menu icon newsbox tv
    7 סיבות למה ברוס לי הוא הגדול מכולם - ניוזבוקס
     

    7 סיבות למה ברוס לי הוא הגדול מכולם

    פורסם לפני 9 שנים עם התגיות
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    למרות שברוס לי נפטר בגיל די צעיר הוא השאיר אחריו מורשת מדהימה ושלל מעריצים רק מלהיות ממש טוב בלתת אגרופים. כיום יש הרבה קונספירציות ועובדות לא מאומתות על יכולותיו שאפשר לומר עליהם 'על טבעיות' וחיפוש קצר בגוגל יוביל אתכם לאלפי תוצאות של אנשים שדנים על הנושא.  לפניכם כמה סיבות למה ברוס לי באמת משהו מיוחד.

    1. דגל הדרקון

    ברוס לי היה אובססיבי לכושר. אלמנתו, לינדה לי, אמרה עליו שלא היה רגע שהוא לא היה מתאמן. אם מדובר בלצפות בטלוויזיה, הוא היה עושה את זה תוך כדי כפיפות בטן או אימוני רגליים. מכל השרירים, ברוס לי השקיע יותר באימון פנים הבטן, הוא האמין ששרירי הבטן משמשים כמעט לכל תנועה והם נחוצים לאומנויות לחימה. על מנת לשפר את אותם שרירים, ברוס לי המציא אימון שקרוי היום 'דגל הדרקון' לזכרו. תרגיל אימון בטן שנחשב לאחד הקשים ביותר.

    2. תפיסת אורז באמצעות צ'ופסטיקס

    זוכרים את הסצנה ב'קראטה קיד' בו פאט מוריטה תפס זבוב באמצעות צ'ופסטיקס? אז ברוס לי לא רחוק מזה. ברוס לי היה כל כך נחוש להגדיל את הרפלקסים שלו עד שהוא היה זורק אורז (בודד) לאוויר ומנסה לתפוס אותו בזמן שהוא נוחת. בגלל שהוא היה יכול להגיב לדברים כל כך קטנים כמו גרגיר אורז, היה לו הרבה יותר קל להגיב לדברים גדולים יותר כמו אגרוף שמתקרב לפנים שלו.

    3. היה חזק מדי בשביל שקי איגרוף רגילים

    בזמנו, השתמש ברוס לי בכמה מכשירי כושר שנבנו במיוחד בשבילו על ידי חבר קרוב, ג'יימס לי (חלקם אף נבנו על פי בקשותיו של ברוס לי על מנת שיתאימו לו במידה טובה יותר). שקי האיגרוף שלו למשל, היו שונים משל שאר האנשים. שק איגרוף רגיל היה שוקל 30 או 60 קילוגרם בעוד שברוס לי השתמש בשקי איגרוף במשקל 130 קילוגרם אשר מולאו במתכת, לא בשביל להתרברב אלא בגלל שהוא לא יכל להשתמש ברגילים כי הוא פשוט היה שובר אותם.

    4. שכיבות סמיכה עם אצבע אחת

    כמה שכיבות סמיכה אתה יכול לעשות עכשיו? אם התשובה היא כל דבר מלבד "כל כך הרבה שכדור הארץ יחשוב שאני מנסה לדחוף אותו" אתה כנראה לא עומד בסטנדרטים של ברוס לי. כשהיה צעיר, ברוס לי היה אוהב להראות שהוא עושה שכיבות סמיכה עם אצבע אחת. מקורות מספרים גם שהוא היה יכול לעשות 50 פעם עליות מתח עם יד אחת בלבד ולא לעשות מזה עניין.

    5. אגרוף האינץ' האחד

    זוהי אחת מהיכולות המפורסמות של ברוס לי, ולא מפתיע כל כך למה. ברוס לי היה יכול לאגור כל כך הרבה כח בידיים שלו ולחבוט בבן אדם מבוגר עם תנופה של אינץ' אחד בלבד.

    6.  היה יותר מדי מהיר למצלמות

    הרבה שמועות היו על ברוס לי, הנפוצה ביניהם היא היכולת המדהימה שלו להיות כל כך מהיר שהמצלמות בזמנו לא היו יכולות לקלוט את התנועות שלו. מספרים שבסרטים שלו היה צריכים לעשות הילוך איטי על מנת שיהיה ברור יותר מה הוא עושה עם הידיים. הבעיה הופיעה לראשונה כשהוא צולם לסרט 'הצרעה הירוקה' ובהפקה הבחינו שבסצנה שצולמה כל מה שראו זה אותו עומד באמצע כשאנשים עפים לכל עבר מסביבו. מסיבה מסויימת, המפיק לא אהב את זה וביקש מברוס לי להאט את המכות שהוא נותן, ברוס לי האט – אך כל מה שהיה ניתן לראות זה טשטושים.

    7. פשוט חזק מדי

    לברוס לי היה מסוכן להראות את כוחו האמיתי, הוא היה יכול לפצוע אנשים רק מלעמוד לידם. מסופר עליו שבמהלך אימונים הוא הוציא כתף של מישהו מהמקום ולאחר מכן נתקף בלבול כי לטענתו "זה היה יותר כמו סטירה מאשר אגרוף". בנוסף, מסופר עליו שהיה לו מגן שהוא היה אוהב להסתובב איתו, לפעמים הוא היה מבקש מאנשים להחזיק את המגן ומבקש מאנשים לתת להם בעיטה כשהם מחזיקים אותו (כל פעם שברוס לי ביקש דבר כזה מוזר, קברנים הכינו מצבות מראש, על כל מקרה..). כשברוס לי היה בועט במגן האנשים היו פשוטו כמשמעו עפים אחורה כמה מטרים!

    בעבר נאמר על ברוס לי שמסוכן להימצא בטווח בעיטה ממנו, רק חבל שטווח בעיטה ממנו זה כל המדינה בה ברוס לי נמצא.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים