menu icon newsbox tv
    8 סדרות המדע הבדיוני הטובות ביותר - ניוזבוקס
     

    8 סדרות המדע הבדיוני הטובות ביותר

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    החל מזומבים, דרך מפלצות ועד גיבורי על. החלטנו להכין רשימה של עשרת סדרות המדע הבדיוני הטובות ביותר שראינו על המסך, באנגלית כמובן, אבל זו ממש לא הסיבה למה לא תראו את "הנפילים" ברשימה הזאת.

    הרשימה מסודרת בסדר אקראי, ויכול להיות ששכחנו כמה סדרות טובות, אבל בסופו של דבר, זו הרשימה שלנו, ואנחנו ממליצים לכם לראות כל סדרה וסדרה מהרשימה. הכתבה עלולה להכיל ספוילרים קטנטנים ולא משמעותיים, אבל זה בעיני המתבונן.

    המתים המהלכים

    לפני שהסדרה הזו הגיעה לטלוויזיה, הזומבים על המסך היו נראים פחות זומבים ויותר כמו היפסטרים מסוחררים, אבל כש'המתים המהלכים' הגיעה הדברים השתנו והראו לנו שיש זומבים שראויים לפחד מהם ועלולים לגרום לכם להרבה צער וכאב. הסדרה הזאת, בדומה לסדרה נוספת ברשימה שתיכף נדבר עליה, לא בוחלת בשום אמצעים ואף דמות, ראשית ככל שתהיה, לא חסינה מהמוות האכזרי. הסדרה החלה את שידוריה בשנת 2010 והיא ממשיכה.

    משחקי הכס

    בפרק הראשון בסידרה סיפרו לנו שהחורף מגיע והרבה זמן עבר והוא עדיין לא פה סופית. כשאמרו לנו שתגיעה סדרה חדשה בשנת 2010 שתתמקד בספריו של ג'ורג' ר. ר. מרטין, ידענו שאנחנו הולכים לצפות בדברים על טבעיים כמו דרקונים, מכשפים ושדים. גם בסדרה הזו, אף אחד לא חסין לא משנה מה מעמדו ומה היה מדד הכח שלו בפרק שלפני. הסדרה הזו מספקת מספיק מתח בפרק אחד בשביל להאיר עונה שלמה.

    סמולוויל

    בעבר הרחוק היו נסיונות לסדרות גיבורי על אבל הדרך הזו ננטשה עוד לפני שהגיעו שנות ה-90. סמולוויל סללה את דרכם של סדרות כמו 'גיבורים' ו-'החץ הירוק' ועשתה את זה עם קצת מכל דבר. בסדרה שהיה בה גם דרמה, גם מתח, גם עלילה טובה ומשכנעת וגם דמויות מגוונות ומהנות לצפייה היה כל מה שנדרש כדי לשרוד 10 עונות. היא עברה שינויים רבים במהלך העונות ויש שיחלקו איזה חלקים היו טובים יותר מהאחרים, אבל למרות השינויים, היא הצליחה לשמור על רמה טובה ואחידה (אם כי לפעמים קיצ'ית קצת יותר מדי) ברוב הפרקים שזה דבר שלא מובן מאליו כל כך.

    באפי ציידת הערפדים

    במהלך 7 עונות שהחלו בשנת 1997, נאלצה באפי, תלמידת תיכון פשוטה, להתמודד עם ערפדים מכל הסוגים תוך כדי התמודדות עם החיים הדרמטיים שלה. זו אולי הייתה הסדרה הראשונה שהוכיחה שלא צריך להיות הרבה דם ואפלה בכדי ליצור אקשן מדע בדיוני קליל.

    תיקים באפלה

    אי אפשר לדבר על מדע בדיוני מבלי להזכיר את תיקים באפלה, סדרת המדע הבדיוני הוותיקה שהחלה את דרכה בשנת 1993 וסיימה את שידוריה בשנת 2002. הסדרה הזאת חוזרת בקרוב למסכים והיא תציג לנו בחזרה את השילוב של CSI עם מדע בדיוני. מלבד כמה פרקים בלתי נשכחים הסדרה הזאת סיפקה לנו את אחד מנעימות הפתיחה המצמררות ביותר בתולדות הטלוויזיה.

    על טבעי

    בשנת 2005 הגיעה למסך סדרה חדשה שהציגה לנו שדים ורוחות, אם כי בסגנון קצת שונה ממה שהכרנו. בעוד שבסדרות אחרות מנסים לשלב כמה שיותר דרמה בכוח, בסדרה הזאת מוציאים את החלקים הלא רצויים ומשאירים לנו כמות נכבדה של כיף. הצופים אוהבים את זה, אחרת לכו תסבירו למה הסדרה הזאת מחזיקה מעמד כבר 11 עונות.

    אבודים

    למעט האמת, הסדרה הזאת יכלה להיות הרבה הרבה יותר טובה אילו היא לא הייתה מדע בדיוני. אבל למרות שהיא איכזבה רבים בסופו של דבר, היא הייתה סדרה מותחת ששווה צפייה לפחות בעונות הראשונות. הסדרה הצליחה להפתיע את הצופים לא מעט פעמים בכל מיני תפניות מעניינות אבל אולי זאת תודות לעובדה שהכותבים עצמם לא ידעו מה הם עושים והם אפילו העידו על עצמם שהם אילתרו את הכל מבלי לתכנן מראש את הסוף. אז נכון שהסוף איכזב, אבל אנחנו עדיין זוכרים את המילים המצמררות "לא הסירה של פני".

    גיבורים

    התלבטנו אם להכניס את הסדרה הזאת לרשימה כי היא התחילה טוב, אפילו טוב מאוד ואז הדרדרה מהר. אבל יכול להיות שבגלל 2 העונות הראשונות שלא היא דווקא כן שווה להיכנס לרשימה הזאת. הסדרה הראתה לנו סוף סוף איך זה שכל אחד יכול להיות גיבור, בלי שום קשר לקומיקס או מסכה, והציגה לנו את אחד הנוולים הטובים ביותר שהיו בטלוויזיה – סיילר.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים