menu icon newsbox tv
    8 משחקים שנאסרו במדינות שונות בגלל סיבות מוזרות - ניוזבוקס
     

    8 משחקים שנאסרו במדינות שונות בגלל סיבות מוזרות

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    משחקי מחשב הפכו לדבר הכי מלהיב שאפשר לעשות היום, אם פעם ילדים היו יוצאים החוצה כדי לשחק עם חברים, היום הם עושים את זה מול המחשב (ותסלחו לנו על ההכללה). אין ספק שלמשחקי מחשב יש היום השפעה, סרטים יוצאים עליהם ותאריכים ליציאת משחקים חדשים (רמז, מחר יוצא Fallout 4) הפכו לתאריכים הכי מדוברים ברשת במשך שבועות.

    למרות זאת, עם הזמן משחקים הופכים לאלימים יותר ולפחות חינוכיים ובמקרים כאלו או מסיבות אחרות הם הופכים לאסורים במדינה מסוימת, קראו על כמה מקרים בולטים.

    Far Cry 3

    באינדונזיה הפך המשחק הזה לאיסור מוחלט, לא בגלל שהוא אלים אלא בגלל שעלילת המשחק מתרחשת באינדונזיה. על פי הרשויות, המשחק מדמה את המדינה כגהינום וזה פוגע בתדמית שלהם בעולם וגם בעיני האזרחים.

    Postal 2

    אנחנו מתפלאים שהמשחק הזה נאסר רק במדינות בודדות וביניהן ניו זילנד וברזיל בגלל שאין שום סיבה טובה לאשר את המשחק הזה, יש בו השתנה בציבור, התאכזרות לבעלי חיים, גזענות, הומופוביה ועוד שלל דברים לא חינוכיים. (לכתבה מורחבת על המשחק הזה ועל משחקים אלימים נוספים מצורף קישור בסוף)

    Homefront

    במשחק הזה הצליחה צפון קוריאה לכבוש את ארצות הברית ולמרות שזה נראה כמו סיוט עבור תושבי ארצות הברית, המשחק הזה דווקא נאסר בדרום קוריאה. לטענתם אין שום מקום לבדיחות על צפון קוריאה ואין ספק שהם לא רוצים לעצבן את קים ג'ונג-און שיש לו אהבה מיוחדת לפצצות גרעיניות.

    Call of Duty: Modern Warfare 2

    אחד המשחקים האהובים בסדרת המשחקים של Call of Duty זכור במיוחד בגלל משימת אחת ומיוחדת שקיימת בו. במשימת "No Russians" צריכים להתחזות לטרוריסט רוסי ולהרוג את כל הרוסים שאתם רואים בנמל התעופה. ברוסיה לא אהבו את הרעיון, גם אם מדובר במשחק בדיוני.

    Football Manager 2005

    תגידו מה שאתם רוצים, אבל אין ספק שמשחק הכדורגל הזה הוא המשחק הכי פחות אלים והכי פחות מזיק שיש. אז איך מדינה כלשהי מצאה לנכון לאסור אותו? ובכן, סין גילתה שטיבט נחשבת במשחק כמדינה עצמאית ומבחינתה זה היה "לא" אחד גדול. היוצרים של המשחק מיהרו לערוך ולשנות את המצב והפיצו את המשחק בגרסא מחודשת.

    Battlefield 4

    במשחק הזה הצבא הפקיסטני מוצג כאויב של החבר'ה הטובים ולכן זה לא מפתיע שבמדינה אסרו את המשחק הזה. החלק המפתיע הוא שמי שיתפס מוכר או משחק צפוי לבלות זמן מה בכלא ולבצע עבודות שירות.

    Command & Conquer: Generals

    באופן מפתיע ביותר המשחק הזה נאסר בסין. הדבר הזה מפתיע מאוד במיוחד לאור העובדה שסין מוצגת כמדינה טובה עם צבא עצום ביותר שלמעשה די כיפי גם למשחק, אבל לטענתם המשחק משמיץ את הצבא הסיני. אנחנו לא יכולים להבין את זה, מה שאנחנו כן יכולים להבין, הוא שבקמפיין של ה-GLA במשחק יש משימות בהם מושמדים מקומות שקרובים לליבם של הסינים כמו למשל מרכז הכנסים והתערוכות של הונג קונג.

    Pokémon Trading Card Game

    המשחק הלא מזיק מאחד המותגים האהובים ביותר בעולם – פוקימון, נאסר בערב הסעודית מהסיבה שאנחנו הכי שמחים לשמוע. לטענת גורמים בערב הסעודית, המשחק מקדם ותומך בציונים! כן כן, אנחנו הסיבה לכך שבערב הסעודית אסור לשחק במשחק הקלפים התמים של פוקימון. המופתי של ערב הסעודית הוסיף וטען שבמשחק יש סמלים כמו מגן דוד ודרש לא יכניסו אף קלף פוקימון למדינה, גם לא במשחק מחשב.

    אהבתם את הכתבה? אולי תעניין אתכם הכתבה על משחקים אלימים במיוחד.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “8 משחקים שנאסרו במדינות שונות בגלל סיבות מוזרות”

    1. במשחק c&c:generals הסיבה העיקרית שאסרו את המשחק זה שלכל צבא יש סופר וופאנד ושל סין היה פצצה אטומית וזה נראה להם כניסיון להשמיץ את סין

    השאר תגובה

    שיתופים