menu icon newsbox tv
    8 טיפים יעילים לחיסכון בסוללה של האייפון - ניוזבוקס
     

    8 טיפים יעילים לחיסכון בסוללה של האייפון

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    יש לכם אייפון וכבר נמאס לכם שהסוללה שלכם מתרוקנת כל כך מהר? הנה כמה טיפים פשוטים וטובים שיכולים להאריך את הזמן בו הטלפון שלכם יכול להחזיק מעמד ללא הטענה.

    1. סגרו ומחקו אפליקציות שאתם לא צריכים

    יותר מדי אפליקציות זה אף פעם לא טוב, מלבד העמסה על הטלפון שלכם מבחינת מקום, מהירות וסירבול זה גם גורם לטלפון להיות יותר איטי עם הזמן. אם יש אפליקציות שאתם לא צריכים פשטו מחקו אותם על ידי לחיצה ארוכה עד שהם מתחילים לרעוד ויופיע לידם X קטן.

    2. בטלו עדכונים אוטומטיים

    הטלפון שלכם מבזבז את הסוללה שלו על עדכונים שאתם לא צריכים לעשות כל כך בדחיפות ובטח לא כשהוא לא מחובר לשקע. בהגדרות של החנות וה-ITUNES אפשר לבטל את הורדות של עדכונים באופן אוטומטי.

    3. סגרו את ה-GPS

    אם אתם לא משתמשים ב-GPS פשוט תסגרו אותו. הטלפון משקיע משאבים בפעולה הזו למרות שאין בזה צורך רוב הזמן. החיסכון בסוללה יהיה משמעותי במקרה כזה.

    4. הנמיכו את הבהירות של המסך

    ככל שהטלפון שלכם יאיר יותר הוא יבזבז יותר סוללה. אף אחד לא צריך שהבהירות של המסך תהיה על מקסימום ולכן שווה להנמיך את זה עד שאתם מקבלים את הבהירות הרצויה. הגדרות > בהירות ותמונת רקע.

     

    5. הגבילו את ההתראות

    אתם לא צריכים התראות לכל דבר קטן שקורה בטלפון שלכם או באפליקציות שבו. הגדירו לאילו אפליקציות אתם רוצים התראות בהגדרות ההתראות.

    6. עדכנו את הטלפון

    אפל תמיד מנסים למצוא דרכים חדשות לשמור על חיי הסוללה ולחסוך לכם אז חשוב לעדכן את הטלפון כשיש עדכון חדש (במידה והטלפון מסוגל לסבול את העדכון, תלוי במצב הטלפון והגרסא שלו).

    7. שמרו על טמפרטורה נמוכה

    כשהטלפון קריר הוא שומר יותר טוב על הסוללה שלו. אל תשימו על דברים חמים או תיתנו לו להזיע, זה סתם מזיק. יש אפילו כיסויים שיודעים לשמור על קור אז תשאלו על זה.

    8. בדקו את עצמכם

    בהגדרות האייפון יש מידע על שימוש בסוללה. הכנסו לזה ותלמדו מה מבזבז לכם הכי הרבה סוללה ותלמדו איך אתם יכולים לייעל את זה.

     

    אם שום דבר פה לא עוזר לכם כל כך, נסו להשאיר את הטלפון בבית מחובר לשקע ולדבר עם החברים שלכם פנים מול פנים. אנחנו בטוחים שזה יעזור.

     

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים