים שקיבלו עונש בצורה מצחיקה ומקורית”

    השאר תגובה

    שיתופים