menu icon newsbox tv
    7 תוכניות מרושעות ואמיתיות שלא יצאו לפועל - ניוזבוקס
     

    7 תוכניות מרושעות ואמיתיות שלא יצאו לפועל

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    נראה כאילו תוכניות 'מרושעות' בצורה יוצאת דופן לא קורות כל כך במציאות אלא רק בסרטי האקשן עם גיבורי על או בסרטים המצוירים דווקא, אבל למעשה היו לא מעט תוכניות מרושעות שעברו את שלב התיכנון אך לא יצאו לפועל. במקום להכביר במילים, תמשיכו לקרוא ותבינו על מה אנחנו מדברים.

    רשת הברחת נשק גרעיני

    אנחנו מכירים סיפורים על אנשים שמוכרים כלי נשק בשוק השחור וגם שמענו על כמה חיילים בישראל שמכרו רובי תבור או M4 למשפחות פשע אבל הרשת שבה לקח חלק עבד אלקדיר חאן הייתה הרבה מעבר, היא מסרה מידע מסווג ביותר ליצירת נשק גרעיני למדינות כמו לוב, איראן וצפון קוריאה בנוסף למכירת רכיבים משמעותיים להרכבת נשק גרעיני. בשנת 2003 הוא נתפס והואשם אך נחנן על ידי נשיא פקיסטן.

    אנתרקס במלחמת העולם השניה

    לתמונה אין קשר לנאמר

    על פי היסטוריונים, לצ'ירצ'יל הייתה תוכנית שהייתה אמורה לסיים את מלחמת העולם השניה בצורה הטובה ביותר והיא להטיל פצצות אנתרקס על הגרמנים ובכך להכניע אותם. התוכנית לבסוף לא יצאה לפועל כנראה בגלל שמלחמת העולם נגמרה לפני שהספיקו לסיים את ההכנות.

    לשלוט על העולם באמצעות נחושת

    בשנות ה-80, איש עסקים יפני בשם יאסו המאנאקה הגה רעיון שבו הוא ישלוט על העולם באמצעות זה שישלוט על שוק הנחושת. לפני שהוא הגה את הרעיון הייתה לו שליטה על 5% משוק הנחושת ובעזרת זה ובעזרת ההשפעה שלו בשוק הוא דאג שמחיר הנחושת תהיה יקרה במשך 10 שנים ובכך השיג סכומים עצומים של כסף. נראה היה שתוכניתו מתקדמת היטב אך הוא לא הצליח כי תקנות ורגולוציות מנעו זאת ממנו.

    הסופר-נשק של סדאם חוסיין

    בסוף שנות ה-80 סדאם חוסיין הרגיש שלא מספיק לו להיות דיקטטור בארצו והוא רוצה להשמיד את שאר העולם. אז הוא ביקש שיתכננו עבורו סופר-נשק עוצמתי ומיוחד ולשם כך העסיק פיזיקאי קנדי ומהנדס בשם ג'ראלד בול שיבנה עבורו תותח שיוכל לשלוח פצצות ענקיות למרחק אלפי קילומטרים (התיכנון היה שהוא יוכל לשגר אפילו לווינים לחלל מרוב העוצמה). לפני שהספיק לסיים את הפרויקט שנקרא "פרויקט בבל" הוא נרצח על ידי מתנקש לא ידוע (מישהו אמר מוסד?) ותוכניתו של סדאם חוסיין סוכלה כשארצות הברית תקפה את מדינתו.

    קרן לייזר

    לייזר נשמע כמו משהו עתידני, אבל אי שם בזמן המלחמה הקרה עבדו בצבא ארצות הברית על כלי נשק עוצמתי במיוחד בפרויקט שנקרא "פרויקט אקסקליבר". הלייזר שאותו הם תיכננו לבנות פעל על אנרגיה גרעינית ונוצר כדי להשמיד טילים גרעיניים שהיו עלולים להישלח מברית המועצות אך בפועל הוא היה יכול להשמיד ערים שלמות. לאחר ניסויים ומחקרים הפרויקט בוטל בשנת 1982.

    וירוסים בחסות ארה"ב

    בשנת 2012 מסמך שהודלף על ידי אדוארד סנודן חשף שארה"ב הפיצה בזדון וירוסים ותוכנות זדוניות למחשבים החל משנת 2010. המטרה הייתה להשתלט על כמה שיותר מחשבים ובכך לגנוב מידע ולהגביר את ההשפעה שלהם. למעשה, הם הצליחו להחדיר את התוכנות הזדוניות ליותר מ-5 מיליון מחשבים, ומי יודע אולי זה עדיין ממשיך.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים