menu icon newsbox tv
    8 אנשים שביימו חטיפה של עצמם - ניוזבוקס
     

    8 אנשים שביימו חטיפה של עצמם

    פורסם לפני 9 שנים עם התגיות , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    ישראל היא מדינה שידעה לא מעט מקרי חטיפות כשרובם המוחלט היו מעשי טרור ולכן לא הופתענו שמדינה שלמה הוקפצה כשניב אסרף נעדר אפילו שזה היה רק לכמה שעות. אבל כשהתברר שהחטיפה לא הייתה אמיתית, וכל כך הרבה כוח אדם, משאבים ודאגה הוקדשו למקרה, לא פלא שכולם כועסים עליו.

    במדינות אחרות בעולם, חטיפות לא עושות כל כך הרבה רעש כשהן מתרחשות לזמן כל כך קצר, ואם התברר שהחטיפה הייתה מבוימת, סביר להניח שלא עשו מזה סיפור כמו שעושים מזה בארץ. בואו נראה כמה דוגמאות לאנשים שהחליטו לביים חטיפה של עצמם ומה גרם להם לעשות זאת.

    1. הבחור שביים את חטיפתו על ידי מחבלים

    אותו אתם כנראה מכירים. ניב אסרף מבאר שבע. פרטי המקרה עדיין נמצאים בשלבי חקירה ולכן נספר לכם מה שאנחנו כן יודעים. ב-2 לאפריל 2015 הוקפצה מדינה שלמה כשהתקבל דיווח על נעדר ישראלי שכנראה הלך להביא כלים מכפר ערבי סמוך על מנת לתקן פאנצ'ר. כשהגיעה המשטרה לזירת המקום ממנה דיווח חברו של החטוף התברר שאין פנצ'ר ואין נעליים ומשהו כאן קצת יותר מוזר. כל הלילה חיפשו כוחות הביטחון אחר החטוף והרבה סתירות בין עדותו של החבר לבין מה שקורה בפועל עוררו את חשדם של החוקרים.

    לבסוף נמצא ניב אסרף בקרית ארבע כשהוא חמוש בשק שינה וקופסאות שימורים. השערות לגבי מה קרה שם, אם מדובר בבדיית חטיפה בגלל אהבה נכזבת או אם מדובר בבריחה מנושים כפי שטוען ניב, עדיין לא אומתו. כנראה נדע בקרוב.

    2. הילד שביים חטיפה של עצמו כדי להימנע מללכת לרופא שיניים

    פחד מרופא שיניים זה משהו שיש כמעט לכל אחד מאיתנו, אבל ביום שבו המשטרה מצאה את הילד בן ה-12 שטען שנחטף, גילינו רמה חדשה של פחד כזה. הילד תיאר את החוטף כאירופאי בשנות ה-30 לחייו שלבש מעיל שחור ומכנסי ג'ינס ועל פניו הייתה צלקת גדולה. הילד טען שהצליח להימלט מהמקום שאליו לקח אותו החוטף והיה מרוחק כ-160 קילומטרים מהבית שלו.

    המשטרה יצאה לחיפושים במשך חודש אחר החוטף אך היו סקפטים מאוד לגבי אמינות הדברים כשצפו במצלמות האבטחה בעיר. לבסוף החליטו לחקור לעומק את הילד שלבסוף הודה: פחד ללכת לרופא השיניים אז זייף את החטיפה של עצמו. מקור

    3. הסטודנטית שזייפה את חטיפתה כדי להתחמק מתשלום הימורים

    משטרת שנגחאי נזפה בסטודנטית שביימה את חטיפתה על מנת להתחמק מתשלום על הימורים שביצעה על אליפות העולם בכדורגל. הסטודנטית הפסידה בסך הכל סכום של 161$ ובמקום לשלם את המחיר ואולי קצת להתקמצן על הוצאות מיותרות במשך החודש הקרוב, היא החליטה לזייף את חטיפתה ולשלוח מיסרון לאמה ובה היא דורשת כופר של 3200$ אחרת החוטף ימכור אותה לזנות.

    זמן קצר לאחר מכן המשטרה פתחה בחקירה שבמהלכה הלכו לבית חברתה של החטופה כדי לתשאל אותה והופתעו למצוא את החטופה עצמה – צופה במשחקי אליפות העולם בכדורגל. מקור

    4. הכלה שזייפה את חטיפתה כי היא קיבלה רגליים קרות

    כל הכנות החתונה של טיפני בריי היו מוכנות, אבל זה לא מנע בעדה לברוח עם אדם אחר לאחר שביקשה מארוסה את הרכב שלו ולא חזרה. הארוס פנה למשטרה ודיווח על העדרותה ולאחר יומיים הוא קיבל SMS ובו ארוסתו טוענת שהיא מוחזקת בניגוד לרצונה בעיר לוטון.

    לאחר שהתקבל המידע הזה, יצאה המשטרה במסע חיפושים נרחב שכלל אף שלטי חוצות ענקיים שאולי יעזרו למצוא את הנעדרת. הארוס עצמו עבר בדיקת פוליגרף לאחר שמשפחתה של החטופה האשימו אותו בקשר להיעלמותה של יקירתם.

    במשך חודש החיפושים אחריה לא פסקו עד שלבסוף נמצאה בבית מלון בטקסס עם אדם אחר. היא נשפטה באשמת לקיחת רכב ללא רשות ובדיווח כוזב של פשע. מקור

    5. האדם שזייף חטיפה מזויינת על מנת ללכת למסיבה

    אמון בין בני זוג זה הדבר הכי חשוב בנישואין. ספרו את זה לרגליו אנדברדה שהעדיף לביים את החטיפה של עצמו במקום לספר לאשתו שהוא רוצה ללכת למסיבה.

    בשנת 2013, הגבר בן ב-34 מטקסס, ביים חטיפה בה חבריו היו מחופשים לחוטפים והשתמשו ברובי צעצוע על מנת לפרוץ לביתו ולחטוף אותו לעיני אשתו ההמומה. מיד לאחר שהחוטפים עזבו, האישה התקשרה לרשויות והם החלו בחיפושים. המשטרה הופתעה לא לגלות שום רמזים לחטיפה אמיתית והופתעו עוד יותר שמאוחר יותר בלילה אנדברדה חזר בעצמו הביתה.

    בהתחלה, הוא חזר וטען שהחוטפים מחלו לו ושחררו אותו לחופשי, אך לאחר חקירה ארוכה הודה שהוא ביים את החטיפה על מנת ללכת לחגוג עם חברים והוא פשוט פחד לספר לאשתו.

    אנדברדה הואשם בדיווח כוזב של פשע אך אנחנו משערים שזה לא הדבר הנורא ביותר שקרה לו באותו היום כי לאחר שהשוטרים עזבו את הבית, הוא נשאר לבד להתמודד עם אשתו. מקור

    6. הסטודנט שפחד לספר להורים שלוו שהוא נכשל במבחן

    אפטב אסלאם, בן ה-19 נכשל במבחן באנגלית ולא היה מוכן להתוודות על כך לפני הוריו מכיוון שזו לא הפעם הראשונה שהוא נכשל באותו הקורס, אז הוא ברח מהבית ושלח מסרון להוריו בו החוטפים מוסרים להם שבנם נחטף ואם יתקשרו למשטרה הוא יוצא להורג.

    ההורים החליטו להתקשר בכל זאת למשטרה אשר עירבה גם את ה-FBI. שמונה ימים עברו ולא נמצאו עקבותיו של הבן החטוף, בזמן הזה הוא שהה באוהל בשטח וחזר רק לאחר שמזג האוויר נהיה קר ורטוב.

    כשחזר הביתה, הוא טען שהוא הוחזק כאסיר וקיווה שחזרתו הביתה תשכיח מהוריו את הציון הנמוך שקיבל, אך לאחר חקירה קשה הודה שהוא בדה את כל הסיפור, דבר שסביר להניח גרם להוריו לכעוס עליו עוד יותר. מקור

    7. האישה שזייפה את חטיפתה והלכה בעצמה לקחת את הכופר

    מליסה גרסיה, בת 29 ביימה את חטיפתה כמו שאר האנשים בכתבה, אך ייתכן והיא עשתה את המעשה הטיפשי ביותר מביניהם. המשטרה, שקיבלה הודעה על כך שיש לשלם סכום כסף גדול ולהשאיר במקום מסויים על מנת שהחטופה תשוחרר, מילאה את המקום בשוטרים ובאמצעי מעקב וחיכתה לאדם שיבוא לאסוף את הכופר, כשהחטופה עצמה באה לאסוף את הכופר היא הודתה מיד והואשמה בסחיטה. מקור

    8. אשתו של המיליונר שביקשה כופר של 50,000$

    האישה בתמונה הייתה נשואה לאדם מיליונר, אך ביום אחד כבה עליו עולמו והוא קיבל שיחת טלפון ובה אשתו טוענת שהיא נחטפה ומוחזקת בכח עד שהחוטף יקבל את מבוקשו: 50 אלף דולר. היא ביקשה מבעלה שלא יערב את המשטרה ופשוט יקשיב לבקשת החוטפים, אך הבעל, שעירב את המשטרה עשה בשכל.

    לקח לשוטרים קצת זמן כדי לבחון את המצב ולהבין שאשתו לא תחת לחץ כלל וכלל ועל פי אנשי מקצוע היה ניתן לשמוע על קולה סימנים של תשוקה – משמע, היא ברחה עם גבר אחר והיא רוצה כסף. לאחר 4 ימים נתפסה האישה ולבסוף נשפטה על 7 שנים מאסר על תנאי.

    החלק האבסורדי בכל הסיפור, שהבעל הרוויח מעל מיליון דולר בשנה, כל מה שהיא הייתה צריכה לעשות זה להתגרש ממנו ולקבל הרבה יותר. מקור

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים